'' Hvor er Thor? '' spurgte jeg drengene om. De kiggede lidt på hinanden. Lauge tog en dyb indånding, før han spyttede en lyd ud. '' Han gik med en pige.. '' Lauge kunne ikke engang kigge mig i øjnene. Jeg kiggede op på Emil, som kiggede ned på sit ur.
'' Midnight baby '' råbte Wiz khalifa ind i mikrofonen. Typisk. Jeg har Thor utro inden vores måneds dag, og Thor var også utro inden månedsdag. Det skal tydeligvis ikke være ham og jeg.
'' I havde jo månedsdag nu.. '' Anthon kiggede ned i jorden mens han snakkede. Jeg rystede bare på hovedet af hans ord. Kærester er noget værre lort. '' Hvad sker der? '' Emil var utrolig forvirret. '' Luna og Thor har månedsdag i dag '' Jonas' stemme var virkelig lav, i forhold til at musikken var så høj.
Emil kiggede ned på mig, med åben mund. '' Men vi? Oh fuck '' Jeg smilte svagt til ham, inden jeg kiggede ned i jorden. Alt det her er utroligt overvurderet. Thor kom gående bag mig. Jeg stod med tårer i øjnene.
Hvordan kunne Thor være sammen med en anden? Altså enhver ved da at jeg elsker Emil, så det må ikke komme som et chok. Men Thor? '' Hva så? '' Han kyssede mig på kinden, mens han holdt rundt om mig, bag fra. Jeg rystede bare på hovedet, og kiggede ned på mine slidte superstars.Jeg rystede mine skulder, som tegn på at han skulle flytte sig.
'' Du skal bare lade mig være, Thor '' Jeg tog Emil i hånden, og vi gik ned mod campen.
Thor's synsvinkel:
'' Hvad fanden skete der for Luna? Og hvorfor i alverden gik hun med Emil? '' min stemme var utrolig hæs. '' She knows '' Mine øjne blev kæmpe store. Hvordan i alverden kan hun vide det? Jeg løftede mit ene øjenbryn, da jeg fik øjenkontakt med Anthon. '' Hvor har jeg dummet mig, endda nu på vores månedsdag. '' Jeg kiggede ned på mine næsten nye Stan Smith. De var squ ikke så pæne mere. '' Jeg tror altså at Luna og Emil.. '' Jeg kiggede barsk op på Lauge, som tydeligvis vidste noget.
'' Jeg tror de bollede '' direkte er altid godt. Men at få af vide at min kæreste har været sammen med en af mine venner, er ikke specielt behageligt. Jeg vendte mig om, og gik ned mod teltet. Jeg skal bare lave damer nu.