'' Caroline, burde jeg fortælle Pelle det? '' Vi havde siddet i hendes i seng i flere timer, og bare snakket. Dog havde jeg ikke fortalt hende om Thor endnu, da jeg ikke vidste om dette betød noget. Var det bare et såkaldt one-night-stand, eller var det seriøst? Han prøvede jo at få mig med hele aften, hvilket vil sige at han kun gik efter mig? Eller også sætter han bare nogle mål hver eneste aften?
'' Hvad mener du? '' Carolines stemme rev mig ud af mine tanker, hvilket jeg var taknemmelig for. Jeg løftede skulderne som tegn på, at jeg egentligt ikke ville sige det, men jeg blev nok nødt til det. Hendes blik blev helt fortabt, og jeg tror hun indså hvad jeg skulle til at sige. '' Jeg har været på date med en '' Et lille grin forlod hendes læber. '' Og jeg kom til at være sammen med personen '' fortsatte jeg. Et akavet smil spredte sig på mine læber mens jeg fortalte hende det, da det simpelhen var for sygt. Jeg, Luna Munk, har været min kæreste utro? Hvad fanden skete der.
'' Ring til Pelle nu, so! '' Carolines stemme lød så vred, at jeg blev helt chokeret over hende. Jeg har aldrig set hende så sur før. Jeg nikkede på hovedet mens jeg fumlede med at få min telefon op af lommen. Jeg var seriøst målløs. Jeg fik hurtigt øjenkontakt med Caroline, hun sad seriøst med de sygeste dræber-øjne, og det skræmte mig virkelig.
Jeg fik tændt min telefon og fandt hurtigt Pelle's nummer. Jeg tog telefonen op til øret og hørte hvert eneste bib komme. '' Hej baby '' Hvordan skal jeg nogensinde kunne sige det til ham, når han er så sød? Han kaldte mig fucking baby, og jeg sidder bare her og skal til at fortælle ham noget forfærdeligt. En tårer ramte min kind.
'' Hvad sker der? '' Hans stemme lød virkelig bekymret og en tårer ramte min kind igen.
'' Jeg skal fortælle dig noget ''
'' Hvad fanden sker der, Munk? '' Jeg tror han indså at dette var ret alvorligt, eftersom at hans stemme blev mere alvorlig end bekymret.
'' Jeg har været dig utro. '' Min stemme blev så svag og lav, at det nok var svært for ham at høre mig.
'' Oh.. Må jeg vide med hvem? '' Hans stemme blev helt livløs. Den blev helt tom. Hele min verden gik i stå. Jeg begyndte at stortude. Dette var absolut det værste jeg har oplevet.
'' Thor '' Det lød ikke til at han vidste hvem det var. Hans stemme forsvandt ind i telefonen, mens jeg kun kunne høre nogle enkle lyde. '' Fra Citybois '' tilføjede jeg, mens endnu flere tårer ramte mine kinder. Hver og et åndedrag forsvandt. Han sagde ingenting, hvilket bekymrede mig efter som han altid skulle sige et eller andet.
Jeg kiggede over på Caroline, som sad med tårer i øjnene. '' Har du været sammen med Thor Farlov?! '' Hendes stemme blev igen fyldt med vrede. Jeg nikkede svagt på hovedet, mens jeg prøvede at tørrer mine tårer væk. '' Ud! '' Hun sad med blikket over mod døren, mens hun pegede over mod den. Mente hun seriøst at jeg skulle gå? Hun er min bedste veninde, hun burde hjælpe mig i denne situation, ikke råbe af mig? Jeg rejste mig stille fra sengen, mens jeg tog telefonen ned fra min øre, og lagde på. Jeg vendte mig om mod døren og gik ud.
Thor's synsvinkel:
'' Anth jeg gik lavet Luna i går '' Jeg var helt oppe og køre, og alt dette var seriøst en sejr. Jeg kunne ikke lade vær med at grine, hver gang jeg tænkte tilbage på det. Selvom jeg havde gjort det en trilliard gange, var der altså noget specielt over lige præcis hende. Jeg rystede på hovedet af mig selv, eftersom at jeg lød pisse feminin. Noget specielt over præcis hende? Hvad fanden laver jeg man?
Anth sad med hovedet begravet ned i sin telefon, hvilket undrede mig da vi altid gik helt amok over hvem vi havde lavet. Jeg gik over til ham for at se hvad han egentligt lavede. Intet? Hans telefon var slukket, men han sad og stirrede ned på skærmen? Jeg kørte min ene hånd frem og tilbage foran hans hovede, for at få ham tilbage til virkeligheden.
'' Tillykke Leif, vil du have en medalje? '' hvad fanden skete der lige her?