Kapitel 12

1.4K 23 0
                                    

Mandag kom og jeg skulle selvfølgelig i skole som altid. Jeg gik ind af døren som førte over til omklædningen. Caroline gik foran mig. Hun var helt sikkert stadig sur. Jeg satte mig på bænken, ved siden af Cecilia. '' Nogen som ved hvad fanden vi skal lave i dag? '' Pigerne kiggede forvirret på hinanden uden faktisk at vide noget. De rystede på hovederne, og snakkede videre. '' Uduelige '' bandede jeg svagt for mig selv, mens jeg gik ud af døren igen. 

'' Vi skal spille fodbold, Luna. Så du kan sagens være med. '' Jeg hadede min lærer så fandens højt, at jeg bare havde lyst til at brække mig ud over ham. Jeg nikkede, mens jeg gav ham skulderen. Ej fodbold var en af de eneste sports som jeg var med til, alt andet gad jeg ikke. Jeg gik ud i omklædningen og klædte om. Adidas bukser og en løs trøje, var altid et hit. 

Spillet blev startet og vi rendte alle rundt på banen. Der var altid de piger og selvfølgelig drenge, som ikke gad være med men skulle, så de gik bare rundt og blokerede for os andre. Røv irriterende. Jeg fik bolden og lavede forskellige tracks for at forvirre de andre. Jeg skød bolden alt hvad jeg kunne hen mod målet og der stod Thor selvfølgelig. Bolden ramte ham på skulderen, og han faldt næsten ned på jorden. Jeg smilte kækt til ham, og han gengældte mit smil. han blinkede til mig, på den nok aller mest flabede måde.   

Spillet fortsatte og efter noget tid, fik Thor bolden. Han løb lidt med bolden, skød den gennem benene på nogen af de andre spillere, og løb videre med den. Hvis det nu ikke var fordi jeg ikke rigtigt kunne lide ham, ville jeg sige at han faktisk var god nok til fodbold. han løb tættere og tættere på mig, han skød bolden og der stod jeg. Han skød direkte efter mig. Jeg prøvede at undvige den, hvilket gjorde at den ramte siden at mit hovede. Jeg faldt ned på jorden, og folk kom løbende hen til mig. Hævn, hævn, hævn. Han skal ikke tro at dette er slut, neh nej. Pigerne gispede og drengene hviskede. Jeg rystede på hovedet og blev hjulpet op af træneren. 

Thor stod ovre hvor han skød bolden, og ventede sikkert på at spillet begyndte igen. ingen medlidenhed. Klokken ringede hvilket vil sige at vi havde fri og alle gik indenfor. Jeg gik over mod Thor da han havde sat sig ned på jorden.. Han gav mig elevator-blikket mens jeg bevægede mig hen mod ham. '' Hvad skulle det til for? '' Jeg kiggede ned på ham, og han kiggede op på mig. '' Jeg prøvede at vække dig tilbage til virkeligheden, for din kæreste gør det tydeligvis ikke. '' 

LAY YOU DOWNOù les histoires vivent. Découvrez maintenant