Jeg tror ærligt ikke at min mor havde forventet det svar. jeg var resideret glad for det. Skulle væk fra Pelle, Thor og bare alle de falske piger på gymnasiet. '' Vi skal flytte til Hellerup, skat '' Et kæmpe smil spredte sig på mine læber. Ja tak. Det vil jeg fandme gerne. '' Vi begynder allerede at pakke i morgen '' Jeg nikkede som svar og forsvandt op på mit værelse.
Jeg begyndte at smide alle mine ting ned på gulvet. Både ting og tøj. Alle mine ting lå nu på gulvet og jeg skulle til at pakke. Jeg havde besluttet mig for ikke at tage i skole resten af ugen.
Jeg satte mig ned på gulvet, ved siden af en masse kasser som jeg fundet i kælderen. Jeg sad og kiggede på alt mit tøj og ting. Jeg tog en bamse op i hånden og tænkte tilbage på hvordan jeg havde fået den.
*Flashback*
Thor og jeg var i tivoli og det havde været en mega hyggelig dag. Vi havde bare gået rundt og hygget og bare haft det hyggeligt uden det var seksuelt. Vi tog på strøget og spiste aftensmad, jeg kan ikke huske hvor, men det var en virkelig fanzy restaurant. Den dreng mangler jo heller ikke penge. Vi var på en romantisk date, i tivoli og alt var bare perfekt. Vi tog tilbage til tivoli og alle forlystelserne var lukket. Hvilket betød at vi bare gik en romantisk tur i gennem hele pladsen. Når klokken blev mange, var der ikke mange mennesker. Jeg stoppede op foran toilettet, da jeg åbentbart skulle tisse. Da jeg kom tilbage, var Thor væk. Det skal lige siges at vi altså ikke var officelt kærester på dette tidspunkt. Jeg går lidt rundt og går mod musikken. Jeg gik rigtigt. Der stod Thor og sang, med et orkester bag sig, mens der var utrolig mange røde roser over det hele og han der sad en kæmpe bamse på jorden ved siden af ham. Han stod og sang '' Mercy '' af Shawn Mendes. Vi havde/har ikke ligefrem det perfekte forhold, så den sang passede perfekt. Jeg stod seriøst med tårer i øjnene og holdt mig for munden. Han stoppede med at synge og kom hen mod mig og trak mig ind i et kram. Mens han gav mig en buket røde roser, samt den kæmpe bamse. Lige siden den dag har jeg haft bamsen i mit ene hjørne af værelset. Den sad på en slags lille mini sofa. Og så med mange buketter tørrede røde roser.
*Tilbage*
Jeg sad helt med tårer i øjnene, dette var det sødeste nogen nogensinde havde gjort for mig. Jeg tog endnu en ting op i hånden. Et papir armbånd, sådan et man får på til koncerter. Hvilket dette også var.