Thors synsvinkel:
Hvad fanden jeg man? Det var omkring en uge siden at jeg sidst havde kontaktet Luna? Hvis jeg skal i bukserne på hende, skal jeg squ da til at tage mig sammen? Hun er ikke typen som man bare ringer til for at få et hurtigt knald. Selvom det kunne være dejligt. Men jeg kunne umuligt tro det om hende, selvom hun havde kroppen til det. En hver anden pige som havde sådan en krop, ville gå i seng med alle. Men Luna? Nej. Hun er den besværlige type.
Det kunne være pisse fedt at fortælle drengene, at man havde været i bukserne på hende, især fordi de ved hvilken type hun er. Typen som kun går i seng med sine kærester, blah blah blah. Det skal der fandme laves om på.
'' Anth, der skal fandme scores damer i aften! '' Musikken var så høj, at det var svært at overdøve. Anthon skulle score damer hver gang vi var i byen, så han var altid på. Men denne gang ville jeg kun gå efter en. Luna. Jeg havde set at hun var her, sammen med et par venner. Anthon var allerede pisse fuld, i forhold til at klokken kun var omkring midnat. Jeg havde besluttet at jeg ville holde lidt tilbage med alkoholen i aften, da jeg ikke skulle ødelægge min ene chance.
Jeg gik ned til hjørne bordet, hvor Luna og en masse andre sad. Jeg spottede hurtigt at der var en plads ved siden af Luna som var tom. Bingo. Besværligt, fik jeg alle til at flytte sig, så jeg kunne komme forbi. Jeg slog mig ned ved siden af hende, og drak et par drinks som stod på bordet.
'' Hej Luna. '' Hun smilte svagt til mig, mens hun drak af sin drink. Jeg kiggede ned på hendes ene hånd, som flettede fingre med en anden. Jeg kiggede over på personen som sad ved siden af hende. Hvem fuck var han? Det hele begyndte at snore lidt rundt, hvilket vil sige at jeg måske havde fået for meget at drikke. '' Du har ikke kontaktet mig. '' informerede hun mig om, hvorefter hun tog en ny drink.
'' Vil du med op og kneppe? '' Når jeg havde fået lidt for meget at drikke, blev mine tanker teleporteret direkte ud af min mund, uden jeg nåede at tænke mig om. Hendes bryn blev på automatik bølget, og et forvirret blik ramte hendes ansigt. Hun slog mig alt hvad hun kunne på kinden. I forhold til at hun var en pige, slog hun fandme hårdt.
Festen var ved at dø, og jeg indså at hvis jeg skulle lave hende, skulle det være nu.
'' Luna, os to ud og danse, nu. '' Jeg tog hånden frem over bordet og hun holdt den. Hun støttede sig af min hånd, og prøvede ellers at komme fordi alle de andre. Besværligt. Hun kom fordi og slap min hånd, hvor hun efter gik ud mod dansegulvet. Jeg fulgte bare med som en lille hundehvalp, da dette gik lige efter mit hoved.
Vi havde danset intimt op og ned af hinanden og enhver vidste hvordan dette ville ende. Præcis efter mit hoved. Hun bukkede forover, sådan så hendes røv korte op og ned af mit skridt. Fuck hun tændte mig. Hun stoppede, hvor hun efter tog mig i hånden og trak mig efter hende. Hun trak mig ud på handicap toilettet, hvilket ikke gjorde mig noget. Meget plads er altid godt.
Hun åbnede døren, trak mig indenfor og lukkede døren bag os.