"Calum! Calum!" diye bağırdı Trudy ama Calum onu umursamadı bile. Trudy koştu ve Calum'a yetişti.
"Calum özür dilerim."
"Neden özür diliyorsun ki? Ayrıldığımız günün akşamı bir çocuğu öptüğün için mi ha? Ne gereği vardı ki canım sen benim önümde öperken hiç üzgün değildin hatta oldukça mutluydun. Mutlu olduğuna sevindim ya."
"Calum yapma lütfen."
"Neyi yapmayayım Trudy ne istiyorsun?"
"Beni dinlemeni."
"Konuşursak kavga edeceğiz. Konuşmayalım o yüzden."
"Konuşalım, kavga edelim, o en azından sessizlikten iyidir."
"İyi geceler."
"Calum!" diye tekrar bağırdı Trudy. "Sence hatalı olan ben miyim? Sadece hata bende mi? Neden bu durumda olmamızla ilgili biraz da kendini sorgulamıyorsun? Sen eski sevgilini öpmeseydin şu an bu halde olmazdık."
"Sen bir saniye için oturup beni dinleseydin de şu anda bu halde olmazdık. Ama sen ne yaptın, gidip başka birini buldun. Öyle yapmadın mı Trudy?"
"Bana seni dinlemediğim için kızıyorsun fakat senin de farklı bir şey yaptığın yok."
"Her şey gayet açık değil mi?"
"Sizin durumunuz da gayet açıktı, Calum."
"Ama ben sana olan sinirimden gidip öpmedim onu, hatta onu öpmedim bile, o beni öptü."
"Ben de sana olan sinirimden öpmedim onu anlamıyor musun?" dedi Trudy sinirle.
"Pekala Trudy."
"Ne pekala ne pekala Calum? Kaçmaya çalışmandan nefret ediyorum."
"Ben mi kaçmaya çalışıyorum? Günlerdir benden kaçan sensin Trudy!" dediğinde Trudy sinirden ağlamaya başlamıştı.
"Ben senden kaçmıyorum Calum ama sen nasıl hala benimle konuşabiliyorsun anlamıyorum."
"Benim yanlış bir şey yaptığım yok! Anlatamıyorum herhalde. Gerçi sen de dinlemiyorsun ama..." dedi Calum sinirle. Sonra Trudy ile göz göze geldiğinde ağladığını fark etti. "Bu yüzden konuşmak istemiyordum anlıyor musun? İkimiz de sinirliyiz. Emin ol seni kırmak en son isteyeceğim şey çünkü inan seni çok seviyorum yarın sakin bir şekilde gerçekten konuşalım. Ama kaçmadan. Hani ben kaçıyormuşum ya o yüzden diyorum."
"Hala bana laf atmaya çalışman çok komik gerçekten."
"Trudy, yeter. Yarın konuşalım. İyi geceler."
"İyi geceler." diye karşılık verdi Trudy ve ikisi de evlerine doğru ilerledi.
Trudy eve vardığında hızla odasına çıktı ve Madelyn'i aradı. Uzun bir süre boyunca Madelyn'le konuşup durum kritiği yaptıktan sonra Madelyn'in Calum'un bazı nokatalarda -hatta çoğu noktada- haklı olduğunu söylemesiyle sinirlendi ve telefonu kapattı.
Bu sırada Calum, Michael, Luke ve Ashton Luke'un odasında oturuyordu. Ashton Trudy'nin tam bir sürtük olduğunu sonuna kadar savunsa da yarın o Calum'la konuşmazsa Ashton gidip ona her şeyi anlatacaktı. Çünkü o Ashton'dı, her zaman bunu yapardı. Her ne ksdar kendisi uzun zamandır bekar olsa da tekliflere açıktı. Bu yüzden de Madelyn'le arasının iyi olmasını kullanıyor ve alt sınıflardan bir kaç kız kesiyordu. Eh, fazla şaşırtıcı değil. Yaşıtı kızların fazla olgun davrandığını ve ondan çocuksu olduğu için uzak durduklarını düşünüp onlara karşı genel bir antipati duyuyordu.
"Hey, şu yeni kızı gördünüz mü?" dedi Ashton adını öğrenebileceğini umarak.
"Bize hala kız sorduğuna inanamıyorum sence kız bakacak hal kaldı mı?"
"Hele bir başka kızlara bakmayı dene Luke, Madelyn'den önce seni ben lime lime ederim."
"Ve benim de Michael'a katılmam gerekir çünkü ona sözüm var."
"Ve Ashton da benim yanımda olur, değil mi Ash?"
"Senin yanında olmak mı? Tabii ki hayır, üzgünüm ama hala o kızı bulmak için Madelyn'le aramın iyi olması gerek."
"Siktirin gidin göt herifler."
"Luke Hemmings, küfretme." diye Luke'un annesi içeri girdiğinde Luke sıkıntıyla yatağına uzandı.
"Misafirlerine ayıp etme Luke! Ben sana böyle mi öğrettim."
"Anne lütfen." dedi Luke bezgince.
"Tamam, tamam sadece oğullarım bir şey ister mi diye sormaya gelmiştim"
"Hayır anne istemiyoruz."
"Sana sormadım Luke. Sen otur ve projeni bitir acilen."
"Anne lütfen çıkar mısın?"
"Tamam ben size tatlı getireyim Ashton çok severdi."
"Teşekkürler Liz."
Liz odadan çıktığında Luke intihar edecek gibiydi.
"Beni çok sıkıyor yeter artık. 18 yaşındayım."
"Aslında, doğum günün temmuzda. Henüz 18 değilsin ezik."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
birthday cake//hood
Fanfiction"Ve sana alamadığım o doğum günü pastası için üzgünüm. Sadece param yoktu ama belki sonrasında telafi edebiliriz." @TributeJessieJ'ye benden küçük bir hediye.