2. kapitola U

271 31 0
                                    


,,Peterson, Cassová idete pozde a navyše prečo ste taký červený a zadýchaný?" v miestnosti sa ozval zborový posmech keďže každý pochopil na čo naráža. 

,,A čo snáď mi závidíte pán profesor, už dávno som si všimla ako po Alanovi pokukujete."

Profesor Classiker je nižší muž po päťdesiatke s pomaly bielymi vlasmi a nato koľko sa niekedy až napcháva má pomerne malé brucho a ktorý si, rád uťahuje zo svojich študentov keď meškajú a tiež rád cituje našu pani riaditeľku, študentov, upratovačky a poslednej dobe aj mňa.

,, Dobre prekukli ste ma a teraz sadnite si prosím dopredu aby ako ste hovorí naša pani riaditeľka nepokračovali v nemravnom správaní."

Najradšej by som ho zabila ale aspoň moje hlúpe spolužiačky budú žiarliť. Keď sme si sadali všimla som si že Alan sa trocha červená a z behu to nebolo.

,, Tak slečna Cassová prosím nasaďte okuliare aby ste ako to vy hovoríte neboli slepá ako patron ale hlavne aby vám pán Peterson nemusel do uška šuškať nemravné slová pod zámienkou že vám hovorí čo je na tabuli, ďakujem. Najprv by som začal tým čo sú vlastne znamenia sú to žili ktoré načerpali silu z niektorého živla. Pravdaže je voľným okom viditeľné, ktoré žili moc načerpali a z akého živla. Znamenia môžu byť na ktorejkoľvek časti tela a keď hovorím ktorejkoľvek tak to myslím doslovne." povedal z menším úškrnom.

,,Dávajte si pozor pane uberá sa to nemravným smerom."

,,Máte pravdu pán Frenk budem pokračovať mravným smerom, ďalej si povieme aké tvári môžu mať znamenia. Ešte takto urobte si ako to ja rád hovorím dva chlieviky nad jeden si napíšte Ľudské znamenia a nad druhý Kráľovské znamenia. Najprv ľudské znamenia povieme si o znameniu každého živlu, Oheň prvý tvar trojuholník smerujúci špicom hore pravdaže oranžovo červenej farby ako oheň. Druhý tvar plameň ohňa. Ľad trojuholník smerujúci špicom dole alebo v tvare vločky modrej farby. Vzduch trojuholník smerujúci špicom hore a čiara ktorá vodorovne prechádza cez vrch druhá možnosť malá špirálka ako keby sa hmýril vzduch farba biela alebo sivá. A nakoniec Zem obrátite si znak Vzduchu a máte, druhá možnosť má tvar listu zelená farba. Ešte dotaz ku ľudským znameniam môžu ich mať len ľudia ktorý pracujú v niektorom krajine živlov a hlavne že môžte mať na tele len jedno znamenie a pri zvýšenom tlkote srdca môže pulzovať a meniť odtiene farieb. Ach ešte som zabudol na najdôležitejší tvar znamenia ... a vlastne to parí ku kráľovským znameniam ktoré si prejdeme nabudúce alebo ako stihneme."

,,Otázka."

Ukázal rukou na niekoho vzadu. ,, Prečo nemôžeme žiť vo svetoch v ktorých pracujeme?"

,, Ľudské telo by nezvládlo toľko sily z niakeho živlu. Takýto nápor zvládajú len tí ktorý boli testovaní na živly a každý tieto testy zvládnuť nemôže aj keď vyberajú kandidátov na nových princov a princezná sledujú aj ich zdatnosť, stávajú sa aj prípady kedy vybratí človek testy nezvládne a jednoducho zomrie potom sa vypláca odškodné rodine. A takto je to aj u služobníctva urobí sa im iba malá časť z testov ktoré sa robia princom a princeznám aby boli v svete kde budú pracovať odolný ale to je pre vás zatiaľ nepodstatné. No, a teraz sa trochu zabavíme. Ten kto má znamenie nech zdvihne ruku."

Bolo málo dievčat ktoré zdvihli ruku jedna z nich bola Teresa Rilandová jediná z dievčat ktorá pracuje v Krajine Ľadu. Chváli sa vždy keď má príležitosť. Ja zatiaľ nepracujem nikde a úplne mi to vyhovuje. Mám veľa voľného času.

,, Teraz nechajte ruky hore tí ktorý pracujete v Svete Ľadu alebo Ohňa." ,,Á, pán Peterson kde pracujete?"

,,Svete Ohňa, pane."

,,To je skvelé poďte prosím sem nech na vás všetci vidia."

Začínala som tušiť čo asi od neho bude chcieť ale nič som nehovorila len som sa potmehúdsky usmievala ako zvyšok dievčat.

,,Tak mohli by ste všetkým ukázať svoje Ohnivé Znamenie."

,,Ste si stopercentne istý že to môžem urobiť."

,,Podľa výrazu slečny Cassovej usudzujem že vie kde znamenie máte a podľa vášho výrazu usudzujem že ste o tom doteraz nevedeli."

Všetci okolo sa začali rehotať a uškŕňať. Určite sa červenám rovnako ako Alan.

,,No len nám ho pekne ukážte všetci sme už veľmi zvedavý."

Nová vlna smiechu. Toto profesorovi nikdy neodpustí . Otočil sa chrbtom a keď si začal pomaly vyhŕňať tričko všetky dievčatá začali jasať. Pretiahol si ho cez hlavu aby mu bolo vidno celý chrbát. A ja som si ako posadnutá začala kúsať do pery.

A mal ho tam, krásne znamenie v tvare trojuholníka špicom smerujúcim hore oranžovo-červenej farby. Z tohto príjemného momentu určite každého vyrušilo zaklopanie. Všetci sme otočili hlavy k dievča ktoré vošlo do učebne mohlo mať tak šestnásť typujem druhý ročník. Mala totálne zmetení výraz všetci sme na ňu pozerali a Alan stál pred tabuľou bez trička čo si asi chudinka o nás pomyslela.

,,Idem nevhod môžem prísť neskôr?"

Druhá upravená kapitola v tejto sa nachádza najmenej zmien. Bude  rada za každé prečítanie hlas a tiež komentár. Príjemné čítanie.

Hra živlov: ĽadWhere stories live. Discover now