JULIE'S PART.
Un val de fum mi-a lovit plamanii, facandu-ma sa tusesc de cateva ori. In living nu erau mai mult de douazeci de persoane, majoritatea fetelor tipand si dansand, pe cand baietii se intreceau cu bautura alcoolica care era peste tot. Mi-am mijit ochii incercand sa-mi dau seama la ce se uita cretul si mai ca mi s-a lovit barbia de podea cand am vazut ce il oprise de fapt din mers. Nu era faptul ca el nu se astepta la o petrecere ca asta.
Era Liam, care statea tolanit in mijlocul uneia dintre canapele, cu doua femei imbracate doar in lenjerie intima ce stateau de-o parte si de alta a lui, mangaindu-l si sarutandu-l din cand in cand, in timp ce el bea direct dintr-o sticla pe care o tinea in mana dreapta. Il vazusem o singura data si puteam sa jur ca el nu e asa salbatic ca sora lui. Am inaintat dupa Harry imediat ce mi-am revenit din soc. Nu stiam exact ce ma surprinsese mai mult: faptul ca ma asteptam la ceva mai formal organizat de Jaden -nu ca m-as fi imbracat potrivit- sau felul in care decurgea petrecerea.
"Ce dracu?!" se rasteste Harry, apucand sticla din mana lui Liam si aruncand-o pe jos.
"La darcu!" mormaie Liam, lasandu-si capul pe spate.
"Dispareti!" maraie cretul, iar cele doua tipe se ridica de langa fratele lui Ellie, pufnind si strambandu-se.
"Ce dracu crezi ca faci?!" se rasteste din nou.
"Sunt trist, foarte trrrist!" bombane Liam, gesticuland cu o mana.
"Mama masii! Unde Jaden? Unde e Danielle?" intreaba cretul exasperat, trecandu-si exasperat ambele maini prin par si scrasnind din dinti.
"Paai... Tata sau cum vrei tu Jedan-Jaden e acasa la el," incepe, ridicand sprancenele ca si cand ar fi explicat ceva ce era evident.
"iar Danielle, draga de ea..." se opreste o clipa, clatinand incet din cap, privind in gol pe langa Harry si afisand un zambet tamp care s-a transformat mai apoi intr-o linie dreapta, stransa.
"Cui ii pasa?!" urla dintr-o data si cred ca e prima oara in tot dialogul asta cand inteleg exact ce zice.
Muzica s-a oprit pret de cateva minute, iar cei doi s-au oprit si ei din vorbit. Se uitau unul la altul, Liam extrem de relaxat, stare ce i-o oferise gratis alcoolul, iar Harry isi strangea mainile in pumni. Cretul m-a prins de umeri, intorcandu-ma cu spatele la Liam si privindu-ma in ochi.
"Ia-o pe Ash si asteptati-ma la masina. Merg sa il caut pe Jaden." spune serios.
"Ce s-a intamplat cu..." incep, nestiind cum sa formulez astfel incat sa nu il afund si mai rau in abisul furiei.
"S-a despartit de Danielle. S-au certat si cand au venit la New York, dar cred ca acum e ultima." ma intrerupe, trecandu-si din nou mana prin par.
"Nu ma face sa te duc in brate pana in parcare." zice si imi intoarce spatele, trecand pe lang Ash ce parea ca facuse cunostinta cu unul dintre tipii ce impartea cocktail-uri.
M-am intors spre Liam care avea o mina serioasa de data asta, m-am incruntat usor si m-am indreptat spre Ash, prinzand-o de cot si tragand-o dupa mine pe hol
"Ce faci?!" tipa, tragandu-si bratul din stransoarea mea.
"Trebuie sa plecam!" rostesc apasat, dorindu-mi sa ma inteleaga si sa nu puna intrebari.
"Oh, haide fato! E o petrecere! Distreaza-te!" spune si mai ia o bautura de pe tava, apucandu-l pe tip de umar si spunandu-i ceva la ureche.
Am respirat zgomotos cand s-a intors spre mine si mi-a facut cu ochiul. Mi-am dus mana in dreptul pantecului si am realizat aveam sa caut baia mult si bine. M-am strambat, tragand aer adanc in piept si pornind in cautarea baii care nu avea sa fie prea departe, nu...? Incercand usile de la parter pe rand am constatat ca toate erau incuiate, mai putin bucataria si o incapere care arata ca o sala de sedinte.
YOU ARE READING
He's so strange...- I.His Everything
Fanfic[HS] "Sentimentele pe care le simt fata de tine ma poarta dincolo de limite, spre cea mai dulce si periculoasa obsesie." a spus ea. "Stii ce insemni pentru mine si nu o sa te las sa uiti asta!" a fost tot ce a zis el.