Epilóg

165 16 8
                                    

Henri

Bolo mi znova na zvracanie ako keď som sa prebral a to už bolo pred dvoma dňami. Psychológ či psychiater ešte nedorazil. Ja by som bol však rád keby som videl niekoho kto mi pomôže sa zbaviť tej necitlivosti v mojich prstoch.

Nevnímam čo Nataša hovorí no mohla by si aspoň na chvíľu zavrieť ústa.

Čo som hore mi každý len hovorí čo by som nemal robiť by mi nebolo viac zle. Tak ležím s hadičkami v nose zakrytý až po uši a čučím na strop.

,,Nataša." Potichu som ju oslovil. Ale asi ma nepočula lebo po prvé sa jej nezastaví huba a hovorí príliš nahlas, po druhé povedal som to príliš potichu alebo po tretie tak rada sa počúva že mňa počúvať nechce.

,,Buď už ticho Taša!" Zrúkol som na ňu až som sa musel chytiť za hrudník, pretože ma pichlo v pľúcach.

,,Nemal by si tak kričať tvoje hlasivky dlho nepracovali a krikom by sa mohli ešte viac poškodiť." Síce je doktor Quin menšie zlo ako Taša ale tiež môže byť ticho.

,,Nehúkal by som tu keby mi aspoň na chvíľu dala pokoj! Ľutujem ťa Hans že si ju musel počúvať keď mi tu rozprávala každú volovinu! Kto vie čo stvárala keď ste tu neboli." Privrel som oči a bol som rád že neviem o ničom čo sa tu dialo. Asi som stratil všetok optimizmus.

,,Taša, prepáč prehnal som to."

Tresk! Ten sa mi v hlave bude ozývať ešte dlho. Nabudúce rozláme dvere keď bude odchádzať.

,,Ako je na tom Jane? Asi jej musí byť o dosť lepšie keď toľko sneží." Pousmial som sa keď som si ale všimol ich pohľady úsmev mi zmrzol.

,,Jane našli až po tebe. Zmrznutú na kosť už sa jej nedalo pomôcť. Bola pod snehom príliš dlho."

Snažil som sa nad tým hlbšie nezamýšľať. Príliš to bolelo aby to bola pravda.

,,Ale už máme novú princeznú a Karlotta bola šťastím bez seba. Mám to priamo od hospodárky." Poznamenal Hans hrdo so zdvihnutým prstom.

,,Viete ako sa má mama?"

,, To neviem ale ak jej Karlotta poslala list prvou triedou tak sa má určite dobre?" Aspoň niečo čo ma poteší v tento deň.

,,Kto je nová princezná?"

,,Zaranela Cassová. Zo severu Neutrálnej časti." Vyhŕkol na mňa doktor.

,,Má nejaký rozum či chýbala keď ho rozdávali?"

,,Má ho tak akurát. Kontroverzná väčšinou má na všetko riešenie. No pôsobí dosť krehko. Pravdaže len navonok. A toto vás asi sklame ale má dosť rečí. Niekedy si do ľudí rada zarýpe. Máte aj spoločnú vlastnosť je veľmi tvrdohlavá."

,,Netromfne ma v tom."

,,Nebol by som si taký istý."


Máme tu Epilóg! Ešte teraz vám ďakujem že ste to so mnou vydržali a tiež ďakujem za každý hlas a podporu. V Poďakovaní vám poviem kedy plánujem druhú časť a iné dôležité veci. Prepáčte že to tak odkladám ale stále si sadnem za počítač príliš pozde . Názory a dojmy a záujem o druhý diel  píšte do komentárov alebo zahlasujete. Príjemné čítanie. :)

Hra živlov: ĽadWhere stories live. Discover now