HARRY'S PART.
Am deschis ochii cu zambetul pe buze. I-am mangaiat incet obrazul, inlaturand cateva suvite de par. Am privit-o cateva secunde, apoi m-am ridicat incet din pat, intinzandu-ma. In timp ce cotrobaiam prin dulapul ei, sperand sa gasesc ca prin minune pantalonii de ai mei, am gasit un short negru,de la Bulls. Am rasuflat usurat, privind oglinda din hol. Imi veneau bine. Cred ca o sa ma apuc de baschet intr-o zi, asta doar ca sa o oftic putin.
Deschizand usa frigiderului, am scos cutia cu lapte, ducand-o la gura. Nici nu am apucat sa inghit. Niste batai usoare in usa, m-au facut sa scuip laptele inapoi in sticla. Cine dracu vine aici?! Am luat din nou o gura de lapte, indreptandu-ma spre usa.
"Harold."
Am facut ochii mari scuipand laptele pe sacoul lui negru, ce parea nou. Toate costumele lui par noi, isi cumpara unul in fiecare zi.
"Lapte?" am zambit intinzandu-i sticla, incercand sa nu par surprins de aparitia lui.
"Maturizeaza-te Harold." a spus, facandu-ma sa-mi dau ochii peste cap.
"Cum de esti aici?" am intrebat iesind din casa si inchizand usa in urma mea.
"Deja te culci cu ea?" mi-a ignorat intrebarea, privindu-mi abdomenul cu dispret.
"Nu e la fel, Jaden!" aproape ca m-am rastit, strangand buzele intr-o linie ferma.
"Felicitari, atunci." a ironizat, pastrandu-si figura serioasa.
"Daca esti aici pentru ca iti vrei afacerile inapoi imi pare rau sa o spun, dar nu imi mai apartin." l-am presat, privind cum isi curata sacoul cu un servetel.
"Nu, nu de asta am venit. Oricum nu am renuntat decat la 1/4 din actiuni asa ca nu te bucura prea tare."
Nenorocitul.
"Am venit sa iti cer ajutorul."
"Ce-"
"Stiu ca am facut o gresala, Harold, dar am mare nevoie de ajutorul tau."
"Ce te face sa crezi ca te voi ajuta dupa ce m-ai abandonat in jegul ala de spital cu un glont infipt in stern?" am marait, tragand de nas.
E mai frig de cat imi imaginam.
"Nu e vorba despre mine, ci despre Elena!"
"Ce s-a intamplat cu Ellie?!" mi-am strans palmele in pumni, privind prin Bruno.
Ma uitam la el, dar vedeam cele doua matahale din fata Lincoln-ului negru imens, din spatele lui. Nu a fost in stare sa-si pazeasca fundul ala imens si bogat, ma intreb ce a facut cu Ellie. Daca a indraznit sa o dea la schimb pe vreo tona sau altceva legat de el si cat e de prost in afacerile astea fara mine, jur ca ii crap capul. Aici. Acum.
"A aflat mai multe decat trebuia."
"Ellie stia despre plantatii."
"O doar nu ai..." m-am oprit simtind cum ochii stateau sa-mi iasa din orbite.
"Sunt barbat, Harold!"
"Am crezut ca ai terminat-o cu porcariile astea, Jaden! Credeam ca te-ai intors la Marie si ..." m-am rastit ridicand mainile.
"E clar...Am fost un prost." aam reforumulat, aprobandu-ma singur printr-un gest.
Cele doua matahale s-au apropiat imediat de el, scotand fiecare cate un pistol. Jaden le-a facut semn sa se indeparteze, iar orgoliul meu nu s-a potolit pana nu i-am dat un pumn in fata lui aranjata si scumpa de miliardar, spargandu-i ochelarii de soare. Mi-am scuturat pumnul, indoind si intinzand degetele. Parca nu am mai facut asta de o viata.
YOU ARE READING
He's so strange...- I.His Everything
Fanfiction[HS] "Sentimentele pe care le simt fata de tine ma poarta dincolo de limite, spre cea mai dulce si periculoasa obsesie." a spus ea. "Stii ce insemni pentru mine si nu o sa te las sa uiti asta!" a fost tot ce a zis el.