3.Sentimente

6.7K 280 3
                                    

Dimineata urmatoare m-am trezit exact cum am adormit. M-am ridicat si am mers buimaca sa imi fac dus. Cand am ajuns in dreptul oglinzii din baie, am observat ca purtam tricoul pe care el il purtase acum 2 zile la scoala, am zambit cu gandul ca va veni sa il ia, apoi l-am dat jos si am intrat in cabina de dus.

Apa calda imi relaxa toti muschii si la amintirea bilutei de metal din limba lui, pielea mi se facea de gaina. Am zambit, dar mi-am adus aminte de Matt.

Mi-am impleticit parul intr-un prosop si am mers in camera sa ma imbrac. Am lasat prosopul sa cada, apoi mi-am luat sutienul si chilotii si m-am imbracat intr-o camasa in carouri verde si niste pantaloni scurti de blugi.

In timp ce coboram scarile, telefonul meu a inceput sa vibreze. L-am deblocat si am facut ochii mari cand am observat ca mesajul era de la Harry:

"Mersi pentru show, pacat ca perdeaua acoperea ce era important.  xH"

Am facut ochi mari si am rosit ca racul cand am deschis usa. Era in fata usii, cu mana in par.

"Buna dimineata!" spune si zambeste larg.

"Hei...." i-am spus si m-am dat la o parte lasandu-l sa intre.

"Stii, puteai sa eviti sa te uiti..." murmur dezgustata.

"Si sa pierd spectacolul ala? Nici gand! Formele tale sunt..." s-a oprit, tuguindu-si buzele si dand din cap apreciativ.

"Gata! Am inteles ideea!" l-am intrerupt, ridicand palma spre el si starnindu-i rasul.

M-am ridicat si am scos inghetata din frigider, am luat o lingurita si m-am asezat pe fotoliu, fata in fata cu el.

"Vrei?" intreb, incercand sa par politicoasa.

"Da."

"Ia-ti o lingurita." am spus, iar el a ridicat din spranceana scotand din nou in evidenta pierce-ul.

I-au o gura de inghetata pe care o las pe lingurita cand o scot iar, din cauza ca imi inghetasera dintii, era mult prea rece.

Harry imi ia lingurita si mananca inghetataramasa pe ea, scotand lingurita invers, in reluare din gura. I-am smuls-o din mana si l-am lovit peste incheietura in semn sa nu mai faca asta.

"Ce? Esti chiar asa?" a scapat printre dinti.

"Harry, inceteaza sa imi mai vorbesti asa si nu, nu ma atrag joculetele tale." am mintit, dorindu-mi sa o mai faca odata.

"Bine, plec." a spus si s-a ridicat.

"Sta-" m-am oprit, prinzandu-l de mana.

"Stiam ca nu vrei sa plec." a zambit.

"Faci ce vrei." i-am spus indiferenta, dandu-i drumul la mana, dar el ma prinde de incheietura si imi lipeste brutal corpul de al lui.

Ma facea sa vreau sa fiu marioneta lui, sa il las sa faca ce vrea cu mine...

Am devenit ceva mai mult decat trebuie, dar nu pot sa rezist tentatiei. Mi-a pus mana pe coapsa si a coborat-o pana la genunchi, tragandu-mi piciorul in sus, astfel incat sa ajung cu ambele in jurul taliei lui. Cu o mana ma tinea strans de spate si cu cealalta facea cerculete pe pielea coapsei mele, in timp ce isi plimba respiratia pe gatul meu...

Mi-am muscat buza de jos, cand el a ridicat capul de pe gatul meu. Mana lui a coborat de pe coapsa, pe fesa mea si m-a facut sa-i strig numele intr-un fel ciudat, care pare ca i-a placut avand in vedere zambetul pervers pe care l-a aratat din nou. M-a asezat pe masa, ramanand cu picioarele strans legate de talia lui, a continuat sarutul strangandu-mi fesele cu ambele maini.

He's so strange...-  I.His EverythingWhere stories live. Discover now