'' Heyy Gurl '' Thor's stemme var simpelthen så irriterende at vågne op til, efter allerede 4 dage i druk. Jeg smilte irriteret til ham, inden jeg kiggede på klokken. 11:23 - oh fuck, dræb mig. Jeg fik fumlet mig ud af teltet, og gik over mos de andre. De sad alle sammen under pavillonen. Jeg satte mig på en stol ved siden af Lauge.
'' Er det i dag at Scarlet drengene kommer og drikker med os? '' Jeg nikkede til Lauge, som sad og lignede den der var lidt bagstiv. Jeg grinte svagt af ham, inden Vic kom. '' Heeeej drenge. '' Hendes stemme var selv irriterende om morgen. Kan hun ikke bare blive voldtaget, og så skrider hun hjem.
'' Wait! '' Vi kiggede alle sammen over på Anthon, som sad med julelys i øjnene. '' Thor og Luna har månedsdag i morgen! '' fortsatte han. Jeg smilte svagt til ham, inden jeg gravede mig længere ned i stolen. Thor var altid så morgenfrisk, og sad egentligt bare og snakkede med de andre.
-
'' Hva så '' Emil, Alex og Joachim kom ind til os. Alex var seriøst bare på til at drikke. Emil og Joachim er squ også altid på. Emil satte sig i stolen ved siden af mig, Alex satte sig i stolen ved siden af Carlos, og Joachim satte sig i stolen ved siden af Thor og Anthon. Det her var bare hygge. Shots eller shots.
'' Stoooop. vi skal da op og se Wiz Khalifa '' Jeg rejste mig så hurtigt op fra stolen, at det gik op for mig at jeg måske var lidt halvfuld. Stolen bag mig væltede omkuld. '' Jeg er på '' jeg tror ikke rigtigt at nogen kunne forstå hvad jeg sagde, da jeg egentligt bare fumlede rundt. Emil gik forrest sammen med Jonas og jeg. Drengene gik bag os, sammen med Vic og nogle piger de havde fundet.
Vi stod forskellige steder i teltet, Emil, Jonas og jeg kunne i hvertfald ikke finde nogen af de andre. Vi stod og dansede, og havde seriøst en fest. Jonas gik overfor at købe flere shots til os. Emil og jeg stod egentligt bare og dansede videre. Jeg var så fuld at jeg nærmest ikke kunne stå op. Det jeg kaldte dans, var mig som ikke havde nogen balance og bare faldt rundt. Det så faktisk ud til at det var det Emil lavede.
Emil's synsvinkel:
Vi stod jo bare og væltede rundt, folk råbte og skreg af os, da vi hele tiden væltede ind i dem. Det var lidt sjovt, vi grinte squ også et par gange. Luna stod lige overfor mig, og kiggede bare op på scenen, fr første gang.
Uden jeg lagde mærke til det, lagde jeg min ene hånd på hende kind, og fik drejet hendes hoved, hen mod mig. Mine læber ramte hendes. Tiden gik i stå. Alle lyde forsvandt, alle smerterne i ens hoved forsvandt. Der blev stille. Helt stille. Jeg trak hende tættere på mig. Mine hænder fik hurtigt fundet vejen ned til hendes røv.
Jeg trak mig fra kysset og tog hende i hånden. Vi løb væk fra teltet, menneskerne og alt. Vi løb ud gennem en indgang/udgang som førte ud til en vej, foran en kæmpe mark. Vi løb rundt ude på marken, uden rigtigt at vide hvad vi skulle. Hun lagde sig barsk ned på jorden, og jeg ved siden af. Vi lå og kiggede op på stjernerne.
Jeg trak mig ovenpå hende, hvor mine læber mødtes hendes. Jeg fik hurtigt hendes trøje af, samt hendes bh.
Vi var lang væk fra alt og alle, så vi ville ikke blive opdaget.
Hun trak min bluse af mig, mens hun vende os om. Hun kyssede min hals, og bevægede sig langsomt ned til mine bukser. Hun trak dem af, samtidig med mine underbukser.
Luna's synsvinkel:
Hvis det nu er at jeg ikke gør noget, er det teknisk set ikke utroskab. Emil vende os om igen, hvor han hurtigt gik trukket mine korte shorts af, samt mine trusser. Han trak langsomt op i mig, mens han kyssede mig på halsen. Jeg stønnede som en i helvede, da dette var utroligt dejligt. Han var lige et par år ældre end Thor, og det kunne man sagens mærke. Hold da kæft. Størrelsen kunne ikke engang sammenlignes.
Emil begyndte at holde mig for munden, da jeg nok stønnede for højt. '' Shh skat '' Han trak sig ud af mig, og lagde sig ved siden af mig. Her lå vi begge, og bare kiggede op på himlen. Musikken spillede så højt at jeg nærmest ikke engang kunne hører mig selv tænke.
Emil kiggede over på mig og smilte. '' Are you ready for second round? '' Et kæmpe smil spredte sig på mine læber, og jeg nikkede svagt.