Kapitel 6

2.1K 23 1
                                    

DETTE KAPITEL KAN VÆRE STØDENDE FOR NOGEN FOLK.

Vi samlede vores tøj op fra gulvet, og begyndte hurtigt at tage det på. '' Ingen skal vide noget om dette, Thor. '' Han smilte kækt til mig, mens han nikkede med hovedet. Jeg stod nu kun i bh og trusser. Jeg skubbede ham hårdt på af døren. '' Er det forstået? '' Et lille vredt blik blev sendt af sted, men dette skulle virkelig ikke komme ud. Pelle skal fandme ikke vide at jeg har været sammen med Thor. Eller bare generelt har været ham utro. 

Her stod vi tæt tæt op af døren. Thors blik flakkede fra mine øjne og ned til min mund en trilliard gange. Han smilte kækt til mig igen, inden hans læber ramte mine. Kysset udviklede sig hurtigt til et snav. 

Han løftede mig op på hans mave, jeg låste mine ben fast rundt om ham. Han bevægede os over mod den modsatte væg. Han skubbede mig ind i væggen, dog blidt, mens jeg stadig sad på ham. Hans hænder var nede på min røv, mens han kyssede mig på halsen. Han skubbede mig svagt ind i væggen igen. Alt dette tændte mig virkelig. Måden han var så ivrig på, arg fuck han er fræk. Han prøvede at finde mit svage punkt på halsen, hvilket også lykkedes ham. Et støn forlod mine læber. 

Han åbnede min bh, samt han stillede mig ned på gulvet. Han satte sig ned i huk, for at få mine trusser af. PÅ vej op og stå igen, kyssede han min mave hele vejen op til min mund. 

Burde jeg stoppe ham? Vi har jo lige haft sex og at være Pelle utro to gange med den samme person, er måske for meget? 

Uden jeg lagde mærke til det, trak Thor sig op i mig. Et kæmpe støn forladte mine læber, mens jeg rev ham svagt i håret, af nydelse. Dette var absolut det bedste jeg har prøvet. 

'' Bruseren. '' hviskede Thor til mig ind i øret. Jeg nikkede svagt mens han trak sig stille ud af mig. Han åbnede glasdøren ind til bruseren og tændte for vandet. Han mærkede vandet før han trak mig over til ham. Han flettede vores fingre sammen mens han gik ind i bruseren. Han smilte et svagt smil til mig, før han skubbede mig op af væggen. Han trak sig stille op i mig igen, hvilket fik mig til at lyde et lille støn. Jeg blev skubbet op og ned af væggen, pga Thors bevægelser hvilket var pisse dejligt. Jeg havde lagt mine arme over hans skuldre, og rev ham svagt hvilket fik ham til at sige et lille støn. 

--

Thor's synsvinkel:

Vi forlod bruseren, og prøvede at finde vores tøj igen. Jeg vendte ryggen mod spejlet, for at se om var jeg blevet rød. '' Jeg er squ da blevet flænset helt op '' Grinte jeg, mens jeg kiggede over på Luna. En lille latter forlod hendes læber, hvilket kun tændte mig mere. Hvis det stod til mig, tog vi en runde mere. Jeg ville aldrig blive træt af hende, hun var fandme drømme pigen. 

'' And sure imma lay you down and after that and after that to the second round, uh ya ya. imma lay you down, imma, imma lay you down, imma lay you down down ya yaa '' 

Jeg kunne simpelhen ikke lade vær med at synge for hende. Hun stod der i kun undertøj og jeg ville fandme kneppe med hende igen. Hun kiggede over på mig mens hun begyndte at rødme. Fuck hun var cute. '' Hvilken sang er det? '' Grinte hun. Hendes grin var noget af det bedste. Hvis det ikke var fordi jeg kun ville lave hende, skulle man tro jeg var forelsket i hende. Jeg rystede mit hoved, for at ryste alle mine tanker væk. '' Scarlet Pleasure med lay you down '' smilte jeg mens jeg tog min trøje på.

Vi havde fået tøj på og Luna forlod rummet. Jeg ventede lidt med at gå ud, kun fordi Luna ville dræbe mig hvis nogen fandt ud af dette. Og ærligt, så var Luna nok ikke den man helst vil diskutere med. Jeg åbnede døren og gik over mod baren, hvor jeg vidste Anthon ville være. Jeg tog ham på skulderen og smilte alt hvad jeg kunne. Jeg kunne seriøst ikke styre det. 

'' Hva fanden Leif '' Jeg vidste 100% hvad Anth mente. Jeg nikkede mens jeg smilte kækt til ham. 

**

Selve sangen med Scarlet er ikke udkommet endnu, så hvis nogen ikke kendte den, er det pga at de kun spiller den live:))


LAY YOU DOWNWhere stories live. Discover now