'' Hvad mener du, Thor? '' Jeg kiggede forvirrede ned på ham. Han sad og legede med græsset. '' Virkeligheden? '' fortsatte jeg. Han kiggede endelig op på mig, som tegn på at han faktisk hørte lidt efter. Han rystede på hovedet mens han rejste sig fra jorden. '' Du vil jo ikke være sammen med Pelle? Du vil jo være sammen med mig, og jeg vil være sammen med dig. '' mit blik flakkede fra vores sko og op til hans øjne, hvor vi automatisk fik øjenkontakt. Et lille smil spredte sig på mine læber. Hans blik flakkede konstant fra mine øjne og ned til min mund. Han trådte et skridt tættere på mig. Hans hænder fandt hurtigt min hofter, og han trak mig ind til ham. Vi stod nu helt tæt op af hinanden, ude på fodboldbanen. Vores læber mødtes og et kys blev hurtigt udviklet til at snav.
'' Luna? '' Jeg trak mig fra Thor, og kiggede over på Pelle som stod stenet og kiggede på os. Jeg tabte kæben med det samme og stod egentligt bare og kiggede. '' Har du slet ikke noget at sige til forsvar? '' Jeg kiggede Pelle ind i øjnene og det eneste man kunne se, var vrede. Han gav mig en ekstra chance og den spildte jeg på den samme fyr som sidst. Hvad fanden lavede jeg?
Jeg kiggede om på Thor, som stod med det mest kække smil, jeg har set indtil videre. '' Ups '' Et kæmpe smil spredte sig på hans læber, og en lille latter fulgte med. Jeg tog mig selv i at stå med åben mund. Havde han gjordt dette?
'' Nu det nok, Luna. '' Pelles stemme var så hæs og sur at det næsten gjorde ondt at høre på. Han rendte ryggen til os, og gik hen mod skolen igen. '' Pelle.. '' Råbte jeg efter ham, da han ikke bare skulle gå. Han løftede den ene arm over hovedet, og en finger stak op. Af hvad jeg kunne regne ud, var det nok ment til mig.
'' Det var squ ikke så godt '' Thors stemme irriterede mig så grænseløst, at jeg seriøst bare havde lyst til at stikke ham en flad. Jeg vente mig om, så jeg kiggede på ham. Han havde stadig et kækt smil på læberne, hvilke klikkede for mig. min hånd ramte hans kind så hurtigt at jeg ikke nåede at tænke mig om. Det hele skete så hurtigt. Han stod nu med åben mund og bare kiggede på mig. '' Ups '' Jeg smilte kækt til ham, hvor jeg efter vendte ham skulderen og gik over mod skolen.