JULIE'S PART.
"Oh,haide! Nu poti fii suparata cand ai o briosa in mana!" spune mama zambind, in timp ce imi intindea tava cu briose.
"Nu ma pot opri din mancat! Ia-le de aici." am pufnit eu, starnindu-i rasul.
Adevarul era ca stand la masa asta, inhaland mirosul brioselor si pastelor facute de mama, era un sentiment placut. Era exact ca inainte. Am ridicat coltul gurii, zambind stramb, apoi am apucat una din briosele acoperite cu ciocolata si am facut-o sa dispara, ca prin magie, din doua inghitituri. M-am ridicat de la masa, cautand un servetel pe care l-am gasit langa o farfurie cu fursecuri. Am ras doar pentru mine si am mancat rapid doua fursecuri, intorcandu-ma la masa cu farfuria in mana.
Mama era persoana care avea puterea sa zambeasca, indiferent de situatie, lucru pe care l-am mostenit si eu. Au fost multe momente cand am zambit in fata unei persoane, doar din politete. Mereu am fost acea fata bine crescuta si tot tacamul, pana a aparut el.
"Jo', ea e Juliette." spune mama, intorcandu-se spre mine.
Jo?
"Imi pare bine sa te cunosc, Juliette. Mama ta mi-a spus multe lucruri despre tine." se aude o voce masculina din spatele meu.
"Erm..Poti sa-mi spui Julie." am spus eu, intorcandu-ma spre barbatul bine-facut ce statea in dreptul usii.
"Bine atunci, Julie."
"James o sa apara in cateva momente." a replicat mama, uitandu-se la ceas.
"Cine James?" am murmurat eu, strambandu-ma.
"Nu e extraordinar faptul ca James si Julie au venit in aceeasi zi?"
"Cine e James?" repet, de data asta mai tare.
"E fiul meu. Sunteti destul de diferiti, dar cred ca o sa va intelegeti. Sa nu te lasi influentata de felul cum arata, are un suflet bun." raspunde Joseph, apoi se indreapta spre hol.
"James!" striga el, apoi il imbratisaza pe tipul blond,ce tocmai intrase pe usa, facandu-l sa-si scape ruxacul jos.
"Mai usor, batrane!" spune blondul, zambind.
"Ea e Alice." explica Joseph, aratand spre silueta ce se apropia de ei.
"Deci tu esti cea care l-a facut pe tata sa-si schimbe parerea despre femei?" intreaba blondul aproape razand.
"Erm..Cred ca da." mormaie mama, apoi zambeste.
"Si ea e..." a inceput Joseph, dandu-se la o parte din fata blondului.
"Tu?"
"Tu?" am spus eu socata.
"Voi doi va cunoasteti?" sare mama, zambind.
"Si mai bine!" spune Joseph, punandu-si mana pe unul din umerii blondului si scuturandu-l.
Am fost surprinsa sa il vad pe el aici. Si de ce ii spun toti James? Stiam ca e din Irlanda si restul, dar nu ma asteptam la asta. Parea genul de persoana care avea o familie fericita, nu m-am gandit niciun moment ca ar putea fii separat de tatal lui, exact ca si mine, de mama. Am ridicat privirea spre blondul acoperit de tatuaje si i-am zambit stramb. Am tras aer adanc in piept si m-am intors pe calcaie, indreptandu-ma spre camera mea.
Prea multe lucruri pentru o singura zi. Simteam ca o sa explodez in orice sencunda. Tot ce voiam era sa stau pe pervazul de la geam si sa citesc o carte buna. M-am schimbat intr-o pereche de pantaloni NBA, largi si un maieu simplu alb, apoi am scos cartile din ruxac, incercand sa le gasesc un loc potrivit in camera. M-am invartit putin, apoi le-am asezat pe biroul micut, ce era plasat sub fereastra. Am luat prima carte care mi-a venit la mana si m-am urcat pe birou, asezandu-ma in stil turcesc, apoi mi-am rezemat spatele ge geamul rece si am deschis cartea.
YOU ARE READING
He's so strange...- I.His Everything
Fanfiction[HS] "Sentimentele pe care le simt fata de tine ma poarta dincolo de limite, spre cea mai dulce si periculoasa obsesie." a spus ea. "Stii ce insemni pentru mine si nu o sa te las sa uiti asta!" a fost tot ce a zis el.