15. Bölüm

3K 156 20
                                    

Oy vermeyi unutmayın lütfen :)))

Multi : Elif

Selin'in ağzından

Sabah her zaman ki gibi teyzemin yorganı üstümden çekmesiyle uyandım. Arkadaş kadın usanmıyor mu her sabah çekmekten. Elimi yüzümü yıkadıktan sonra lavabodan çıkıp odama geri döndüm üzerime okul formamı geçirdim. Mutfağa girdiğimde Mert çoktan kahvaltıya başlamıştı ardından bende sandalyeye oturup kahvaltıya başladım

"Günaydın tipsiz"

Mert: "Kuzen bir gün çarpılcaksın biliyorsun değil mi"

"Yok ya nedenmiş o"

Mert: "Benim gibi yakışıklı çocuğa tipsiz dediğin için" bu çocuğun tek sorunu egoydu.

"Yok ya sen misin yakışıklı"

Mert: "Evet ama görmüyorsan gözlerinde sıkıntı vardır" diyip ağzına peynir attı

"Hah bir kere benim gözlerim iyi görüyor ama seninkilerde sorun olabilir"

Mert: "Öff seninle uğraşamıcam hem acele et geç kalıcaz"

" Tamam bee" deyip hızlıca bi kaç şey attım ağzıma

Mertle okula geldiğimizde Derya her zaman ki bankta oturuyordu onu görünce dün Baran'la konuştuklarımız aklıma geldi hayla anlatmamıştım acaba ne tepki vericek sevinir miydi acaba diye düşünürken Derya'nın yanına çoktan yaklaşmıştık

"Günaydın cancağızım"

Derya: "Sizede günaydın gardaşlarım" deyip sırıttı ardından bizde sırıttık

"Mert bizim konuşcaklarımız var hadi naş canısı"

Mert: "İyi bee bende çok meraklıydım zaten size"deyip uzaklaştı

Derya: "Ne konuşcaz" dedi merakla

"İlk otursaydım"deyip banka oturdum Derya merakla bana bakıyordu daha fazla bekletmek istemeyip konuya girdim "Dün Mete ve Baranı affettim.. "deyince hemen atladı" O kadar olandan sonra nasıl affedersin Selin"sonra bende "Lafımı bölmezsen sevinirim daha anlatacaklarım var yorumunu sona sakla" dedikten sonra tamam anlamında kafasını salladı bende devam ettim "Bahçede Baranı gördüm yanında kız vardı" derken gözlerindeki üzgünlüğü gördüm lisenin başından beri Barana aşıktı ama Baran farkında değildi. Baranı başka kızlarla görünce hep gözleri dolardı bu hali beni çok üzüyordu tabi hayla daha aynı değişen hiçbirşey yok neyse devam ettim "Merak etme konuşmak bahanesiyle kızdan uzaklaştırdım sonra onu affetiğimi filan söyledim ardından aklıma Aslı ile olanlar geldi bende aranızda ne var diye sordum Baran bana Aslının onu zorla öptüğünü ve hemen ittiğini falan söyledi"

Derya: "Bu ne değiştirir Selin. Sonuçta Baran benden hoşlanmıyor. Artık yoruldum Selin 3 senedir ona aşığım ama o farketmiyor bile" deyip ağlamaya başladı bu durumuna çok üzülüyorum Baran da kuzeni gibi öküz olduğu için farketmemesi normal galiba. Sonra Deryaya sarıldım o ara Baranı görmemle donup kaldım. yüzündeki şaşkınlığa bakılırsa herşeyi duymuştu ve ben hemen geri çekildim

"Ne zamandan beri burdasın" dememle Derya arkasına döndü Baran'ı görünce panik yaptı.

Baran: "Ş-şey bir süredir" dedi kekeleyerek

"Konuştuklarımızı duydun mu? "

Baran: "Derya'nın son dediklerini" dedi şaşkın ifadeyle. Derya utandığı için bişey demeden hemen okulun içine geçti koşarak. Diyecek bişey bulamayınca bende Derya'nın peşine gittim. Etrafa baktım ama bulamadım sonra giriş kattaki kızlar tuvaletine girdim. Oradaydı ve ağlıyordu.

Baran'ın ağzından

Selin ve Derya'yı bankta otururken görünce yanlarına gitmek için hareketlendim yanlarına vardığımda Derya, Selin'e birşeyler anlatıyordu o ara yanlarına daha da yaklaştım ve duyduklarımla olduğum yerde kaldım. Derya Seline "Bu ne değiştirir Selin. Sonuçta Baran benden hoşlanmıyor. Artık yoruldum Selin 3 senedir ona aşığım ama o farketmiyor bile" diyordu sonra ağlamaya başladı. Selin ona sarılınca beni farketti ve geri çekildi. Bana dönüp "Ne zamandan beri burdasın" diyince ben sadece "Ş-şey bir süredir" diyebildim ardından Derya hemen benim olduğum tarafa döndü gözleri kızarmıştı böyle bir şeyi beklemiyordum ardından Selin bana "Konuştuklarımızı duydun mu? " diye sordu ben hayla şaşkındım gözlerimi Derya'dan ayırmamıştım "Derya'nın son dediklerini" diyince Derya utandığı için olmalı koşarak okula gitti bende olanları idrak etmeye çalışıyordum ardından Selin de okula girince bende banka oturup düşünmeye başladım.

