HARRY'S PART.
Sunetul cristalin al rasului ei imi facea inima sa se stranga. Felul in care se uita la mine ma facea sa o vreau si nu era momentul potrivit sa o "am" si nici locul, probabil ca Emma o sa fie aici in curand.
Am ajutat-o sa se ridice de jos apoi am ridicat-o in brate, iar ea si-a pus picioarele in jurul taliei mele, asa cum adoram sa faca. Am intrat pe usa din spate, sarutand-o si strangandu-i trupul firav, cu bratele mele mari.
Am asezat-o cu fundul pe masa, in bucatarie, si si-a pus mainile in san,bosunflandu-se ca un copil mic cand i-am dat drumul din stransoarea mea. Am sarutat-o pe frunte, ramanand intre picioarele ei. Si-a ridicat un picior pe talia mea, tragandu-ma mai aproape. Am bufnit uimit, apoi am ras. Nu imi aduc aminte cand am ras ultima data inainte sa apara ea in viata mea.
Era in fata mea,pe masa,cu toata inocenta si frumusetea ei, si era doar a mea. Mi-am muscat buza de jos, apoi am sarutat-o scurt pe buze. Mi-am lipit fruntea de a ei si am stat asa un timp.
"Buna dimineata Jul-" a tipat Emma intrand in bucatarie.
Julie a facut ochii mari si s-a dat jos de pe masa,tragandu-si tricoul in jos si inghitind in sec. Cand m-am intors ,mi-am adus aminte ca eram inca in boxeri. Emma ne privea cu gura deschisa, iar plasele pe care le adusese erau pe jos.
"Oh, imi pare rau..Nu am vrut sa intrerup..." a spus, stanjenita.
"Nu! Nu, e okay. Harry tocmai pleca." a replicat Julie.
Obrajii ei erau imbujorati, iar mainile ei mici m-au impins afara din bucatarie. Mi-a spus sa astept in hol si a fugit in dormitor. S-a intors in timp record cu hainele mele, pe care mi le-a pus in brate si m-a impins din nou spre usa. Am inceput sa rad si m-am incordat, iar ea nu a mai putut sa ma miste. S-a strambat la mine si am prins-o de talie,lipind-o de usa.
"Atitudinea ta imi face erectia cat un tir." i-am soptit eu razand.
"Sa vedem ce face asta..." a spus, coborandu-si mana pe umflatura din boxerii mei si incepand sa o maseze.
"T-termina!" am spus eu aproape gemand, prinzand-o de ambele maini si tinandu-le deasupra capului ei.
"Si daca nu, ce?" a soptit, trecandu-si limba peste buza inferioara.
"Daca nu, o sa te intind pe masa aia si o sa ti-o trag in fata Emmei!" am spus, vorbind serios.
"Asa ziceam si eu." am spus eu, dupa un minut de tacere, dandui drumul la maini.
Am tras repede blugii pe mine si m-am incaltat, apoi am sarutat-o pe frunte,parasind casa. Am urcat in masina, iar cand i-am facut cu ochiul a scos limba la mine, bosunflandu-se si trantind usa. Am zambit, apoi am rotit cheia in contact si am porint spre casa.
Cand am parcat masina pe alee,mi-am adus aminte de noaptea trecuta. De faptul ca mi-a oferit inocenta ei, iar eu i-am luat-o. Dar sunt atat de zgarcit si posesiv incat nu as fii lasat pe nimeni sa faca asta, nici pe mine. Am facut-o pentru ca o iubesc si pentru ca mi-a dovedit ca ma iubeste, cerandu-mi lucrul acela. A fost cea mai intensa senzatie. M-am m-ai culcat cu virgine, dar cu Julie am facut dragoste, ceea ce era complet diferit. De restul nu mi-a pasat cum imi pasa de ea si totusi m-am luptat cu mine insumi sa nu o fac mai devreme. Am vrut doar sa isi doreasca si ea la fel de mult cum o fac eu.
Am gasit telefonul pe masa la bucatarie. Aveam un apel de la Julie si unul de la Zayn. Am verificat orele, iar cel de la Julie era de la 2 a.m., probabil de cand era in club cu jegosul ala, pe care daca nu era Julie acolo, il omoram, iar cel de la Zayn era de cateva minute. Am pus telefonul la ureche, tragandu-mi de ghete si incercand sa imi tin echilibrul.
YOU ARE READING
He's so strange...- I.His Everything
Fanfiction[HS] "Sentimentele pe care le simt fata de tine ma poarta dincolo de limite, spre cea mai dulce si periculoasa obsesie." a spus ea. "Stii ce insemni pentru mine si nu o sa te las sa uiti asta!" a fost tot ce a zis el.