Jeg vågnede op i en velkendt seng, dog ikke min egen. Det gik hurtigt op for mig at det var Thors. Hvad fanden laver jeg her? Jeg lå kun i undertøj, hvilket skræmte mig lidt. '' Godmorgen solstråle. '' Thor stod foran sengen og var ved at tage en trøje på. Hans mave er seriøst ubeskrivelig. Jeg kiggede forvirret op på ham, mens han smilte. '' Jeg fandt dig ude i parken alene, så jeg tog dig her hjem '' Jeg begyndte at smile lidt for mig selv. Hvorfor er han så sød overfor mig? Jeg fuckede jo det hele op.
jeg rejste mig fra sengen og kiggede rundt på gulvet for at finde mit tøj. '' Her '' Thor lagde mit tøj på sengen, og et smil spredte sig på mine læber. Jeg studerede lidt mit tøj. Hvad fanden er det dog for noget jeg laver. Jeg render i såkaldt luder tøj, og boller med alle og enhver. Jeg vil ikke det her mere. Jeg vil tilbage til de 'gamle' dage.
En tårer ramte min kind, mens jeg satte mig ned på sengen igen. '' Undskyld '' Tårerne kom så hurtigt at jeg ikke nåede at tørrer dem væk. Thor satte sig ved siden af mig, mens hans hånd lå på mit lår. Hans anden hånd drejede mit ansigt, så vi kiggede på hinanden. Jeg snøftede hurtigt, før Thors læber ramte mine. Thor lagde mig ned i sengen og han lagde sig ovenpå mig. Han tog sin trøje af.
'' Hvor mange har du været sammen med siden Emil? '' han rejste sig fra mig, og satte sig ved siden af mig. Jeg lå bare og kiggede op i loftet. En tårer ramte igen min kind. '' Alt for mange. . '' Thor kiggede væk fra mig med det samme. '' Luder, luder, luder.. '' Mine øjne blev kæmpe store. Undskyld hvad kaldte han mig?
Jeg rejste mig fra sengen og gik med hastige skridt mod døren. Jeg kiggede tilbage på Thor da min hånd rørte håndtaget. Han sad med et tomt blik og bare stirrede ned i sengen. Jeg rystede på hovedet og smækkede døren bag mig.
Jeg skal aldrig se ham igen, det her var det. Han skal aldrig nogensinde nærme sig noget som jeg ejer. Han skal bare forsvinde.