Kapitel 3

2.4K 28 4
                                    

Jeg vågnede op i min seng, ved siden af Caroline. Vi havde haft den vildeste dag i går. Shoppet hele dagen og drukket os i hegnet om aften. Jeg havde måske kommet til at gå i seng med en dreng. Pelle!? Fuck, fuck, fuck.. jeg er stadig lidt ny til det her fast-forhold-ting. Eftersom at Caroline stadig sov, ville jeg ikke larme, så jeg tog min telefon frem og tjekkede mine beskeder. Besked anmodning Jeg åbnede beskeden. 'Jeg blev simpelhen nød til at finde dig her på facebook. ' Beskeden var fra Thor, altså den Thor? Hvad skete der lige her? Det var en uge siden at vi var til Citybois koncert, og pga at vi mødes i toget, bruger han tid på at finde mig på facebook?

Jeg rystede Caroline alt hvad jeg kunne mens jeg næsten skreg af grin. '' Caroline vågn op! '' Min stemme knækkede næsten af den latter som jeg ikke kunne holde inde. Jeg vendte sig om, så hun så med hovedet mod mig. Jeg tørrede hurtigt sine øjne med hendes hænder, mens hun gabte. ''Hvad fanden sker der?'' Hun kiggede chokeret på mig, mens hun strakte sine arme. Jeg tror dog at jeg så lidt underlig ud, eftersom at jeg sad i sengen, med det største sarkastiske smil på læberne. Jeg tog min telefon helt op i hovedet på hende, så hun slev kunne læse den besked som Thor lige havde sendt mig. 'Tænkte på om vi ikke skulle mødes? Gad på en eller anden måde, godt at lære dig at kende.' Carolines øjne blev dobbelt så store som de var før, da hun indså at det var Thor som havde skrevet. Jeg havde ikke svaret, kun set beskederne. Et smil spredte sig på hendes læber. '' Skriv dog tilbage, so? '' Vores talemåde var måske lidt ubehøvlet, men det var vores måde at sige, skat, baby, elsker dig osv på.  Jeg nikkede hurtigt på hovedet mens jeg rejste mig op fra sengen af.

'' I dag? ''

'' Big bens kl 19. ''

Ohh, så han er typen som kommandere, det kunne jeg egentligt godt lide. Et lille smil spredte sig igen på mine læber. Jeg skulle squ på date med Thor Farlov.

Klokken var ved at være 17:30 og Caroline var taget hjem for lang tid siden. Jeg havde dog med vilje ikke fortalt Caroline om min såkaldt date med Thor, da hun bare ville fortælle Pelle det, og det ville ødelægge alt. Jeg satte mig over til mit sminkebord, og begyndte så stille at rense min hud. Et lag foundation blev hurtigt lagt, samt lidt mascara. Et sæt naturlige øjenvipper blev lagt, og min eyeliner blev on point.

Jeg gik over mod min skuffe for at fine et par sorte jeans, samt en sort langærmet basis trøje fra Vero Moda. Jeg pyntede tøjet lidt op med en lovetags halskæde fra Jane Kønig, i sølv med bogstavet 'C', da det var en gave fra Caroline. Jeg tog en v-ring på, også fra Jane Kønig. Jeg glattede mit meget lange mørkebrune hår. Jeg havde fået gjort mig helt klar nu og klokken var ved at være 18:35, hvilket vil sige at jeg skulle til at gå. Jeg bor i gentofte, så det var easy. Jeg tog min sorte Pels jakke på, samt mit Lala Berlin tørklæde, i en blanding af grå og brunt, som jeg viklede rundt om halsen.

Det skal lige siges at alt dette var et naturligt look for mig og mine veninder. Så det var ikke fordi at jeg havde gjort noget ekstra ud af mig selv, bare fordi jeg skulle mødes med Thor. Dog for at få outfittet til at falde lidt sammen, valgte jeg at tage mine slidte sorte Vans Old Skool på. De var altid en klassiker.

LAY YOU DOWNWhere stories live. Discover now