Fest, fest, fest. Jeg har ikke lavet andet end at feste de sidste par måneder. Jeg har nemlig ikke snakket med drengene, mine veninder eller generelt andre jeg kender. Jeg var taget ind til klubberne inde i selve kbh. eftersom at jeg ikke ligner en på 16, kan jeg komme ind alle steder, det er seriøst vidunderligt.
'' heey dig kender jeg da? '' Jeg væltede over i en af drengene som jeg mindes jeg havde set før. De studerede mig lidt inden de svarede. '' Det squ da dig fra roskilde '' Jeg smilte over alt i ansigtet, og lænede mig over drengen som jeg syntes var røv lækker, for at kramme ham. '' Det var Mads, ik? '' Han nikkede svagt på hovedet.
Mads' synsvinkel:
Jeg kiggede rundt på de andre drengene. '' Skal jeg? '' Hun var satme lækker, men vi skal altid lige have lov af de andre. De nikkede alle i takt, dog rystede en på hovedet. Jeg kunne ikke se hvem det var, pga lyset. '' Mit skrald. '' Vi kiggede alle over på ham, og det gik op for mig at det var Emil. '' Wait when? '' Vi stod alle chokeret og glemte helt Luna. '' Roskilde mayn '' Det hele gav mening nu. Hun sagde at hun skulle mødes med Scarlet drengene, mente hun det seriøst.
DE SKULLE KNEPPE
'' Men du må da gerne, bare husk at hun er mit affald. '' Sagde Emil til mig, inden han forsvandt ud i menneske mængden. Jeg tog Luna i hånden og gik mod udgangen. '' Det helt fint. '' Jeg kiggede tilbage, med det største smil på læberne.
Vi gik ud i en slags park tæt på centrum. Hun førte an, og jeg gik bare bag ved. Klokken var ikke så meget, så det ville satme være akavet hvis der kom nogen. Vi lagde os ned på græsset ned til søen. Her var virkelig smukt, og det ville være det perfekte sted at få noget på den dumme. Jeg lagde mig ovenpå hende, mens jeg begyndte at kysse hende.