Kapitel 20

1.1K 20 1
                                    

Luna's synsvinkel:

Thor kom ned i campen. Hans øjne var helt røde. Der var helt klart noget galt, og jeg tror vist godt at jeg vidste hvad. Han var mig utro og det var ikke i orden. Han fik øjenkontakt med mig og derefter Emil, som sad overfor mig på den anden side af bordet. Han gik med hastige skridt hen til Emil. Slog ham og stod egentligt bare og kiggede på ham. '' DU BOLLEDE MIN KÆRESTE '' Jeg sad med åben mund, da jeg kunne se at det gjorde ondt på Emil. Thor blev ved med at slå.

'' Thor, stop forhelved '' Han stoppede og kiggede over på mig. Emil sad med to helt røde kinder. '' Du har endda en kæreste, Emil? '' Han kiggede ned i jorden, da Thor prøvede at komme i kontakt med ham. Emil rejste sig op og gik ud af pavillonen. Han gav hverken Thor eller jeg et eneste blik. Han gik bare.

Thor satte sig i stolen ved siden af mig. Han trak vejret dybt. '' Hvad sker der med os? '' Jeg rystede på hovedet. Hvad sker der egentligt? Jeg fældede en tårer. Endnu en tårer ramte min kind. Thor tog mig i hånden, og fik mig over til ham. Jeg satte mig på hans ene ben, mens han sad og nussede mig på ryggen. '' Er du ligeså bange for vores månedsdag, som jeg er? '' snøftede jeg. Han nikkede svagt. '' Når vi har været sammen i en måned, er det pludseligt seriøst '' tilføjede han.

'' Thor jeg elsker dig '' Snøftede jeg, mens tårerne røg ned op mine kinder. Han kyssede mig i panden. '' Jeg elsker også dig '' hviskede han i mit øre. Det er første gang jeg har hørt ham sige det. Jeg tog mig sammen, og tørrede tårerne væk. Jeg tog Thor i hånden og vi gik ned mod de andre.

Vi sagde ikke noget. Det var utroligt dejligt bare at gå i stilhed med Thor i hånden.

Første gang vi mødtes, var til en fucking citybois koncert. Det jo totalt surrealistisk. Han inviterede mig på date, vi spiste sammen og han var fucking underlig. Men jeg elskede ham. Hvorfor er han egentligt ikke sådan mere?

'' Thor? '' han nikkede som svar. '' Hvordan kan det være at første date vi var på, var du en hel anden end nu? '' Han kiggede mig dybt i øjnene inden han kiggede ned i jorden. Han rystede på hovedet. '' Aldrig spørg igen. '' Thor kiggede tomt på mig, som dengang. Jeg elskede det. Så ufølsom, men alligevel utrolig kærlig. '' Jeg vil have ham tilbage! '' Råbte jeg nærmest af ham, da han skulle forstå alvoren i det jeg siger. Han stoppede op, og kiggede mig dybt i øjnene. '' Så får du den rigtige Thor ''

LAY YOU DOWNDove le storie prendono vita. Scoprilo ora