Uger gik med gymnasie livet. Druk i weekenderne, skole i hverdagene. Jeg var begyndt at snakke med Pelle igen, eftersom at jeg håbede han ville give mig en ny chance. Jeg havde ikke engang overvejet at tænke den mindste om Thor. Jeg havde lovet Pelle at jeg aldrig nogensinde ville snakke med ham igen, og det løfte holder jeg. Thor var atter ude af mit liv.
Lige indtil i dag.
Jeg smed mit hverdags tøj ovre i vasketøjskurven og gik videre ud på badeværelset. Jeg tændte for bruseren, og gik ind under vandet. Vandet strømmede ned på min krop og jeg forsvandt stille væk i mine tanker.
Vandet blev iskoldt, hvilket gav mig et chok og bragte mig tilbage fra drømmeland. Jeg havde hverken fået shampoo eller andet i håret. Jeg havde bare stået der i over 30 min. Jeg slukkede for vandet, tog et håndklæde rundt om kroppen og om håret. Jeg gik ud mod min terresse og satte mig over i sofaen. Udsigten var perfekt.
Jeg gik ind i bad igen, da jeg vidste at det varme vand var kommet tilbage. Jeg skyllede mit hår med shampoo og balsam. Jeg skrubbede mig godt ind i bodyshampoo, og vaskede det derefter væk. Håndklædet fra før viklede jeg rundt om håret og det andet rundt om kroppen. Jeg satte mig over på stolen ved mit make-up bord.
Foundation, Concealer, Bronzer, Highlighter og Contour blev lagt, hvor jeg derefter fik lagt mascara, eyeliner, og falske øjenvipper. Jeg piftede mit look op med et par mørke lilla læber, hvilket jeg elskede.
Jeg tog en lårkort sort slim kjole frem, og kastede den over på min seng. make-up'en var lagt, men jeg manglede stadig tøjet. Jeg fandt et par Valentino sko (højhælede) frem, i sorte og satte dem over ved sengen. En cowboy jakke til pifte looket op, igen. Jeg tog tøjet og skoene på, og var nu klar til gå.
Pelle hentede mig i hans bil, og vi kørte sammen over til privat festen, som en af vores venner holdt. '' Er det egentligt rigtigt at Emil kommer? '' spurgte jeg ham, efter jeg havde kysset ham. Han nikkede svagt, eftersom at han vidste jeg havde været lidt lun på ham. Jeg smilte akavet til ham, og han gengav smilet.
Vi steg samtidig ud af bilen, og fortsatte hånd i hånd over mod indgangen. Mindst 5 mennesker råbte, påvirkende, efter os da vi kom. Vi fik hurtigt spottet vores venner og gik direkte over til dem. Vi krammede dem alle 'hej', og satte os ellers ned på stolene rundt om bordet.
'' Thor, Emil og Anthon er her '' Caroline var stadig sur på mig, så det overraskede mig at hun overhovedet snakkede til mig. dog var hendes stemme ikke ligefrem positiv. Hun er stadig pisse sur på mig over, hvad der skete for lang tid siden, mellem Thor og jeg. Hvilket var fortid. Jeg nikkede svagt og lænede mig over mod Pelle, som sad ved siden af mig.
Min hånd kørte op og ned af hans skød. Vi fik hurtigt øjenkontakt, hvilket ikke var det bedste. Vi begyndte at råsnave. Pelle begyndte at kysse mig på halsen/nakken, hvilket gjorde at jeg fik øje på Thor, som stod os. Han stod stenet og kiggede på os. Jeg tog Pelle i hånden og trak ham hen mod et værelse. Thors øjne fulgte os hele vejen til døren.
Vi lukkede døren efter os, og Pelle kastede mig ned i sengen. Han hev kjolen af mig og samt mit undertøj. Hans tøj røg også ret hurtigt af, og kastet ned på gulvet. Vi lagde os under dynen, og Pelle trak op i mig.
--
Døren blev åbnet og Pelle skyndte sig at lille sig ved siden af mig. Ind af døren kom Thor og Emil. De fik begge øjenkontakt med mig, og fik store øjne. Jeg lå nøgen, dog havde jeg stadig mine Valentino sko på, med et tæppe over mig. '' Oh, undskyld '' de gav mig begge elevator blikket inden de gik ud af døren.
'' Mener du seriøst det der, Luna? ''