JULIE'S PART.
Am deschis incet ochii, cascand si intinzandu-ma usor. Strangandu-l pe Harry mai tare in brate, m-am cuibarit... Harry e pufos. De cand? Am deschis larg ochii, dand drumul ciudateniei din bratele mele, care s-a rostoglit jos, pe podea. Cand m-am ridicat din pat, am fost surprinsa ca nu simteam nicio durere. Pe partea cealalta a patului, zacea un urs alb, imens, de plus. Un zambet jucaus mi s-a asternut pe buze in timp ce l-am ridicat de jos.
Odata ce am facut patul, asezand ursuletul intre pernele decorative, mi-am facut drum spre bucatarie in cautarea cretului meu. M-am invartit putin pe hol, apoi in living, m-am aplecat pe geam, uitandu-ma pe terasa din spate, si nimic, Iar sunt singura... Mi-am dat ochii peste cap, pufnind si coborand de pe blat.
Cana din sticla pe care am pus-o la expresorul de cafea, era decorata cu floricele mici, albastre si galbene, iar cafeaua in patru culori care trebuia sa iasa, a ajuns un frappe fara frisca. Punand rapid cateva lingurite cu varf de zahar, am deschis geamul, lasand aerul rece de iarna sa patrunda inauntru. Dupa cateva minute m-am ridicat de pe scaun tremurand si am inchis geamul, frecandu-mi palmele.
Sorbind din cafe-frappeul cu extrazahar si inhatand telefonul ce era la incarcat, langa chiuveta, pe blat, m-am asezat mai bine pe scaun, apelandu-l pe Harry. A sunat de cateva ori si s-a inchis singur. Am departat telefonul de ureche, strambandu-ma si l-am pus pe masa, luand ultima gura din lichidul maroniu dulceag, scuipandu-l inapoi atunci cand telefonul a inceput sa vibreze pe masa rece. L-am ridicat neindemanica, scapandu-l de cateva ori inapoi pe masa, apoi am raspuns.
"Harry!" am strigat fara sa imi dau seama.
"Buna dimineata,iubito!" a marait dragastos si am simtit cum ma inmoi.
"Harry, unde esti?" am incercat sa-mi mentin vocea pe un ton serios.
"Sunt pe drum spre Jaden." a spus, apoi am auzit un scartait puternic de roti.
"Ai grija!" m-am rastit, ridicandu-ma de pe scaun si rezemandu-ma in coate pe blat.
"Normal ca o sa am grija de masina ta, iubito."
"Masina mea?" am intrebat surprinsa privind in gol.
"Da. Dupa cum stii, masina mea a fost ... distrusa in Miami." a raspuns imediat, luand o gura mare de aer.
"Nu, vag nu imi aduc aminte." mormai, neamintindu-mi partea aceea.
"Nu iti musca buza, Juliette." a rostit apasat, facadu-ma sa dau drumul buzei dintre dintit.
"Nu o musc!" mint, dandu-mi ochii peste cap.
"In baie sunt doua fiole de Advil si ceva Nurofen. Iei fiola sau pastila. Nu pe amandoua." a spus pe un ton autoritar.
"Atunci pe-"
"Nu, nu pe niciuna!" m-a intrerupt.
"Cand ai spus ca te duci la Jaden..." am schimbat rapid subiectul, in timp ce ma indreptam spre baie.
"Da, la Jaden acasa. Am o problema importanta de rezolvat."
"Buna ziua domnule Styles!" s-a auzit o voce.
"Neata Barbara." a bombanit.
"Cat dureaza?" intreb iritata.
"E menajera, iubito."
"Nu am intrebat." am pufint.
"Aveai de gand sa o faci." i-am simtit zambetul in voce.
"Ce s-a intamplat cu Jaden?"
YOU ARE READING
He's so strange...- I.His Everything
Фанфик[HS] "Sentimentele pe care le simt fata de tine ma poarta dincolo de limite, spre cea mai dulce si periculoasa obsesie." a spus ea. "Stii ce insemni pentru mine si nu o sa te las sa uiti asta!" a fost tot ce a zis el.