9.

1K 104 2
                                    

*Luke szemszöge*

Mikor beléptem a termbe, közel sem átlagos látvány fogadott.
A színpadon Ash és Cal táncoltak. Vagyis, ezt mindennek lehet hívni, csak táncnak nem. Felhúzott szemöldökkel néztem, ahogyan éppen Ash twerkel Cal-nak, a fiú meg csak csapkodja a fenekét egy ronggyal. Mikor Ashton észrevett intette egyet, majd mondta, hogy csatlakozzak.

-Köszi, inkább kihagyom- nevettem fel, majd leültem az egyik székre. Calum hívogatóan nézett rám. Megráztam a fejemet, hogy felejtse el, biztosan nem fogok velük táncolni, de erre ő lejött, megfogta a kezemet, majd szó szerint felrángatott a színpadra.Az utolsó lépcsőfokot nem vettem észre és a nagy lendülettől megbotlottam, ezzel magam alá gyűrve Calum-ot. Ash nevetését hallottam, majd az alattam fekvő fiúra néztem. Hang nélkül kuncogott. Arca vörös volt. Sötétbarna, szinte fekete szemeit nem láttam, mert szemhélyát résnyire összeszűkítette. Azt hiszem ilyenkor szokták mondani, hogy még a szeme is mosolyog.

-Bocsi- tápászkodtam fel róla.

-Azt hiszem eltört mindenem- nevetett még mindig jóízűen.
Ránéztem Ash-re, aki csak összefont karokkal nézett minket, nevetgélve.

-Ez nekem fájt- szólalt meg.

-Ash... ajánlom, hogy fogd be, vagy eldugom a dobverőidet.
Kihívó tekintettel nézett rám a göndör barátom. Calum zavart meg minket. Egy másodperc alatt felült és hatalmas szemekkel nézett Ash-re.

-Te dobolsz?
Ashton csak büszkén bólintott egyet. Ismerem ezt a nézést.

-Foglalja helyet Cal, ez hosszú lesz- húztam ki 2 széket. Leültem, azonban Calum furán nézett rám, de belement.

-A mindenem a dobolás-kezdte Ash- kiskorom óta dobolok- súgtam bele Cal fülébe, ezzel utánozva Ashton-t. Calum felkuncogott.

-Te honnan tudtad, hogy ezt fogja mondani?- nézett rám gyönyörű, barna szemeivel.

-Annyiszor hallottam már- hajoltam kicsit közelebb a kelleténél, így ajkaim érintették Calum fülét. Végignéztem a kezein. Izmai megfeszültek és a kis szőrszálak az ég felé meredeztek.
Gondoltam itt az ideje, hogy lépjek. A fiú egyik keze az asztal alatt volt. Vállamat hozzáérintettem az övéhez. Bőröm bizseregni kezdett. Kézfejemet az övéhez nyomtam. Arcával felém fordult. Küldtem felé egy mosolyt. Viszonozta azt, majd Ő összekulcsolta az ujjainkat. Megkönnyebbülésemre felsóhajtottam, amit Calum egy kézszorítással díjazott. Aztán már nem számított, hogy Ash mennyit beszél. El voltam foglalva a mellettem ülő fiúval.

-Luke, figyelsz te rám egyáltalán?- hallottam meg a göndörke barátom hangját. Ahogy láttam Calum is most észlelt fel.

-Mi? Bocs, mit mondtál?- kezdtem el szabadon maradt kezemmel a fejemet vakargatni.

-Csak, hogy szeretnétek-e hallani, az új dalomat- forgatta meg zöldes-barna szemeit.

-Igen- ragyogott fel Calum szeme. Olyan volt, mint egy kiskutya. Énis kíváncsi voltam Ash számára, így hevesen elkezdtem bólogatni. Mindig izgulok érte, ha a színpadon van. Akár egy próba, akár éles fellépés. Elkezdtem pc-met rágcsálni-Rossz szokásom-És feszült figyelemmel vártam, hogy a barátom elkezdjen dobolni.
A szám közben Calum-ra rá-rá pillantottam. Ahogy láttam imádta. Teljességgel megbobánzta. Csak bámult maga elé és várta a folytatást. Nem bírtam uralkodni magamon. Közel hajoltam Cal arcához. Éreztem arcszesze mámorítóan finom illatát. Először orromat nekinyomtam halántékához, majd lejjebb hajoltam és adtam egy puszit az arcára.
Vöröslő fejjel nézett rám.

-Ezt miért kaptam?- nyúlt az előbb érintett területhez.
Nem válaszoltam neki, csak rákacsintottam és a figyelmemet 100%- ig Ash dobolására irányítottam.

~©~

-Nah, milyen volt?- nézett ránk a barátom. Haja vizes volt az izzadságától, arca kipirult és szaporán vette a levegőt.

-Ashy... fiam, ez nagyon durván jó volt- kezdtem el tapsolni, így Calum ujjai közül kihúztam az enyéimet.
Ashton csak egy nagyképű mosollyal meghajolt, majd tekintetét Cal-ra irányította.

-És neked, hogy tetszett Cal?

-Wow- ennyit tudott kinyögni. Ash-el egyszerre nevettünk fel, mire Calum zavarba jött. A földet kezdte el vizsgálgatni.
Nem sokkal később már együtt hülyültünk, amikor valakinek megcsörrent a telefonja.

-Szia- köszönt bele Calum- nem, itt vagyok a kávézóba... ahha... gyere csak... puszi Mal- azzal letette. - A nővérem volt. Azt mondta, hogy nemsokára jön értem- címezte felénk a szavait.
Elpakoltunk, majd leültünk inni egy kávét, amikor kinyílt azt ajtó és Mali lépett be rajta. Tekintete Calum-ra siklott, majd rám.

-Sziasztok- nyomott egy puszit Calum arcára- csatlakozhatok? - mutatott a velem szemben lévő helyre. Csak bólintottam mosolyogva egyet és vártam, hogy Ash visszajöjjön és betudjam őket mutatni egymásnak.

-Lukey, Cal, mi lenne ha...- Mali-ra siklott Ash tekintete, majd ott, ahol volt megállt és meg sem moccant. Értetlenül néztem rá, majd Mal-ra, aki szintúgy viselkedett, mint a fiú. Calummal találkozott a tekintetünk. Ő sem tudta, hogy mi van.

-Ash... te mit keresel itt?- szaladt a lány a barátomhoz, aki szorosan magához húzta és forró csókban részesítette őt.
Calum álla konkrétan a földet verdeste.
Mi történik itt? Honnan ismerik egymást?

Ketten{L.R.H& C.T.H} || BEFEJEZETT  ||Donde viven las historias. Descúbrelo ahora