'Princess, wake up', zegt een stem. De stem van Niall. 'Ik ben al wakker, babe', zeg ik zacht. 'Al lang?', vraagt Niall terwijl hij naar me toe komt. Ik knik. 'Kon je niet slapen?', vraagt hij zacht en meteen schud ik mijn hoofd. 'Louis?' Ik knik en ik barst in tranen uit. 'Ik kan niet zonder hem, Niall. Ik kan hem niet verliezen. Ik ben mijn vader ook verloren door een auto ongeluk en dat heb ik nog niet eens goed kunnen verwerken en nu Louis?', snik ik. Niall zegt niets, maar hij trekt me in een stevige Horan-Hug.
'Olivia...', zegt Harry zacht. 'Nee, Harry. Niet nu', zeg ik en Harry knikt. Ik loop door en laat me met een zucht vallen in de zetel. 'Princess, alles komt wel goed. Altijd positief blijven denken', zegt Niall troostend als hij naast mij komt zitten. 'Ik wou dat ik dat kon. Gewoon positief blijven over alles', zucht ik. 'Het lukt je wel. Ik geloof in je', zegt hij en geeft een kusje op mijn voorhoofd. Ik leg mijn hoofd op zijn schouder en sluit mijn ogen.
'Kom, princess. We gaan naar Louis', zegt Niall en hij trekt me op. Ik loop naast hem naar buiten. We stappen in het busje nadat we alle paparazzi hebben genegeerd. Het staat hier echt vol.
'Louis...', zeg ik zacht met mijn ogen vol tranen. Ik loop zachtjes naar hem toe en ik pak zijn hand.
'Alsjeblieft, Louis. Geef niet op, dat mag niet. Toon dat je een Tomlinson bent en dat je dit zal overleven. Ik kan jou niet verliezen, dat kan er echt niet bij. Ik heb je nodig, blijf bij me. Ik hou van je en denk maar niet dat ik je wil kwijtraken. Alsjeblieft, blijf leven. Ik- ik...' Verder geraak ik niet, want ik barst alweer in tranen uit.
Niall pov
Na al die mooie woorden van Olivia heb ik zelf tranen in mijn ogen. Ik hoor dat ze haar zin niet kan afmaken omdat ze in tranen uitbarst. Ik stap naar haar toe en ik omhels haar. Ze legt haar hoofd op mijn schouder en ik hou haar steviger vast. Ik laat mijn tranen ook de vrije loop.
'Ik moet even naar buiten', snikt ze na een tiental minuutjes. Ik knik en laat haar los. Ze stapt de kamer uit nadat ze nog een korte knuffel aan Liam gaf. Ze gaf ook een korte knuffel aan Harry, wat een jaloerse steek opleverde.
'Louis, alsjeblieft. Vecht voor Olivia en geef nooit op. Blijf vechten voor ons en voor Olivia en voor je familie, maar vooral voor jezelf. Please-' Ik stop mijn zin om even mijn tranen te laten lopen. 'Never give up...', fluister ik.
'Ni-', zegt een stem. Olivia. Ik kijk haar aan en door mijn betraande ogen door zie ik Olivia huilen. Ik loop naar haar toe en knuffel haar lang en stevig.
Na vele uren en huilbuien zijn we terug in het hotel. Olivia rent meteen naar de kamer. 'Niall, je speech was echt top', zegt Liam zacht. 'Bedankt', zeg ik nog voor ik naar boven ren.
'Princess?', zeg ik zachtjes en ze antwoord met een kleine "ja". 'Hoe gaat het?', vraag ik voorzichtig. 'Ik weet het niet', zucht ze. Ik loop tot bij haar en laat me zakken op bed, naast haar. 'Dank u', fluistert ze plots. 'Waarvoor?', fluister ik terug. 'Dat je er altijd bent voor me', zegt ze en ze laat haar tranen de vrije loop gaan. 'Altijd, princess', antwoord ik en ik geef een kus op haar voorhoofd.
'Er is nieuws!', schreeuwt Liam plots. Ik en Olivia kijken op en stormen de kamer uit, op weg naar beneden. 'Wat is er?', vraagt Olivia. 'Ze hebben nieuws van Louis!', roept Liam enthousiast. 'Wat is het dan?', vraag ik ongeduldig. 'Er is verbetering. Deze week zou Louis moeten wakker worden. Hij heeft nu echt een grote kans op overleven!', antwoord Liam. Ik hoor Olivia gillen en tranen van geluk stromen uit haar ogen. Ze geeft me een dikke knuffel en ik knuffel haar terug.