Genellikle kızlarla ciddi bir ilişkiye girmem. Eğlenir kafa dağıtırım sonra bir daha dönüp bakmam klasik çapkın zengin çocuğu anlıcanız. Derya'nın beni 3 sene karşılıksız sevmesi ve benim için ağlaması aslında hoşuma gitmedi değil ama ne yapacağımı ve nasıl davranmam gerektiğini bilmiyorum ben bunları düşünürken yanıma biri oturdu kafamı yan tarafa çevirdiğimde Mete'yi gördüm

Mete: "Hayırdır lan ne düşünüyorsun böyle"

"Derya 3 senedir beni seviyormuş Selin'le konuşurlarken duydum"

Mete: "Vay be 3 sene mi? Baya uzun bir süre peki sen ne yapmayı düşünüyorsun"

"Bilmiyorum bende onu düşünüyordum"

Mete: "Birini 3 sene karşılıksız sevmek büyük bir şey Derya'yı takdir ettim hem belki çapkınlığa son verme sırası gelmiştir o yüzden iyi düşün"

"Bilmiyorum Mete. Neyse sınıfa geçelim hoca girer birazdan" dedim ayaklanıp okula doğru yürümeye başladık şimdi ne yapıcam bir de yan yana oturuyoruz..

Selin'in ağzından

Ders zili çalmıştı Derya utandığı için bişey demeyip önüne bakıyordu sadece. Baran da arada ona bakıyordu ben öğretmenler masasına oturmuş milleti susturmaya çalışıyordum hoca daha gelmemişti. Öküz Mete'de kafasını sıraya koymuş uyuyordu. Pislik insan yardım eder sonuçta başkan yardımcısısın değil mi? Ama daha fazla dayanamayarak Ayıyı kış uykusundan kaldırmaya karar verdim nihahaha kötülük.

Yanına gidip dürtmeye başladım ama ayının uykusu derin çıktı "Off Mete kalksana yaa camış"

Mete: "Yaa kızım bir rahat versene" dedi kafasını sıradan kaldırmadan

"Ne biçim başkan yardımcısısın yaa bi işe yaradığın yok kalk yardım et"

Mete: "İyi be uykumun içine ettin zaten" diye homurdanarak yanıma geldi ardından sınıftakilere "Susun lan valla beklenmedik anda müdüre gider telefonla oynuyorlar derim arama yaparlar görürsünüz o zaman" dedi millet tabi hemen sustu müdür okulda telefonla oynanmasına izin vermiyordu Mete nin kulağına eğilip "İyi tehdit" deyip gülümsedim o da bana gülümseyince kalpten gideceğim sandım insafsız gülümserken çok tatlı oluyor

Ardından hoca içeri girdi bizde Meteyle sıramıza geçtik malum aynı sırada oturuyorduk cam tarafında ben oturuyordum hocanın ardından içeri bir de kız girdi içeri saçları sarı ve beline kadar iniyordu, gözleri mavi, zayıf ve güzeldi ama bir dakika o Mete'ye mi bakıyor. Vallaha bakıyor ulan ben onu varya. Çek lan bakışlarını sevdiğim çocuktan. Bi dakika biraz önce ben sevdiğim çocuk mu dedim. Waow inşallah yakında sevgilim demekte nasip olacak. Kafamı yanımda oturan Mete'ye çevirdiğimde onun da kıza baktığını gördüm ama beğeniyle değil şaşkındı ama neden. Şimdi şaşkınca baktı diye sevinim mi yoksa üzüleyim mi? En azından hayran hayran bakmıyor değil mi? Ardından Mete"Elif"dedi fısıltıyla. (Unutanlar için: Elif Mete'nin eski sevgilisi)

Ben şok, ben iptal, kısacası game over. Şimdi bunlar tanışıyor mu? Ya kız Meteden hoşlanıyorsa ya da Mete ondan hoşlanıyorsa işte bu yük çok fazla. Bunları düşünmek bile canımın yanmasına sebep oldu. Sanki kalbime iğne saplıyorlarmış gibi hissediyorum şuan. Aşk neden bu kadar açı çektirmek zorunda ki yaa neden. Canım yanıyor anne hem de çok ...

Umarım beğenmişsinizdir

Bakalım şimdi neler olucak..

Takipte kalın :))

Aşkı TatmakHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin