Tocmai am depasit 22.000 de accesari si 1500 de voturi! Nu stiu cum sa va multumesc, inseamna mult pentru mine. Nu uitati sa votati si va rog, lasati-va parerile in comentarii, ador sa le citesc :3
JULIE'S PART.
Am descuiat usa,pasind inauntru. Inaintand pe hol, am inceput sa pipai peretele in cautarea intrerupatorului, dar fara folos.Era 11 p.m., iar intunericul a cazut odata cu ploaia. Am aruncat umbrela pe gresie, dandu-mi jacheta jos. Am scos telefonul din buzunar, sperand sa luminez cu el.
"Rahat!" am mormait, bagand telefonul descarcat inapoi in buzunar.
M-am descaltat, aruncand ghetele undeva in hol si am mers spre dormitor, pipaind peretii. Cand am pus mana pe clanta, luminile s-au aprins brusc, luminand toata casa. Am expirat usurata, intrand in camera. Mi-am pus rapid bratarile intr-unul dintre sertare si am luat un tricou larg din dulap, asezandu-l pe suportul de prosoape si aruncand hainele murdare in cosul de rufe.
Home sweet home...
Am facut un dus rapid, lasand parul umed desfacut. M-am grabit sa-mi fac un ceai, apoi am mers in camera de oaspeti sa-mi caut o carte intr-una din cutiile pe care nu le despachetasem. Am luat "Orasul de Cenusa" si m-am strambat realizand ca nu am apucat sa termin toate volumele. Mai aveam putin si saream cate trei trepte cand urcam spre living, cand lumina s-a stins din nou, facandu-ma sa ma opresc.
Mi-am dat ochii peste cap in intuneric si am continuat sa urc. Singura usa pe care am nimerit-o a fost usa de la bucatarie. Gresia era rece sub talpile mele goale, iar perdelele fluturau in adierea ce patrundea prin fereastra deschisa. Cand m-am uitat pe geam, becul de pe stalpul din curte era aprins, la fel ca cei care se aflau de o parte si de alta a drumului, iar casa de pe partea cealalta a lacului era si ea puternic luminata.
Am tresarit,facand ochii mari cand am auzit un zgomot venind din living. Singurele lucruri care imi veneau in minte erau filmele de groaza la care ma uitasem cu Ash si imi parea rau ca am insistat sa le vedem.
Pana sa ma dezmeticesc si sa imi repet "Nu exista fantome", am auzit o sticla spargandu-se. Am inceput sa tremur la propriu, apropiindu-ma de usa de la bucatarie.
Am pasit incet pe hol, tremurand din toate incheieturile. Peretele era aproape la fel de rece ca si gresia. Inspirand adanc, am clipit repetat, mijind ochii si pasind pe covorul pufos. O adiere rece mi-a facut pielea de gaina. M-am intors brusc, uitandu-ma in toate partile, dar nu imi vedeam nici mainile.Vedeam doar ledul mare rosu al televizorului si puteam auzi crengile copacilor ce trosneau din cauza arcuirii lor in bataia vantului si stropii grei de ploaie ce dominau curtea. Am inceput sa ma invart in loc, apoi m-am intors imediat holbandu-ma la usa de la intrare ce era larg deschisa. Ritmul inimii mele s-a accelerat brusc, iar cand m-am intors din nou doi ochii mari straluceau in intuneric.
Inima imi perfora pieptul si frica alerga in venele mele. Am facut cativa pasi inapoi, punandu-mi o mana pe piept, iar cu cealalta pipaind, cand doua maini mari m-au cuprins de talie si m-au tras in stransoarea lor, doborandu-ma apoi pe covor. Am expirat disperata, simtindu-ma strivita de greutatea lui si am inceput sa dau din maini, impingandu-l de pe mine. Mainile mi s-au oprit pe materialul tricoului lui, strangandu-l in pumn si aplecandu-ma sa-l miros, am simtit mirosul mentolat inconfundabil.
"Bau." a marait in urechea mea, lasand un sarut umed pe pielea gatului meu.
"Te-am sper-"
"Juliette." a spus cand si-a trecut mana peste obrazul meu, ridicandu-se rapid si asezandu-ma in poala lui.
YOU ARE READING
He's so strange...- I.His Everything
Hayran Kurgu[HS] "Sentimentele pe care le simt fata de tine ma poarta dincolo de limite, spre cea mai dulce si periculoasa obsesie." a spus ea. "Stii ce insemni pentru mine si nu o sa te las sa uiti asta!" a fost tot ce a zis el.