41.Bölüm

2.2K 86 3
                                    

Selin'in ağzından

Pınar: "Meteciğim şu fermuarımı kapatabilir misin" dedi. Arkası bana dönük olduğu için görmemişti. Düşündüğüm şey değil değil mi? Pınar Metenin odasından çıkmadı değil mi? Bunların hepsi gerçek mi yoksa zihnim bana oyun mu oynuyorsun yine? Yaşadığım şokla elimdeki çantam yere düştü. Çantamın çıkardığı sesle Pınar bana doğru döndü. İlk şaşırsada sonra sırıtmaya başladı.

Pınar: "Senin burda ne işin var"

"Asıl senin burda ne işin var"

Pınar: "Dün gece zaten çok yorucuydu o yüzden seninle uğraşmak istemiyorum" diyip aşağıya indi. Ben ise ikinci şoku yaşamıştım. Yaşadığım şoktan çıkıp aşağıya indim.Aşağı indiğimde Mete'nin Pınar'ın fermuarını kapadığını gördüm.

"Bunu yaptın mı gerçekten? Bu pislikle yattın mı?"

Pınar: "Sensin pislik"

"KES SESİNİ SEN" diye bağırdım.

Mete: "Sen kimsin ki hesap vereceğim?" Diye araya girdi.

"Ben senin sevgilinim"

Mete: "İlişkimiz dün gece bitti hatırlatayım"

"Biter bitmezde bununla birlikte mi oldun" dedim Pınar'ı gösterek. Sonra devam ettim konuşmaya "Bu kadar çabuk mu sildin beni ve yaşadıklarımızı"

Mete: "Evet yattım. Ve hatırlatayım sen beni aldattın. Şimdi gelipte bana bu kadar çabuk mu sildin beni deme"dedi umursamazca. Hayır doğru duymadın Selin. Yalan söylüyor inanma ona. Canını yakmaya çalışıyor.

"Yalan söylüyorsun. Sen böyle birşeyi yapmazsın"

Mete: "Aynısını bende senin için düşünmüştüm ama dün gördüm nasıl yanıldığımı?"

"Onun bir açıklaması vardı ama sen fırsat vermeden çekip gittin"

Mete: "Yalanlarını duymak istemiyorum. O yüzden çık git artık alacağını aldın zaten"

"Ben buraya Damla için değil seninle konuşmak için gelmiştim"

Mete: "Ben konuşmak istemiyorum ama"

"Hayır konuşucaz ve nasıl yanıldığını anlayacaksın"

Pınar: "Konuşmak istemiyor rahat bıraksana"

"KES SESİNİ DEMEDİM Mİ?"

Pınar: "Kesmiyorum ne yapıcaksın" dediği an en başından beri yapmak istediğim şeyi yapmaya karar verdim. Pınarın eşyalarını toplayıp eline tutuşturdum sonrada kolundan tuttuğum gibi çıkışa doğru sürüklemeye başladım.Pınar ise Mete'ye yardım et diyip duruyordu. Tam kapıyı açacakken Mete bileğimi tuttu.

Mete: "Ne yaptığını sanıyorsun" bileğimi elinden kurtarıp kapıyı açtım ve Pınarı dışarı attım. Ardından da kapıyı suratına kapattım. Mete kapıyı açmaya yeltenirken bileğini tuttum.

"Konuşacağız" dedim dişlerimin arasından. Kolunu sertçe çekip salona geçti. Bende peşinden ilerledim. Pınar gitmişti sanırım kapıya vurma sesi gelmemişti çünkü.

Mete: "Ne diyeceksen de ve git artık. Çok sıkıldım bu işten"

"Dün nasıl oldu bilmiyorum ama barda kime baksam seni görmeye başladım. Bende elimi yüzümü yıkayayım belki geçer diye lavaboya gittim. Lavabodan cıkınca karşımda sen yani Mike vardı. Ona bakınca senin yüzün görünüyordu. Bu nasıl oldu bilmiyorum. Hiç konuşmadı sadece gülümsedi sonra yaklaştı ve beni öptü. İnan sadece sen zannetim diye öptüm onu"

Aşkı TatmakHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin