Mi-am pus cartile in dulapul de metal si am mers la cantina cu Ash. Cand am intrat, toata lumea se agita si tot ce puteam auzi era "Strainul..." "Tipul cel nou..." "Baiatul ala...". Mi-am dat ochii peste cap si m-am asezat la o masa, rugand-o pe Ash sa imi aduca un Frappe.
"Si tipul ala nou H...H..."
"Harry?"spune Ash, fara niciun stres.
"Da, vorbeste mai incet! Nu vreau sa-si faca aparitia si sa se holbeze la noi sau ceva, e sobru si ..ma inspaimanta felul in care arata..."
"Nu zau.. cand a intrat pe usa cladirii principale si si-a dat ochelarii jos, ti-ai scapat cartile" adauga razand.
"Sti foarte bine ca m-am impiedicat!" mint, facand o grimasa.
La scurt timp, un miros extrem de tare, dar atractiv in acelas timp, acopera mirosul mancarii din toata cantina. Asa imbietor si... la cateva scunde il vad pe tipul cel nou bagandu-si mana in par in timp ce se aseaza la o masa. Cu aceeasi ochelarii si jacheta din piele naturala, imi dau seama de material din cauza mirosului ce se imbina cu parfumul lui, asta pentru cu s-a asezat la o masa distanta "sau poate pentru ca il consider atractiv" adauga subconstientul meu.
Nu, clar nu!
E un ciudat si tocmai si-a dat jos jacheta si a aruncat-o neglijent pe unul dintre scaunele din jurul mesei, apoi s-a asezat ca la bar, cu picioarele comod desfacute si cu coatele pe masa, batand cu degetele lui lungi si subtiri in sticla rece si aburita. Purta pantalonii negrii, rupti în genunchi si un tricou alb la fel de mulat si putin transparent, lasand sa se vada bustul lui parca sculptat si multe tatuaje intunecate, sterse de materialul tricoului, atatea linii negre; as fii putut sta acolo studiindu-i fiecare tatuaj de pe piept si abdomen, lasandu-le la o parte pe cele de pe bratele ce pareau atat de puternice. Parul lui dezordonat, dar in acelasi timp atat de...sexy, castaniu inchis si carliontat.
Stai. "Stai, ce?!" Se aude o voce in capul meu. Imi scutur capul, dar nu inainte sa imi dau seama ca m-a prins holbandu-ma. O singura privire a fost de ajuns ca sa ii pot observa sclipirea strengareasca din ochii verzi ca smaraldul, brusc fata lui sobra a fost luminata de un zambet larg si gropitele s-au adancit in obrajii lui, semn ca m-a prins sau poate am facut o impresie buna ..
"Sau poate ca are ceva intre dinti.." spune Ash si ies din transa.
Am deschis gura.. mint, am inchis-o. Asta pentru ca o aveam deja deschisa si voiam sa fiu sigura ca nu salivez. Aveam gura deschisa, iar el a ras de mine, penibil. Buna treaba Julie, buna treaba... imi spune subconstientul meu si imi vad rusinata de farfuria mea.
"Iti place Harry!" spune Ash ridicand coltul gurii pana zambetul ei imaculat se dezvaluie din nou, odata cu cateva rasete.
"Nu e genul meu... Daca ar avea cearcane adanci as putea spune ca ma sperie."
"Te sperie carliontii, tatuajele si abdomenul lui?" spune, ridicand una din sprancenele ei perfect pensate.
Tocmai mi-am dat seama ca vorbisem, nu gandisem.
"Julie, tu chiar vrei sa spui cate atrage? Adica e intr-adevar un baiat mai mult fotomodel decat student. Dar chiar si cu asta si faptul ca sunt cea mai buna prietena a ta, nu o sa te las sa il tradezi pe Matt pentru el. " rade, apoi rasul ei melodios se transforma intr-o tuse seaca ce suna a avertisment.
Doar nu e in spatele meu, nu? O doamne, simt o mie de elefanti ce ma zdrobesc sub picioarele lor.
"Hei frumoaso!" spune o voce familiara si simt ii buzele umede pe obraz.
Ma lipesc de scaun, iar pieptul imi da de gol respiratia accelerata.
"Ash!" ma stramb si ea rade.
YOU ARE READING
He's so strange...- I.His Everything
Fanfiction[HS] "Sentimentele pe care le simt fata de tine ma poarta dincolo de limite, spre cea mai dulce si periculoasa obsesie." a spus ea. "Stii ce insemni pentru mine si nu o sa te las sa uiti asta!" a fost tot ce a zis el.