-Hát ez isteni volt- utaltam a vidámparkba eltöltött időre.
-Luke- szólt Mikey a barátomnak- remélem nem terveztél estére dolgokat Cal babával, mert el fogom lopni tőled- Hátra fordultam a fiúhoz és felhúzott szemöldökkel néztem rá.
-Nálunk alszol?
-Persze- mosolygott büszkén.
-Bocsi Lucas, ma estére foglalt vagyok- kacsintottam a szőkesésgre. Ő csak vágott egy szomorú arcot, hátha meggondolom magam, de mondtam neki, hogy most nem lehet.
Ismerem Mikey-t és látom rajta, hogy bántja valami és ezt meg kell beszélnem vele, mégha az abba is kerül, hogy Luke nélkül éjszakázok.
Gyorsan kidobtuk Ash-t és felénk vettük az irányt. Leállította Luke a motort. Mikey gyorsan beszaladt azt üvöltözve, hogy be fog pisilni, így ketten maradtunk.-Holnap találkozunk?- döntött neki az autónak Luke. Megfogtam állkapcsát finoman és bólintottam egy picit.
-Sorry Lucas, hogy nem lehetünk ma együtt, de tényleg fontos, hogy Michael-el megbeszéljek valamit- csúsztattam kezemet Luke mellkasára.
-Semmi baj- mosolyodott el- csak terveztem mára dolgokat- rángatta fel-le a szemöldökét. Megforgattam a szemeimet, majd belöktem az autóba a nyitott ajtón keresztül.-Szerintem haza kéne már menned- nevettem fel, becsukva az ajtót.
-Lerázol?
-Le én- dugtam ki a nyelvemet, mire Luke adott egy gyors csókot- ez miatt sem maradhatsz- kötözködtem vele tovább. A szőke fiú megragadta a tarkómat és fejemet behúzta az ablakon. Száját enyémre préselte, majd harapdálni kezdte alsó ajkamat.
-Így sem?- kérdezte iszonyatosan sexy, rekedtes hangon. Nagyot kellett nyelnem, hogy nemet tudjak mondani.
-Sajnálom Hemmo.
Luke ajtaja kinyílt, majd kiszállt a járműből -Mire készülsz?- húztam fel egyik szemöldököm.-Ráveszlek, hogy maradhassak- és lecsapott ismét ajkaimra. Nyelve bejutásért könyörgött, így szétnyitottam a számat. Mikor már megunta azt, áttért nyakamra és szívogatni kezdte.
-Ez... sem... jött... be- mondtam ki nagy nehezen. Luke keze fülem mögül elindult felfedező útra. Fenekemen megállt, majd erősen rámarkolt, mire én kicsit megugrottam.
Luke felkuncogott, majd adott egy gyors csókot és visszaült a helyére.-Csakhogy tudd Cal, hogy mit hagytál ki ma este- kacsintott, majd elhajtott. Magamra hagyott egy mégtöbb csókot kívánó ajakkal és... egy álló farokkal. Mielőtt bementem volna a házba kicsit lehűtöttem magam.
Már mindenki aludt így egyenesen Mikey-hoz mentem a szobába. Lefeküdtem mellé az ágyra és csak bámultuk szótlanul a plafont.-Látom jól megvagytok Luke-val- törte meg a csendet Mike.
-Ühüm- hümmögtem. Tudtam, hogy nem ezt akarta elmondani, így vártam, hogy mikor kezd bele. Mivel ez még negyed óra múlva sem történt meg, így rákérdeztem-Michael?
-Igen?
-Tudom, hogy bánt valami- ültem fel és felhúztam -a most fekete hajú- barátomat is. Elkezdett játszadozni az ujjaival és hosszú ideig rám sem nézett.
-Asszem szerelmes vagyok beléd- nézett rám végre, halál komoly arccal, én meg azt hittem, hogy menten elájulok.
-Mivan?- ennyit tudtam kinyögni. Nem válaszolt Mikey, csak bólogatott. Zöld szemeit az enyémekbe szúrta és csak nézett. Kezei közé vette arcomat, majd elkezdett közeledni. Nem tudtam elhúzódni, ez annyira lesokkolt. Hagytam, hogy szánk összeérjen. Pontosabban majdnem összeérjen, mert Mike az utolsó pillanatban elfordult és, mint a lovak nyeríteni kezdett, közben az ágyon fetrengett, annyira nevetett. Kellett kb 2 perc, hogy megemésszem a történteket. Mikor leesett, hogy csak szívatott felkaptam egy párnát. Ráugrottam a barátomra és tiszta erőből csapkodni kezdtem vele.
-Hogy... te... mekkora...egy... szemét...állat... vagy... Gordon- csapkodtam minden egyes szó után, de ő akkor sem hagyta abba a nevetést- A frászt hoztad rám te idióta- nyomtam az arcába a párnát, ezzel "fojtogatva" őt- Hogy kapnád be a farkamat Clifford! Normális vagy te?- kiáltottam. Michael csak megemelte csípőjét így én oldalra leestem.
-Oké, mostmár nyugodj meg Cal baba- törölgette könnyes szemeit. Annyira elfáradtam, hogy csak feküdtem hanyatt és úgy beszéltem Mike-hoz.
-Hogy lehetsz ekkora szemét? Tudod mennyire megijedtem? Barom- ütöttem egy utolsót a vállába, mire feljajdult.
-Nah, ez fájt eddig a legjobban- hempergett le ő is mellém.
-Ez volt eddig a legrosszabb poénod te idióta- kezdtem el énis nevetni.
Miután kiszórakoztuk magunkat ezen a poénon, Mikey megszólalt.
-Calum? Mennyire komoly Mali kapcsolata Ash-el?- kérdezte olyan halkan, hogy alig hallottam. Itt le esett, hogy mi bántja a barátomat.
-Nem tudom Mike. Énis csak nemrég tudtam meg- simítottam meg a karját- de ha ez vígasztal, akkor Mali boldog Ash-el. Tudom, hogy alsó óta azt akarod, hogy neki jó legyen- iszonyatosan nehéz helyzetbe kerültem. A legjobb haveromat kell nyugtatnom úgy, hogy nem mondhatok csúnya dolgokat a nővérem pasijáról, mert ő is a haverom.
-Tudom... de... ahh inkább hagyjuk- rázta meg a fejét.
-Nem Michael! Mondd!
-Csak tudod... nekem Mali nem csak TETSZIK- hangsúlyozta ki az utolsó szót.
-Tudom, de... - és akkor megláttam, hogy a nővérem jön be az ajtón. Ránéztem a barátomra, aki halál sápadtan figyelte a felénk közeledő lányt.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Ketten{L.R.H& C.T.H} || BEFEJEZETT ||
FanficFent álltam a színpadon, mikor elsötétült minden... Elvakított a reflektorfény... Egyetlen egy arcot láttam és nem is akartam mást látni...Ott, abban a pillanatban, a rikítóan kék szemű fiúnak énekeltem és megszűnt minden körülöttem