5.Prea mult

6.3K 257 0
                                    

Mi-am incrucisat mainile si m-am asezat pe gazon. Era destul de frig asa ca am inceput sa tremur. Roua facea firele de iarba sa luceasca in lumina palida a lunii, iar eu respiram, privind aburul ce imi iesa pe nas.

La scurt timp Louis a iesit din casa dandu-si jacheta jos.

"Haide, trebuie sa intri. Esti rece ca gheata." a spus si mi-a pus jacheta in jurul umerilor ridicandu-ma de jos.

"Nu" m-am impotrivit, tragandu-ma din stransoarea lui.

"Nu vreau sa merg acolo."

"Nu trebuie sa-mi explici nimic, mi-am dat seama ce s-a intamplat de cand te-ai uitat la Harry de pe scara.Te rog Julie, trebuie sa intram. Trebuie sa te incalzesti putin." a spus si s-a uitat in ochii mei.

"Bine." am cedat, intrand.

I-am dat jacheta lui Louis inainte sa intru, in asa fel in cat sa nu isi dea nimeni seama, apoi m-am asezat pe canapea.

Am aprins televizorul si am asteptat sa termine jocul lor idiot. Am inceput sa ma tensionez, vazandu-l pe Harry cum se tot apropia de Medeea, iar Ash se uita la mine incapabila. Nu trebuia sa dam petrecerea asta,  eram mai mult ca sigura ca Harry o sa vina.

Se trage de sireturi cu mine de fiecare data cand incerc ceva diferit, cum ar fii sa beau. Nu e nimic rau in a bea putinel...Serios, adica eu nu beau de obicei. Nici macar nu stiam cum e ca vodka sa faca contact cu gatul, acel sentiment  cum ca te arde pe dinauntru. Defapt, asa ma simteam si cand Harry imi arunca cuvinte grele.

"Trebuie sa vorbim." a spus el, apropiindu-se de canapea

Nu am vrut sa par o lasa, asa ca l-am urmat afara. Un fior mi-a furnicat sirea spinarii si m-a facut sa tremur.

"Ti-e frig?" intreaba, cu o nuanta de autoritate in voce.

"De ce m-ai adus aici?" am intrebat, privindu-l in ochi.

"Stiu ca sunt..." a inceput

"Nesimtit?Magar?" am spus.

"Schimbator...." m-a corectat el.

"Mhm.." mormai, punandu-mi mainile in san si privind in jos.

"Nimeni si nimic nu va schimba ce este intre noi, trebuie sa intelegi asta." spune, cautandu-mi privirea. 

"Si tu trebuie sa intelegi ca iubesc felul in care minti si de aceea nici nu vreau sa ma trezesc din visul asta, Harry! Am lasat garda jos si tu ai atacat. Mi-ai aruncat cuvinte grele si gesturi ireprosabile. Sti atunci cand suni pe cineva si astepti sa te sune inapoi, dar in schimb iti da un mesaj in care spune sa-l lasi in pace? Ei bine asa m-am simtit eu. Incerci sa negi sentimentele propriei tale constiinte. Propriei tale inimi, Harry! Si pana la urma ai spus ca nu simti nimic pentru mine, nu stiu de ce imi racesc gura cu tine!" am incercat sa-mi ascund lacrimile, dar deja curgeau siroaie pe obrajii mei.

"Dar eu-" incepe, privindu-ma surprins.

"Nu! Tu nu! Si nici eu, Harry." il intrerup, privindu-l in ochi.

"Nici eu..." am repetat, dand din cap. 

"Ba da Julie! Si tu o stii foarte bine! Te simti atrasa de mine ca de un magnet, dar se pare ca nu vrei sa recunosti nimic astazi. Trebuie sa ma intelegi si tu, cum eu ti-am oferit cuvantul, asa trebuie sa faci si tu." a parat, mentinandu-si tonalitatea vocii.

"Vorbeste." am cedat,  tragand aer in piept.

"Nu ma pot controla cand esti langa mine! Si din cauza ca imi pierd controlul, nu vreau sa par atat de vulnerabil in fata ta. Mi se rupe sufletul sa te vad plangand de fiecare data cand purtam o discutie serioasa si chiar mi-as dori sa punem capat la asta. Iti cer o a doua sansa,Julie. Si de data asta,nu iti promit ca o sa ma schimb.Stim amandoi ca nu o sa pot. Dar iti promit,iti promit ca nu o sa-mi mai neg sentimentele fata de tine. Ai ajuns la inima mea prea  repede. Mi-ai intrat pe sub piele si nu pot sa accept gandul ca ma domini. Sunt posesiv si ...."

He's so strange...-  I.His EverythingWhere stories live. Discover now