15.Visul

4.6K 197 6
                                    

Dupa ceva timp de holbat la tavan,am mers in living sa imi iau telefonul pe care il uitasem pe canapea. M-am asezat pe unul din taburetii nergii si am verificat apelurile: 13 apeluri pierdute, toate de la Harry. Nu ma simteam in stare sa vorbesc cu el... Am mers la baie si m-am spalat pe fata,inlaturand urmele de machiaj de pe obraji. Am inspirat adanc,mi-am luat telefonul si o carte la intamplare de pe unul din rafturile de pe peretele din living ce formau o mini-biblioteca si m-am intors in dormitor.

Am deschis cartea si nu am apucat sa termin nici prefata. Am adormit instant.

Eram in living,cand cineva a batut la usa. Am deschis usa si l-am poftit inauntru. Am ras odata cu el cand am observat ca nu putea sa intre,chiar daca usa era deschisa. incerca sa inainteze,dar se lovea ca de un zid invizibil. La scurt timp am auzit pasi grei pe podea,in spatele meu, si m-am intors brusc. O silueta inalta,bine-facuta a ramas in umbra. Mi-am mijit ochii incercand sa vad cine e,dar l-am recunoscut imediat,cand a zambit. Zambetul lui se vedea in intuneric,la fel si ochii lui vrezi,apoi totul a inceput sa aiba un contur.

Fata,parul ravasit,mainile mari... Apoi a pasit spre mine,in lumina, si l-am vazut in toata splendoarea lui: lumina ii facea plielea sa straluceasca ,de parca se reflecta in oglinda, parca se lovea de mii de diamante,iar parul sau era perfect. Ochii ii straluceau de fericire si zambetul se impletea cu gropitele din obrajii lui. Dar ceva era schimbat la el... Tricoul pe care il purta era alb,iar pe alocuri era patat de sange. Petele deveneau din ce in ce mai mari,iar mainile au inceput sa imi tremure. M-am intors spre usa, dar umbra intunecata,ce voia sa intre,zacea intr-o balta de sange.

"Julie,ti-am spus sa ai grija. Niciodata nu ma asculti." a spus vocea din spatele meu, iar cand m-am uitat la el...

M-am trezit brusc, ridicandu-ma in sezut. Respiratia mea era accelerata, iar pielea imi era acoperita de transpiratie.

El era scutul meu?

Am aprins lampa si am incercat sa ma calmez. Am ridicat telefonul uitandu-ma la ceas: 4:23 a.m. . Am pus capul inapoi pe perna, punand cartea jos,langa pat si telefonul langa mine. Am adormit din nou,dar m-am trezit imediat, sperand sa nu visez din nou. Dar acela nu fusese un vis,fusese un cosmar. Mi-am tras patura peste umeri si am inchis ochii, repetandu-mi "nimic,nimic" cu gandul sa nu imi mai vina vreo idee pana adorm.

M-am trezit la 11:23 a.m. si tot imi era somn. M-am ridicat din pat frecandu-ma la ochi si incercand sa inlatur orice urma de oboseala,am intrat in dus. Am lasat apa sa imi relaxeze muschii si am iesit cand mi-am dat seama ca statusem mai mult de o ora, cu ochii inchisi si cu apa ce se scurgea pe tot corpul meu.

Stateam pe canapea si mancam un mar,in timp ce butonam aiurea telecomanda. Nu era nimic de vazut. Am lasat pe un canal de stiri si m-am ridicat sa iau o carte. Reporterita se balbaia si vocea ii era tremuranda,vorbea despre cea mai mare afacere cu droguri din America. Cum ca Bruno Maroon a fost prins si inchis pe viata. Cartea pe care o aveam in mana a cazut pe jos si am sarit pe canapea dand volumul mai tare, dar tocmai atunci l-au aratat pe el, tarat de un politist spre sectie, cu mainile legate, in catuse, la spate. Am crezut ca e o gluma pana reporterita a spus ca Emma Sheen a fost cea care l-a dat de gol, iar el s-a predat imediat.

M-am intins pe spate pe canapea, apoi m-am asezat cu picioarele pe spatar si cu/ capul in jos...la cateva minute eram pe burta pe covor,apoi pe pervazul lat de la geam. Cand am amortit,m-am intins din nou pe canapea...Dupa cateva capitole bune din "La rascruce de vanturi" mintea mea procesa cuvintele mai greu decat Windows Xp, asa ca am pus cartea pe masuta si m-am ridicat in capul oaselor trosnindu-mi spatele.

Am mers in bucatarie si mi-am pus un pahar cu lapte. Dupa ce am bagat cutia cu laptele ramas in frigider, ceva a lovit geamul si m-am speriat, scapand paharul pe jos. M-am intors usor si m-am indreptat spre fereastra, pana mi-am lipit fruntea de sticla rece...nu vedeam nimic. Am luat un prosop si am incercat sa sterg lichidul de pe jos, apoi am strans cioburile.

He's so strange...-  I.His EverythingWhere stories live. Discover now