13.Adevarul...Doare

4.9K 191 2
                                    

"Spune odata Harry!" am tipat, nemaisimtindu-mi picioarele.

"Hai sa stam jos..." a murmurat si m-a prins de mana, asezandu-se pe canapea si tragandu-ma langa el.

"Ascult." l-am presat.

"Tatal tau este capul unei organizatii care se ocupa cu afaceri....murdare. Unchiul meu Jaden, face acelas lucru."

"Ce vrei sa spui prin 'afaceri murdare' ?" am insistat.

"Are o plantatie uriasa." a spus printre dinti.

"Ce plantatie, Harry?" vocea imi era tremuranda.

"De droguri. De toate felurile. Le vinde. Oamenii lui sunt animale, care omoara pe oricine ii sta in cale tatalui tau."

"Eu sunt omul de legatura al unchiului meu. Iau serviete si le duc la destinatar. Jaden, se ocupa cu aceleasi lucruri cu care se ocupa Bruno..tatal tau.." s-a corectat el si lacrimile au inceput sa curga.

"Jaden si Bruno sunt rivali. Bruno a rapit-o pe fiica lui Jaden in ziua cand ...ti-am lasat scrisoarea. Am mers la sediul ce era camuflat intr-o ferma, undeva la marginea Brookylin-ului sa o salvez pe verisoara mea.. Zayn e mana dreapta a lui Jaden, ei bine..era. Jaden a plecat dupa ce am fost ...sti tu... impuscat."

"Si acum?" am intrebat, stergandu-mi lacrimile.

"Acum Jaden mi-a lasat actiunile lui si am de gand sa le vand. Niciodata nu m-am implicat mai mult decat a fost nevoie in prostiile astea."

"Despre ce vorbea Andrew?"

"Huh?"

"Cand m-a dus la apartamentul lui, a spus ca face toate astea pentru ca nu te-ai tinut de cuvant."

"Am facut un fel de intelegere.. "

"Ce intelegere?"

"Ca nu cadem prada prafurilor..."

"Te droghezi,Harry?!" am tipat ridicandu-ma de pe canapea.

"Nu! Normal ca nu! El a fost un idiot." a spus el.

"Si cu plicul ala ce e?"

"Am facut curat in masina de dimineata, ala era al lui Jaden. Dintr-una dintre serviete."

Am ridicat mana sa il lovesc pe Harry, dar el mi-a prins incheietura si spre surprinderea mea, mi-a sarutat palma. Mi-am tras mana din stransoarea lui, am luat geanta si am iesit din casa ignorandu-l. 

Am urcat in masina si am incuiat usile, stiind ca va veni dupa mine. Am condus spre casa. La semafor mi-am lipit capul de volan si am inceput din nou sa plang. Nu stiam ce sa fac, ce sa cred sau unde sa ma duc.

Am inaintat pe alee si am deschis usa,lasand-o sa se loveasca de perete.Tata si Emma mancau la masa din living. M-am apropiat de tata. El s-a ridicat de la masa furios probabil de intrarea mea si gata sa ma ia in brate pentru ca Harry tocmai m-a facut sa plang.

"Ia-ti mainile mizere de pe mine!" am tipat eu, iar Emma s-a ridicat si ea.

"Nu imi vorbi asa!" a replicat iritat.

"Nu mai spune..." am bombanit eu incepand sa rad printre lacrimi si lasandu-mi capul pe spate.

"Iesi afara din casa mea!" m-am mobilizat in momentul urmator.

"Cum i-"

"Sti foarte bine! Doar nu credeai ca nu o sa-mi dau seama pana la urma." am tipat eu din nou.

"Ce sa-"

"Afacerile tale nenorocite te-au transformat intr-un monstru! Acum imi dau seama de ce nu m-ai luat niciodata cu tine la birou si de ce m-ai adus aici.."

He's so strange...-  I.His EverythingWhere stories live. Discover now