*Flashback*
Det var koncerten her i år, 2016. Vi valgte at komme ret tidligt da jeg sindssygt gerne ville have en STAFF hættetrøje fra hans merchandise. Thor og jeg kom ind i butikken og jeg fandt hurtigt trøjen. Den skulle selvfølgelig være rød, det var jo den fedeste ik? Jeg lagde trøjen op på disken og skulle til at finde mit kort frem, da Thor stopper mig. '' Jeg betaler skat '' jeg kan bare huske at det var det sødeste. Trøjen kostede jo 800,-. Vi gik ud af døren og skulle videre over i 'Storm' da Thor skulle lave en aftale med en af arbejderne der. vi havde siddet inde i butikken i hvad føles som 5 timer, dog sikkert kun 30 min. Jeg sad bare og kiggede ud i luften, mens Thor lavede forretninger. Jeg sad egentligt bare og stirrede på døren, uden at tænke på noget, da selveste Justin Bieber kon ind af døren. Jeg var så træt at mit hoved ikke havde registreret det før nogle piger ude foran butikken begyndte at skrige. Ja jeg sad foran Justin Bieber. Jeg rejste mig og gik over for at hilse på ham. Jeg kan tydeligt huske at jeg gik over til ham og gav ham hånden. '' hello, i'm Luna just say if you need something. '' Jeg havde været herinde så mange gange og arbejderne herinde kendte mig, så jeg arbejde tit i butikken, bare for sjov skyld. Og hvis der var kendte var jeg altså ansat. ahah. Han var venlig men jeg kan ikke huske hvad han sagde. Vi snakkede kort frem og tilbage omkring koncerten senere. '' Are you guys coming? '' Han pegede på Thor og jeg, og jeg rystede på hovedet. mit ansigt blev lidt trist, da jeg egentligt gerne ville have været med. '' Serious, you have to come, you have been so sweet to me. '' Han tog 2 billetter op af lommen og gav dem til mig. Jeg kiggede på billetterne og selvfølgelig var det VIP. han var da det sødeste. Koncerten var fed, og Thor og jeg havde en fed dag.
*tilbage*
En tårer ramte igen min kind. Jeg savner Thor. Jeg savner Thor rigtigt meget.