Kapitel 21

1K 24 3
                                    


'' Stå op, Luna. '' Jeg vendte mig om mod Thor som lå ved siden af mig. Vores telt var ikke det det største, så der var ikke så meget plads. '' Godmorgen skat. '' Jeg lænede mig ind mod ham, for at kysse ham. Han drejede hovedet væk fra mig, og begyndte at rejse sig op. '' Den rigtige Thor, remember? '' Jeg nikkede for mig selv. Han mener det seriøst, endelig!

Thor åbnede teltet, tog sine sko på og forsvandt over til de andre. Jeg listede ud af teltet, selvom der var ingen. Jeg tog mine Stan Smith på, og gik over til dem. '' Godmorgen guys '' De smilte til mig som svar. Jeg satte mig i stolen ved siden af Georg. '' Sovet godt, solstråle? '' Jeg smilte flovt til ham. Jeg nikkede som svar, da jeg sikkert var helt rød i hoved.

'' Har i hørt det? Jeg behøver ikke spille sukkersød mere '' Sagde Thor. Jeg kiggede rundt på dem alle sammen, for at se deres reaktion. Ingen af dem var specielt happy for det. '' Held og lykke '' hviskede Georg til mig. Jeg kiggede forvirret på ham.

Thor og Anthon gik overfor at hente morgenmad, mens vi andre blev i campen. '' Den såkaldte rigtige Thor, er typen som går i seng med alle og pisser en op og ned af ryggen. Han er fuldstændig ligeglad med en. '' mine øjne blev fyldt op med vand. Mente de virkelig det? Hvad i alverden har jeg gjort?

'' Jeg tror seriøst at han ændrede sig, for at få dig, Luna. Jeg ved ikke hvad du har gjort, men der skal meget til at ændre Thor. ''

Først bollede jeg med Emil, så forlangte jeg at han kom tilbage som den kolde Thor.

'' Jeg var ham utro + jeg ville have den kolde Thortilbage. '' Svarede jeg, uden at kigge på nogen af dem. Jeg stirrede bare nedpå mine fødder. '' Jeg håber for din skyld, at du kan styre ham. For så vil alting være perfekt jo '' Jeg smilte svagt til Jonas.     

LAY YOU DOWNTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang