Vi begyndte at gå over mod Orange Scene, da vi selvfølgelig ville står forrest. Det vel ikke nogen overraskelse. Vi har fået drengene til at stå med os, da de helst ville stå omme bagved, men jeg skal fandme ikke stå i flere timer alene med Vic. Nej tak du.
Jeg småløb op mod de andre, og forlod Vic omme bagved. Jeg flettede mine finger ind i Thors mens vi fortsatte hen ad vejen. Han kiggede kort på mig, hvor han efter bare kiggede lige ud. Det føltes så normalt. Det føltes som om at vi havde været sammen i evigheder. Men ærligt, så har vi kun snart månedsdag. Vi har været sammen så mange gange, men der er altid sket et eller andet.
Vi satte os på de kasser som skulle indhegne indgangen til pitten. Eftersom at vi var mange og kun havde to kasser at sidde på, satte jeg mig på Thors ben. Han kyssede mig i nakken, mens de andre snakkede om lidt forskelligt.
'' Scarlet drengene kommer ud om lidt '' informerede Georg os om. Vi nikkede alle sammen synkronisk. Jeg kiggede om på Thor, og han kyssede mig svagt på panden. Jeg smilte til ham, mens han fjernede mit hår fra mit hoved. '' Ej stop dog, Carlos '' Vic stemme var så klam. måden hun altid skulle råbe op og altid skal være i centrum, irriterer mig. '' Sig lige igen, hvorfor det er at hun er her? '' Hviskede jeg til Thor. Han nåede dog ikke at svare, før folk rejste sig op, og begyndte at gå lidt væk. Jeg vendte blikket fra Thor og overmod de andre. Scarlet drengene var kommet.
Thor tog mig hånden og vi gik sammen derover.
Jeg tror godt at Thor ved at jeg har en svaghed for Emil. Han er seriøst bare så fucking sød. Luna! du har en kæreste så luk røven. Selvfølgelig ved Thor det. Han tog mig jo i hånden af en grund? han skal vel vise overfor dem, at jeg er hans? Thor forhelved. Don't do that. Emil skal ikke tro at jeg har en kæreste, oh fuck..
'' Hey Thor '' Emils stemme var stadig så fucking cute som jeg huskede. '' Hvem har vi her '' Emil skubbede lidt til Thor, og gav ham nogen blikke. En latter røg ud af mig. Har jeg ændret mig så meget? '' Hun er da ret lækker '' Emil er stadig ligeså dårlig til at hviske, som jeg kunne huske. '' Emil? '' jeg fik endeligt taget mig sammen, og stoppede med at grine. Han kiggede spørgende over på mig, mens han forventede at jeg bare snakkede videre. '' Det mig Luna? '' Ha tabte sin kæbe fuldstændig mens han gav mig et elevator blik. Han trak mig hurtigt ind i et kram.