-Köszi, hogy hazahoztál- kapcsoltam ki a biztonsági övemet- Szia Lucas- akartam kiszállni a kocsiból, de Luke a kezem után kapott.
-Még mindig nem vagyok Lucas- mosolygott rám. Azonban nem tudtam elfeledkezni arról, hogy még mindig fogja a kezemet. Mintha olvasott volna a gondolataimba, azonnal elengedte. Intettem neki egyet és hátat fordítottam a kocsinak. Kicsit csalódott voltam, hogy máris végetért a közös napunk, de végtelenül hálás voltam az együtt töltött idő miatt.
-Cal- hallottam meg újra Luke férfias, mély hangját. Erőt kellett vennem magamon, hogy ne vigyorogva forduljak a fiúval szembe.
-Igen?
-Lesz holnap próbád?
-Az a helyzet, hogy nem.
-Értem. Akkor majd...
-Szívesen megnéznélek- vágtam közbe. Luke csak egy meleg mosolyt villantott felém, majd elindította a kocsi motorját.
-Akkor holnap találkozunk Cal- és elment. Levakarhatatlan volt a mosoly az arcomról. Fülig érő szájjal léptem be a házba. Egyből anya kíváncsi tekintetével találtam magam szembe.
-Szia anya- nyomtam egy puszit az arcára- mi a kaja?- már nagyon éhes voltam. Ő szigorúan nézett rám-Mivan?- tényleg nem értettem, hogy mi rosszatt tettem.
-Calum. Miért nem hívtad be?- tette csípőre a kezét. Egyik szemöldökét kissé felhúzta. Hát komolyan mondom, hogy le sem tudná tagadni, hogy Mal a lánya.
-Mert haza kellett mennie- feleltem egyszerűen.
-Hogy hívják?
-Luke...
-Hol lakik?
-Nem messze tőlünk.
-Biztonságosan vezet?
-Anya abbahagynád végre ezt a kikérdezést? Csak egy délutánt töltöttem vele, és ez még nem azt jelenti, hogy bármiféle kapcsolatot is fogok vele létesíteni- támadtam le. Amint megláttam a fájdalmas tekintetét rögtön bűntudatom lett- Ne haragudj... szeretlek- öleletem át apró testét.
-Calum, kérlek én nem szeretném, hogy csalódj...- kezdett bele, de jobbnak láttam inkább elmenekülni.
Márcsak 1 nehéz dolog volt vissza a napomból. Elmondani Mal-nak, hogy mi történt.-Kopkop
-Gyere.
Benyitottam, majd szokásosan hanyatt feküdtem az ágyán.-Mindenről tudni akarok- feküdt le mellém. Én meg elkezdtem mesélni. Mindent.
~©~
-Calum baba... kelj fel- hallottam meg egy ismerős hangot- lassan 10 óra. Kelj fel, Csipkerózsika.
Túl fáradt voltam. A szememet sem volt erőm kinyitni, így csak a fejemre húztam a takarót- Te akartad Calum- és kiment a szobából. Kb 2 perc múlva térhetett vissza. Lerántotta rólam az anyagot.-Michael Gordon Clifford- hallottam meg a nővérem cseppet sem boldog hangját- eszedbe se jusson beleönteni az ágyamba azt.
Basszus. Mi van? Nagyon nehezen kinyitottam a szememet és legjobb barátom csalódott arcával találtam szembe magam.-Mikey, ugye nem akartál azzal leönteni?- néztem a kezében tartogatott kancsó vízre.
-Ó dehogyisnem. Mázlid, hogy Mal időben toppant be, különben már csurom vizes lennél.
-Ezer hála Mal- néztem rá megkönnyebbülten. Elmosolyodott. Ekkor vettem csak észre, hogy ez nem az én szobám- Mali, miért a te ágyadban vagyok?
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Ketten{L.R.H& C.T.H} || BEFEJEZETT ||
ФанфикFent álltam a színpadon, mikor elsötétült minden... Elvakított a reflektorfény... Egyetlen egy arcot láttam és nem is akartam mást látni...Ott, abban a pillanatban, a rikítóan kék szemű fiúnak énekeltem és megszűnt minden körülöttem