31.Antidotul

3.5K 138 8
                                    

Spor la citit. ;3

JULIE'S PART.

Am coborat din masina urmarindu-l pe Arthur. Cand si-a dat seama ca e urmat de cineva, a marit pasul, inaintand rapid pe trotuar. Cu o mana tinea ridicat gulerul nergu, iar cealalta o avea in buzunar. S-a uitat discret peste umar, cand a ajuns la trecerea de pietoni, trecand pe rosu. O masina a trecut cu viteza pe langa el, claxonand, iar eu am fost nevoita sa astept pana omuletul verde a aparut, din cauza aglomeratiei infernale. Nu mi-am luat ochii de pe el nicio  secunda, trecand printre zecile de masini si urmandu-l pana intr-o cafenea. 

S-a asezat la o masa in spate, dandu-si paltonul jos. Am mers la tesghea, comandand doua ceaiuri de cirese, apoi m-am indreptat spre misteriosul tip din spatele meniului. 

"Arthur?" am intrebat surprinsa.

"Imi pare rau ma confu-"

"Oh, esti asa glumet!" am zambit fals,asezandu-ma langa el.

"Ce te aduce in NY?" 

"Ceva afaceri neterminate." a raspuns sec.

"Cum stati cu firma din Chicago?"

"Erm...Foarte bine. Tatal tau a incasat peste 2.000.000$." 

"Suna destul de bine.Cred ca asa se castiga din afaceri murdare." am replicat, facandu-i cu ochiul.

"D-da. Asa cred." 

"Si ce spuneai ca te-a adus aici? O prezentare de moda?" am intrebat ironic, incercand sa-mi mentin zambetul.

"Nu chiar. Dar o poti numi si asa." a zambit stramb, privindu-ma.

Omul asta ma dezgusta.

"Ce face prietenul tau Hazard?"

"Harry." am spus sec, scrasnind din dinti.

"S-a intamplat ceva?" 

"N-nu. " am pufnit, apoi am tras aer adanc in piept.

"A plecat de dimineata si nu s-a mai intors. Trebuia sa-l fii ascultat pe tata in privinta lui." 

"Cum a putut sa lase o femeie ca tine pentru altcineva?" m-a examinat, muscandu-si buza inferioara.

Mi-e sila. 

Cand chelnerita a venit cu ceaiul, m-am scuzat si m-am indreptat valvartej spre baie. Am intrat intr-una din cabine si l-am apelat pe Zayn.

"Julie, unde esti?!" a urlat, facandu-ma sa departez telefonul de ureche.

"Daca nu o sa mai urlii o sa iti spun."

"Bine, nu urlu."

"L-am gasit pe Arthur."

"Poftim?!"

"Scrie numarul meu de telefon pe GPS." 

"O sa ma conduca direct unde trebuie." am adaugat, ignorand comentariile lui Zayn.

Am bagat telefonul in buzunar si m-am intors la masa. Arthur sorbea din ceasca lui, uitandu-se din cand in cand pe geamul imens din spatele lui. M-am asezat pe scaun, ridicand ceasca si tragand aer adanc in piept.

Dupa ce am terminat ceaiul, Arthur a spus ca e ocupat si nu mai are prea mult timp la dispozitie, asa ca m-am oferit sa-l conduc la locatia respectiva. Dupa cateva minute in care tot ce am auzit a fost doar zgomotul tocurilor mele pe trotuarul ingust, am ajuns in fata unei cladiri imense. 

Ce fraier.

HARRY'S PART.

-"Si acum pui ceapa."

He's so strange...-  I.His EverythingWhere stories live. Discover now