Jeg kunne ikke klare det mere. Han var overalt. Han irriterede mig grænseløst. Jeg havde for det meste bare lyst til at slå ham. Slå mig rigtigt hårdt endda. Han får en vrede frem i mig, som ingen andre.
Jeg rejste mig fra sengen og gik ind i walk-in-closet. Fandt mine Valentino stiletter frem, og et par korte shorts. Shorts på, shoes on. Jeg tog en sød lille blonde bh på, fra Gina Tricot. Jeg tog en sød cardigan udover. Man kunne tydeligt se min bh, hvilket også var meningen.
Jeg åbnede døren ud til gangen og fandt min hånd-taske fra Loui Vuitton. jeg tog den over skulderen og forsvandt ud af døren. Min sorte pelsjakke lå på min arm, da min mor ikke skulle se mit tøj.
Jeg skal seriøst bare blive fuld.
Jeg sagde mit navn til dørmanden og jeg blev hurtigt lukket ind. Det var en privat fest, på en bar. jeg er ikke engang sikker på, vis fest det er. Jeg hang min jakke på knagen, og gik videre ind mod baren.
'' Shots, tak '' manden i baren kiggede underligt på mig. '' Har du aldrig set en pige drikke med sig selv? '' jeg var måske lidt for flabet, men jeg havde seriøst en lorte dag. En hånd blev lagt på min skulder, og et velkendt ansigt kom frem. '' Rolig nu, prinsesse. '' Thor kyssede mig på kinden, inden han tog den første af mine shots.
Vi tog shots, efter shots. Vi havde det fandme hyggeligt. Lige indtil Thor gik det dårligt. Vi fik hjulpet hinanden udenfor og fandt hurtigt et sted vi kunne sidde ned. '' Jeg har det ikke særlig godt '' Thors stemme var fucket up. Jeg kunne ikke lade vær med at grine af ham. Han kom tættere på mig. Han sad nu helt foran mig, og kiggede skiftevis på mine øjne og min mund. Han lænede sig over mig, og vores læber mødtes. Jeg lagde mig ned på bænken, hvor Thor lagde sig ovenpå mig. Hans hånd bevægede sig hurtigt fra min nakke og ned til mine bryster. Fra mine bryster og ned til mit underliv.
Jeg afbrød kysset, og skubbede ham lidt op. '' Her? '' Han nikkede ivrigt og vi kiggede begge rundt. Her var ingen. Then let go. Vores læber overfaldt hinanden igen. Han gik hurtigt hevet mine shorts af, og hans egne bukser. Vores undertøj røg samme vej. Han trak hurtigt op i mig.
-
'' Luna? Thor? '' Vi kiggede begge forskrækket op. FUCK. Jeg tog min trøje og dækkede for mit underliv. Mens Thor hurtigt fik sine bukser på. '' Serious, her? dette er et offentligt sted. Det er endda en offentligt bænk? '' Emil rystede på hovedet mens hans latter blev højere og højere. Jeg begyndte svagt at grine med, da det måske ville afbryde tavsheden.