HARRY'S PART.
Orasul era asa cum mi-l aminteam, iar casa arata asa cum speram. Trandafirii negrii si albi din curte erau toti infloriti si cu siguranta Julie o sa fie incantata de ei, stiu cat de mult ii plac trandafirii, iar acestia ne reprezinta pe noi. Albul si negrul incurcati, diferiti, dar legati unul de celalalt.
Nu am apucat sa las bagajele jos, ca Julie disparuse de langa mine. Am gasit-o dupa putin timp in dormitorul principal, ghemuita in mijlocul patului, imbracata si cu tenesii in picioare. Aprinzand lumina de pe hol, mi-am tras tricoul peste pe cap, desfacandu-mi cureaua pantalonilor si aruncandu-i pe podea. In alte circumstante m-ar fi deranjat faptul ca era inca imbracata, dar am simtit cat de obosita era inca din masina. M-am asezat langa ea, desfacandu-i sireturile si dandu-i incet tenesii jos, apoi aruncandu-i si pe ei pe jos.
In dimineata asta, compozitia clatitelor iesise ceva mai bine decat ultima oara si, sa fiu sincer, nu imi amintesc ultima oara cand am facut clatite. Mama era singura persoana careia ii gateam si nu vreau sa stiu ce gust avea mancarea pe care o faceam atunci. Gandurile mi-au fost sparte ca un balon in care infigi un bold, atunci cand mi-am amintit ca pusesem deja aluat in tigaie, cat sa ii acopere suprafata, in tocmai ca sa iasa subtiri, asa cum ii plac ei. Pana am prins manerul tigaii, fumul incepuse deja sa iasa si puteam sa ma laud ca facusem o clatita flambata. Aruncand tigaia in chiuveta si dand drumul la apa rece, am deschis geamul injurand fumul si nestiind ce să fac ca sa nu ajunga in living.
Evident, incercarea mea a esuat si nenorocita de clatita a ajuns ceva negru, lipicios si mirositor. In timp ce incercam sa racai clatita sau ce mai ramasese din ea de pe tigaie, Julie a intrat in bucatarie frecandu-se la ochi si cascand, apoi fluturandu-si mana prin fata, sigur din cauza mirosului.
Isi mijise ochii, cascand pentru a doua oara, si-a dus mana la gura si a aruncat o privire cercetatoare prin bucatarie. S-a incruntat, apoi a inceput sa rada cand am scos tigaia din chiuveta. Mi-am frecat ceafa, zambind ca un dobitoc si asteptand sa ma certe pentru acelas motiv pentru care o facea de fiecare data: pentru ca faceam efort pentru ea. Pentru ca simteam nevoia sa o fac sa aiba tot ce isi doreste. Simteam nevoia si sa o protejez. Sa o am. Dar stiam foarte bine ca era numai a mea.
"Buna dimineata!" ranjesc din nou, aplecandu-ma sa o sarut.
"Asta numesti dimineata?" mormaie somnoroasa.
"De ce nu m-ai trezit?" adauga, bosumflandu-se si luandu-mi tigaia din mana.
"Pentru ca suntem in vacanta, iubito." marai usor in urechea ei, prinzand-o in brate de la spate si simtindu-i tremuratul usor; stiam ca adora sa ii spun asa.
Cred ca eu eram cel caruia ii convenea mai mult, dar nu stiam exact ce, faptul ca pot urla cat sa ma auda toate cele 50 de state ca e doar a mea sau faptul ca ii placea asta. Putea sa ma numeasca maniac al controlului sau obsedat din punct de vedere posesiv, pentru ca asta eram. Simteam nevoia sa stie toata lumea ca e a mea si doar eu o pot face sa se simta bine, eu sunt singurul care o face sa tipe si sa geama numele meu. Doar gandurile imi facusera pantalonii cort. Oftand, mi-am indreptat atentia spre Juls care turna compozitie in tigaie, sugandu-si incet indexul pe care il bagase in castronul cu aluat.
"E bun." spune, scotand degetul din gura si bagandu-l iar in bol.
"Sunt atat de tare incat ma doare!" mormai, indreptandu-ma de umeri si repezindu-ma la ea ca un animal.
I-am pus o mana pe talie, intorcand-o spre mine, iar cu cealalta i-am prins incheietura, ducandu-i degetul pe care se scurgea lent aluat, la buze. S-a uitat la mine cu aceeasi privire cu care ma uitam eu la ea aproape tot timpul. Si-a lins incet degetul, apoi l-a supt la fel de lent.
YOU ARE READING
He's so strange...- I.His Everything
Фанфик[HS] "Sentimentele pe care le simt fata de tine ma poarta dincolo de limite, spre cea mai dulce si periculoasa obsesie." a spus ea. "Stii ce insemni pentru mine si nu o sa te las sa uiti asta!" a fost tot ce a zis el.