Cand am deschis usa, m-am bucurat sa vad ca baia era goala si extrem de curata. Mi-am lasat plicul pe marginea uneia din chiuvete si mi-am lipit soldurile de ea, dand drumul la apa si umezindu-mi fruntea si pometii. Cand am ridicat privirea, am inghetat.
"Doar nu credeai ca scapi asa usor, nu-i asa?" a spus tipul de la bar, stand in spatele meu.
"Dispari!" am replicat, lunadu-mi plicul si indreptandu-ma spre usa.
M-a apucat de rochie si m-a tras inapoi, facandu-ma sa alunec pe gresia umeda si sa cad in genunchi. Mi-am bagat mana in par, dandu-l pe spate, si m-am intors cu fata la el. A inceput sa isi linga buzele si sa isi plimbe mana pe curea. Am inghitit in sec si am inceput instant sa tremur. Stiam ce avea de gand sa faca. Cand si-a desfacut fermoarul de la pantaloni, am pus mana pe una din usile cabinelor si i-am trantit-o puternic in fata, facandu-l sa se dezechilibreze si sa se dea cativa pasi inapoi. M-am ridicat repede si m-am incuiat in cabina. A inceput sa impinga in usa si sa o loveasca cu pumnii si picioarele injurand.
M-am pus in genunchi pe gresia rece si m-am uitat pe sub usa in speranta sa imi vad plicul pe care il scapasem pe jos. Am intins mana si am apucat plicul, facand telefonul sa alunece pe gresie. Mi-am tras mana imediat cand am simtit o durere ingrozitoare provocata de faptul ca ma calcase puternic. Am bagat celalta mana si mi-am luat telefonul. Ridicand mana dreapta, am observat ca degetele erau rosii si deja nu le puteam misca, am simtit o furnicatura in palma ce a prevenit faptul ca urma sa o bag in ghips. Am ridicat telefonul de pe gresie si am inceput sa umblu neindemanatica pe el cu mana stanga. Am gasit imediat ce cautam si am apelat, punandu-l la ureche.
"Abonatul apelat nu poate fii contactat, va rugam reveniti...."
"Baga-mi-as!" am tipat si am simtit cum lacrimile mi se scurgeau pe gat, udand rochia.
"Da, o sa se intample si aia, tarfa! Incuietoarea asta ieftina nu mai tine mult!" a spus el si a continuat sa impinga in usa.
In momentul acela ma bucuram ca era la fel de beat ca mine si nu si-a dat seama ca trebuia sa traga de usa ca sa o deschida, nu sa impinga. M-am ridicat de pe gresie si mi-am sters lacrimile de pe barbie cu dosul palmei, apoi am inghitit in sec. Am tras de nas si am auzit usa de la intrarea in baie, care a scartait puternic, apoi un scancet si o injuratura urmata de o lovitura in perete, ce l-a facut sa vibreze. M-am uitat din nou pe sub usa, dar nu am mai putut vedea pantofii negrii, asa ca am descuiat usa tragand o gura mare de aer si am iesit. M-am uitat spre usa si am rasuflat usurata vazand ca nu era nimeni, apoi am ridicat plicul de jos, apropiindu-ma din nou de chiuveta si am incercat sa spal urmele late de rimel de pe obrajii mei. Cand am ridicat privirea, am ramas socata privindu-l in oglinda pe barman-ul nebun, cu fata plina de sange si oarecum deformata, ce era lipit de perete, sustinut de o mana acoperita de tatuaje.
L-am prins pe Harry de umeri si l-am tras inapoi, iar el si-a intors privirea spre mine. Pupiele ii erau dilatate, dar umbra si furia din ochii lui, au facut loc blandetii si ingrijorarii. I-a dat drumul tipului, lasandu-l sa cada pe podea intr-o balta de sange. S-a apropiat de mine si a sters urma de rimel, ce imi ramasese pe unul dintre obraji, cu degetul mare, apoi si-a dat jacheta jos si mi-a pus-o in jurul umerilor, tragandu-ma afara din baie.
M-a tarat dupa el prin multime, iar cand am iesit din incaperea imbibata in tutun si miros de alcool, am luat o gura mare de aer rece si curat, care mi-a lovit puternic plamanii. Am traversat strada, ajungand la o masina neagra, ce parea a fii un Audi. A scos cheia din buzunar si a apasat pe un buton facand masina sa scoata un sunet ciudat, apoi a deschis portbagajul si m-a ridicat in brate, asezandu-ma in el, ca pe scaun. A rotit o maneta mica, si a scos din peretele fals, o cuite rosie. Mi-a prins mana intr-a lui si a inceput sa o tamponeze cu grija cu ceva ce parea a fii rivanol, apoi a bandajat-o rapid.
YOU ARE READING
He's so strange...- I.His Everything
Фанфик[HS] "Sentimentele pe care le simt fata de tine ma poarta dincolo de limite, spre cea mai dulce si periculoasa obsesie." a spus ea. "Stii ce insemni pentru mine si nu o sa te las sa uiti asta!" a fost tot ce a zis el.