Tak je tu tretia časť. Príjemné čítanie. :)
.
.
.
,,Nie Emilia nerušíte poďte ďalej a pána Petersona si nevšímajte alebo naopak dobre si ho obzrite takáto šanca sa naskytne len párkrát za život."
Pomaly schádzala po schodoch ako keby sa bále že spadne. Bola celkom pekná ryšavé vlasy, pehavá tvár, hnedé oči a pekný úsmev. No našich chalanov asi najviac zaujímalo niečo iné.
,,Láskavo sa všetci ukľudnia. A čo si myslíte že robíte pán Peterson.?"
,,Obliekam sa pane."
,,No len tu pekne stojte a neobliekajte sa za tú chvíľu čo slečna Emilia neodíde neprechladnete. Opovážte sa niečo urobiť Rilandová je vám to jasne."
,,Veď som sa ani nepohla," tvárila sa prííííšerne urazená.
,,Ani minule ste sa nepohla a kvôli ľadovým zraneniam ktoré mal ten chlapec sme museli volať Princa Ľadu."
,, Veď to bolo príjemné stretnutie." zvolala Rilandová.
,,Čo potrebujete slečna Emilia?" to sa s ňou vážne bude rozprávať keď stojí Alan pred tabuľou. Takže mám dve varianty buď začne Emilia hapkať alebo Alanovy rupnú nervy. No vyzeral celkom pokojne. Ako keby ho upokojovala. Za to si ho podám.
,,Toto vám posiela pani Darhuwerová," to musí byť niečo zaujímavé.
,,Pán Peterson dávajte si pozor aby vám nevypadli oči, no čo sa na mňa pozeráte ak neviniatko nie som ešte tak slepý aby som nevidel že na to čumíte ako teľa na nové vráta. Ďakujem vám Emíilia môže ísť."
,,Máte pravdu už môže ísť a nech sa ten chlapec láskavo oblečie, ďakujem." teraz pozeral ako teľa na nové vráta aj Classiker keď vo dverách stále žena o pol hlavy nižšia ako ja, v elegantnom kostímčeku a dvoma bodyquardmi.
,,Tak už choďte. No šup šup." Emili zmizla ani som si to nevšimla všetci pozerala len na divnú ženské.
,,A vy sa už konečne oblečte a sadnite si nebudem všetko opakovať dvakrát." Alan sa obliekol a rýchlo si sadol.
,,Som Žaneta Cassandrová z oddelenia pre vznik vládcov živlov. Len sa tu trochu poobzeráme a možno tu medzi týmito mladými dámami nájdeme aj novú Kráľovnú Ľadu. Pracuje tu z vás niektorá v Svete Ľadu?" a kto jediný zdvihol ruku.
,,Á slečna prosím postavte. A povedzte mi ako sa voláte?"
,,Terasa Rilandová, madam."
,,Vidím že ste slušná mladá dáma rada porozmýšľam o priradený vás do zoznamu pre vhodné kandidátky."
,,Takže vy to mu hovoríte kandidátky." povedala som potichu ale pre ňu asi príliš nahlas.
,,Prosím."
,,Dobre ste počuli."
,,Čo ste tým chceli povedať?" vyzerala dosť podráždene.
,,Vy dobre viete, že to čo nazývate zoznam pre vhodné kandidátky je zoznam kde si vyberáte dievčatá ktoré sú hlúpe a dosť poddajné na to aby ste na nich mohli robiť testy ktoré ich môžu zabiť. Potom poviete rodine že je vám to veľmi ľúto ale bola by z nej skvelá princezná."
,,O čom to hovoríte toto vôbec nie je..."
,,Myslíte že neviem koľko je jedna plus jedna. Myslíte že neviem prečo ,,kandidátov" nevyberáte náhodné alebo nevyhlásite niaky výber. Pretože každý vie aké hrozné sú testy. Pretože ani blázon by sa dobrovoľne neprihlásil, pretože ani totálny blbec by neriskoval život len aby sa stal vládcom živlov. No pravdaže sa tu nájdu niake naivné dievčatká, ktoré chcú žiť v zámku ale nevedia čo to odnáša...''
,,Tak to už by stačilo Zara." okríkol ma profesor Classiker, povedal to zároveň karhavo ale aj prosebne aby som naozaj prestala a povedal mi Zara.
,,To je v poriadku povedala svoj názor na vec, tak ďakujem vám a ešte ak sa smiem spýtať ako sa voláte?"
,,Zaranela Cassová."
,,Fajn prajem vám pekný deň." povedala a v svojich vysokých topánkach od cupitala preč aj s gorilami.
,,Dobre na dnes sa prednáška skončila. Pán Peterson poďte na chvíľu sem potrebujem sa s vami porozprávať."
Vzala som si všetky veci a počkala vonku Alana. Znova som sa až príliš zamyslela.
,,Zara zabudla si si tam okuliere a tento papierik." nežne mi povedal a v ruke jemne žužlal papierik ktorý mi podával a na dvoch prstoch držal moje okuliare.
,,Hneváš sa?"
,, Prečo by so sa mal hnevať."
,,Za to čo som povedala."
,,Zara teraz je to už jedno." kým sme došli ku škole po Aureli a Sofi mlčali sme.
,,Ahoj Eli tak ako bolo?"
Ďalšia upravená časť je vonku. Ani v tejto sa nenachádza veľa zmien. :)
YOU ARE READING
Hra živlov: Ľad
FantasyPRíBEH PRECHáDZA UPRAVOV! Niektoré časti sú upravené a niektoré ešte nie. Dej sa môže trochu zmeniť. Ľad, Oheň, Vzduch, Zem Štyri živly, Jedna Krajina Hra živlov: Ľad Rodičia sú mŕtvy už štyri roky. Starám sa o svoju malú sestru. Mám ľudí ktorých...