Kapitel 26

1K 25 7
                                    

Skole.. Yas mayn så det fandme blevet skole tid igen. Hvilket vil sige at jeg snart har fødseldag. Hvilket vil sige at jeg har fødseldags i weekenden, og det er mandag i dag. Jeg har allerede inviteret alt for mange, men hallo jeg bliver 17? Da Thor blev 17 blev jeg ikke inviteret med, da vi sikkert var uvenner. Men jeg vil gerne have ham med til min. Han skal se at jeg sagens kan have det sjovt uden ham.

" Hej smukke " Thor kom bag fra og svang hurtigt armene rundt om mig, og kyssede mig på kinden. Jeg fjernede hans arme fra mig, og gik med hastige skridt væk fra ham.

Jeg åbnede døren ind til mit klasse lokale, da jeg seriøst havde brug for at være alene. Jeg tog fat i håndtaget og ud kommer Pelle. Pelle min eks. Hvad i alverden laver han her?

" Oh, Luna? " Jeg nikkede på hovedet  mens jeg stod forvirret og kiggede på ham. " Jeg troede du var stoppet her? " jeg rystede ivrigt på hovedet mens mine hænder legede lidt med hinanden. Det her var akavet, meget endda. Jeg gik forbi ham og tog fat i håndtaget igen. " Jeg er blevet vikar her " Jeg stoppede fuldstændig op. Min hånd gled ned af håndtaget mens mine øjne blev større og større.
Jeg rystede på hovedet og gik hen mod trapperne, som førte ned til kælderen. Er alt dette seriøst? Jeg magter ikke det her.

Jeg fandt min cykel og cyklede hjemad.

Døren åbnede og jeg gik indenfor. Som om min mor har stået og ventet på mig? " hva så? " min mor satte sig ned i sofaen og slog lidt på pladsen ved siden af, som tegn på at hun ville have jeg skulle sætte mig.

" vi skal flytte skat " jeg nikkede på hovedet og rejste mig fra sofaen. Det ville da være ret dejligt, at komme væk fra alt dette. " Okay, hvornår flytter vi? "

LAY YOU DOWNWhere stories live. Discover now