Selin'in ağzından
Sabah saat 09:00 kalktım. Şimdi diyeceksiniz okul yok birşey yok niye erken kalkıyorsun mal mısın? Malesef teyzemin yarın günü var ve beni de temizlik için kaldırdı. Yataktan kalkıp elimi yüzümü yıkadım ve teyzemin yanına gittim. Herkes masada kahvaltı yapıyordu.
"Herkese günaydın" dedim neşeyle.
Eniştem: "Ne bu neşe boyle Selin hanım"
"Vallaha bende bilmiyorum bugün enerjiğim biraz"
Mert: "O enerji temilik yaparken gidecek ama" deyip dalga geçti aklı sıra. Dil çıkarıp kahvaltıya başladım. Ben kahvaltımı yavaş yavaş yaparken Mert hızlı hızlı yapıyordu. Sanırım evden bir an önce çıkmak içindi bu acelesi. Çünkü teyzemin ona da iş vereceğini biliyor.
"Ne bu acele Mert"
Teyzem: "Kıtlıktan mı çıktın oğlum yavaş yesene"
"Ben biliyorum onun karın ağrısını"
Teyzem:"Ney miş?"
"Evden bir an önce kaçmak için" deyip Mert'e sinsice gülümsedim. O ise sinirli sinirli bana bakıyordu.
Teyzem: "Öyle hemen topuk yok. Perdeleri asacaksın"
"Ama anne yaa sevgilimi görmeye gideceğim"
Teyzem: "Göremeyeceksin"
Mert: "O neden?"
Teyzem: "Onları da temizlik için çağırdım. Zaten sadece perde asacaksın sonra istediğin yere gidersin"
Mert: "Tamam gitmiyorum evde kalıcam bugün"
Teyzem: "Hayatta olmaz"
Mert: "O niye"
Teyzem: "Evde erkek sinek istemiyorum çünkü"
"İyi tamam" diyip kahvaltısına döndü. Bu sefer yavaştan alıyordu. İçimden gümeden edemedim.
3-4 Saat Sonra
Damla: "Ohh sonunda bitti" dedi kendini koltuğa bırakarak. Sonra bizde teker teker kanepeye gömüldük.
Derya: "Yorgunluktan ölüyorum yaa"
"Bende yaa"
Teyzem: "Sağolun kızlar"
Damla: "Ne demek her zaman" telefonum titreyince ilgimi ona verdim Mete'dendi mesaj.
1 saattiniz var hazırlanmanız için çabuk olun. Yine vicdanlıyım yarım saat diyipde sizi telaşlandırmadım. Daha doğrusu kızlara belli olmuyor 1 saat derler 2 saat olur. Neyse hazırlanın işte.
Mesajı kızlarada okutduktan sonra ayaklandık ve odama geçip hazırlanmaya başladık. Ben siyah sade bir elbise giyecektim. Derya taşlı yesil bir elbise,Damla'da mor askılı bir elbise giyecekti. Elbiseleri giydikten sonra saç ve makyaj yaptık. İşimiz bitince Mete'ye mesaj attık hazırız diye. O da aşağıdayız diye attı. Hiç zaman kaybetmeden evden çıktık. Teyzemi başta olmaz dediydi ama sonra kabul ettirdik. Arabaya doğru ilerlerken erkeklerin bize ağzı açık baktığını farkettim ve anında kızlara söyledim. Onlarda benim gibi erkeklere gülmemek için zor duruyordu.
"Ağzınızı kapatında sinek kaçmasın"
Mete: "Bu kadar güzel olmak zorundamıydınız?" Hep bir ağızdan evet dedik.
Mert: "Sarkan olursa direk dalarım ona göre"
"Neyse hadiyin artık" diyip arabaya bindim benden sonra Mete bindi. Mert ve Damla'nında binmesini beklerken araba harekete geçti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşkı Tatmak
Teen FictionYataktan doğrulup kolumu birleştirdim ve bakışlarımı kapıya dikerek konuşmaya başladım "Sevgilim mi? Sevgilin olmam için çıkma teklifi etmen gerekmez mi" dedim yüzümü asarak sonra o da yatakta doğruldu ve yüzümü avuçlarının arasına aldı Mete: "Bu...