*tijdsprong van twee dagen*
Pov Olivia
'Princess, wat wil je eten?', vraagt Niall aan me. 'Ik zou graag-' 'NIALL, OLIVIA, HARRY!! KOMEN!', onderbreekt Liam me schreeuwend. Ik en Niall springen gelijk op en lopen naar Liam toe. Ik neem Nialls hand vast.
'Vrienden... LOUIS IS WAKKER!', schreeuwt Liam. We roepen allemaal de longen uit ons lijf. Er komen zelfs tranen van geluk aan te pas. 'Waar wachten we dan nog op?', vraagt Niall dan. 'Kom, we gaan naar Louis!', vul ik Niall aan.
We stappen in het busje en Paul begint te rijden. Ik draai me naar Niall toe en druk mijn lippen op de zijne. Hij brengt zijn handen naar zijn middel en ik speel met zijn haar. Ik trek terug en glimlach breed. 'Ik ben zo blij dat Louis wakker is', zeg ik. 'Ik ook, princess', antwoord Niall en ik ga tegen hem aanliggen. Hij gooit zijn arm om me heen en zo blijven we voor de rest van de rit.
'Louis!', zeg ik en ik loop naar hem toe. Tranen van geluk stromen af mijn wangen. 'Niet huilen... Olivia', zegt Louis stil. Ik omhels hem en laat mijn tranen gaan. 'Ik wou je echt niet verliezen', snik ik. 'Hey, ik ben een Tomlinson. Wat had je anders gedacht?', knipoogt hij. Ik moet lachen van zijn opmerking. De jongens geven Louis nog een mannenknuffel toen plots een gedachte te binnen schoot. Mijn vader.
Hij was ook een Tomlinson, maar hij heeft het niet overleefd. Maar hij kon ook niet anders. Die bestuurder moest beter opletten. Zonder dat ik het door heb, bal ik mijn handen in vuisten.
'Olivia, gaat alles goed?', vraagt Harry. Ik schrik wakker uit mijn gedachten en ik glimlach naar Harry. 'Ja, hoor. Ik dacht gewoon aan iets', antwoord ik zijn vraag. 'Oh, omdat je je handen tot vuisten gebald hebt', zegt Harry dan. Ik kijk naar mijn handen en inderdaad: ze zijn tot vuisten gebald. Ik ontspan ze gelijk weer.
'Ik ben zo blij dat je er nog bent, Lou', zeg ik na een tijd. 'Ik ben geen opgevertje, Liv', knipoogt hij. Op dat moment komt er een verpleger binnen. 'Ah, meneer Tomlinson. Voelt u zich al beter?', vraagt hij. 'Ja, ik voel me weer helemaal de oude', antwoord Louis. 'Zo, zo. U ziet er ook beter uit. Als alles in orde is, mag u morgen naar huis', zegt de verpleger vervolgens. 'Mag ik de bezoekers wel vragen om deze kamer te verlaten? De bezoekuren zijn afgelopen. Ik laat meneer Payne wel iets weten wanneer jullie hem mogen ophalen', sluit hij af. We knikken, zeggen Louis gedag, bedanken de verpleger en verlaten de kamer.
'Eet smakelijk!', zegt Niall als hij iedereen het avondeten bedient heeft. 'Dit zal smaken', zegt Harry. Iedereen stemt erin mee. We eten en we genieten in alle stilte van ons eten.
×××××××
I know, I know, een korter hoofdstuk maar toch nog even dit zeggen:•mijn excuses dat ik al een tijd niet meer geupload heb! Ik had het redelijk druk dusja.. Anyways, wie keek uit naar een nieuw hoofdstuk? ;)
•de nieuwe cover voor dit boek, heb ik nog niet. Maar hij zal er vlug zijn! Nog heel even geduld!
•IK HEB NET GEZIEN DAT IK 1K+ READS HEB! NIET TE GELOVEN DAT DIT BOEK ZOVEEL READS ZOU HEBBEN! Nee, echt waar. Toen ik aan dit boek begon, had ik echt nooit gedacht dat die nog in de smaak zou vallen. Geweldig, gewoon!
•nog een foto van One Direction om het lange wachten goed te maken💘
JE LEEST
Amor Vincit Omnia VOLTOOID
FanfictionOlivia Tomlinson is de zus van Louis Tomlinson. Louis Tomlinson zit in een band, One Direction, met drie andere jongens: Niall, Liam en Harry. Ze heeft gevoelens voor Niall en blijkt hij ook voor haar. Ze vormen een koppel en tijdens hun relatie kom...