39.Bölüm

2K 87 1
                                    

Selin'in Ağzından

Yarım saattir Mete'ye gülüp duruyorduk. Mete ve Baran ortaokul zamanlarında bu kadar yakışıklı değillermiş. Suratlarında sivilceler varmış bunu duyunca inanamadım resmen. Hatta Uraz telefondan resimlerini gösterdi. Bir gülme krizide o an yaşadık. Şuan gülme sebebimiz Uraz'ın Mete ile ilgili anlattığı şeylerdi. Olmaz demesi de bu yüzden miş.

Uraz: "Bir keresinde Mete ile dedemlerde kaldık köyde. Tabi o zamanlar yaylı yatak filan vardı ve biraz yüksekti. Orda Mete yatıyordu bende yerde yatıyordum. Gece ansızın bi ses duydum panikle kalkıp etrafa baktım meğer Mete yataktan düşmüş. Yalnız sanki hiç birşey olmamış gibi geri yatağa yattı" biz kahkahalarla gülerken Mete Uraz'a kızgın kızgın bakıyordu.

Mete: "Merak etme bende sen sevgili yapınca bütün rezilliklerini anlatıcam"

Uraz: "Ne alaka lan" dedi sırıtarak.

Mete: "Neden olcak sevgilimin yanında rezil ettin beni. Tabi arkadaşlarıma da"

Mert: "Senin sevgilinde pek normal bir küçüklük yaşamadı yalnız"

"Sen sanki çok normaldin açtırtma şimdi ağzımı"

Mete: "İyi be tamam sustum" dedi sonra da "Biz bi ara konuşalım" diyip göz kırptı Mete'ye.

"Damlacığım bizde bi ara konuşalım canım" diyip Mert'e baktım.

Damla: "Şuan meraklandım bak"

Mete: "Katılıyorum"

"Meraklanmaya gerek yok ki canım" diyip sırıttım.

Mete: "Yok yok ben meraklandım bir kere dökülün"

"Şimdi mi burada mı?"

Mete: "Evet"

"Yapmasak?"

Mete: "Olmaz hadi"

Mert: "Tamam o zaman ilk ben başlıyorum"

Mete: "Dinliyoruz"

Mert: "Asya 5.sınıftayken oldu bu olay. Ben okul için hazırlanmıştım. Tabi o sıra Asya hanım hayla ortalıkta görünmüyordu. Bende uyuyo mu filan diye bakim dedim. İçeri girdim hayla uyuyor sonra gittim dürttüm uyandı filan 'kalk hadi yoksa gitmem' dedim. Tam kalkacakken geri yattı bana da 'Sen git ben gelicem' dedi. Bende inat ettim gitmedim tabi bu hayla yatıyor sonra üstünü açtım meğer altına kaçırmış ondan kalkmıyormuş. Tabi biliyor benim onunla dalga geçeceğimi. Bu varya 5.sınıfin sonuna kadar hep altına kaçırdı" diyip kahkaha patlattı. Diğerleri de onunla birlikte gülüyordu. Tabi bende utançtan kırpkırmızı oldjm.

"Ne yaa sanki siz hiç kaçırmadınız"

Baran: "Valla ben 3.sınıfta bıraktım altıma yapmayı" diyip kahkaha attı. Arkadaş ne var yani 5 yaşıma kadar altıma yapmışsam.

Uraz: "Bende 3.sınıfta bıraktım valla"

Mete: "Yeter tamam uğraşmayın sevgilimle" deyip kolunun altına çekti beni. Mert'e ilk dil çıkarıp sonra da sinsice güldüm. İntikamımı alacaktım.

"Sıra bende Mert Bey. Bu salak 4.sınıftayken bi kızdan hoşlanıyordu. Sırf yakışıklı görüneyim diye gitti jöle ile saçını yaptı ama görseniz ne biçimdi inek yalamış gibiydi resmen. Her neyse işte kızın peşinde dolanmaya başladı farketsin diye. O kızda tabi yan sınıftan Selçuk diye bir çocukdan hoşlanıyordu. Selçukta sınıfından Meryem diye bir kızı seviyordu. Anlıcan aşk zinciri oldu bu iş. Bende o sıra bunu izliyorum napacak diye." Masadaki meyve suyumdan bir yudum alıp devam ettim "Sonra kızın abisi bunu kızın peşinde dolanıp durduğunu görünce tuttu yakasından havaya kaldırdı. Bu da korkusundan altına kaçırdı bacağından aşağıya doğru damlıyordu resmen. Sonra etraftaki çocuklar bunu o halde görünce güldü adınıda sidikliye çıkardılar" Bir kahkaha tufanı daha koptu böylece.

Aşkı TatmakHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin