14. Payback!

264 17 4
                                    

(Pov. Evan)

Ik ben een paar uur geleden bij Luna op school geweest. Ik voelde hoe ze bang werd. Mijn mate instinkt nam het over en was naar haar toe gegaan. Toen ik haar vond stond er een jongen die haar zoenend tegen de muur drukte en aan haar haar trok. Ik stapte er op af en gooide de jongen van haar af. Ik vroeg snel of het goed ging. Ze knikte. Ik haalde een hand over haar bol en gaf een kus. Ik draaide me om en zag dat de jongen al stond. Ik liep op hem af en stompte recht in zijn oog. Hij viel en keek beduusd om zich heen. Ik greep hem bij zijn kraag. Hij werd bang en riep om hulp. Mijn ogen veranderden. Luna kwam op me af en legde haar hand op mijn borstkast waardoor ik rustig werd. Mijn ogen veranderden terug. Luna zei dat ze het wel zelf af handelde en ik luisterde. Ik ben toen weg gegaan. Het is nu dus ook al een paar uur naar dat dat gebeurde. Ik hoor een auto de parkeerplaats op rijden en liep naar buiten. Mijn auto stond daar nu weer met Luna erin. Ik liep naar haar toe en rook niet alleen haar geur maar nog twee geuren. Grommend zette ik een stap naar haar toe. Geschrokken zette ze een stap terug tegen mijn auto aan. "Evan...? Wat b-ben je aan het d-doen?" Vroeg ze geschrokken. Weer zet ik een stap dichter naar haar toe. Ze zet een hand op mijn borstkast en probeert me van haar af te duwen. "Hou op, Evan!" Roept ze. "Van welke idioten zijn die twee geuren?" Vraag ik haar. "Evan houd op! Het zijn de geuren van die ene die me zoende en zijn vriend de wel aardig is en me hielp." "Jij blijft bij ze allebei uit de buurt! Die ene wou je al inpakken door je te zoenen! En die andere doet dat inmiddel van aardig overkomen!" "Jij! Zegt! Niet! Wat! Ik doe!" Roept ze boos. Ik laat een luide grom uit mijn borstkast komen wat mijn borstkast laat trillen. Ik ruik plots nog een geur een bekende geur. Maar toch draai ik me grommend naar diegene om terwijl ik mijn armen spreid op die bij Luna uit de buurt te houden. "Rustig dude, ik doe mijn eigen Luna, plus de mate van me beste vriend heus niets aan. En ik heb mijn eigen mate, hoor." Helpt Jurgen me herinneren wat me geruststeld. Ik ga gauw naast Luna staan en sla een arm om haar middel. Ze trekt zich zelf los en loopt stampend weg terwijl ze een geërgerde zucht over gaan lippen laat rollen. "Luna?" Vraagt Jurgen. Geïriteerd draait ze zich om. "Wat!?" "Melanie vroeg of je zin had om te gaan zwemmen met haar en Sylvana." Zegt Jurgen onderdanig. "Zeg maar dat ik daar geen zin in heb. En als ze iets met me willen doen dat ze dan beter naar mijn trainingszaal kunnen komen." Zegt ze. Hij knikt en loopt weg naar mij gedag te hebben gezegt.

(Pov. Luna)

Terwijl ik mijn woede afreageer op een vechterspop met een foto van Daniël die ik op internet vond komen Melanie en Sylvana binnen. "Er is hier weer iemand chagarijnig!" Zeggen ze lachend in koor. Ik pak mijn handdoek die ik klaar had gelegd en haal mijn zweet van mijn voorhoofd. Ik loop naar Gracie die op de grond zit te klieren met een kleine kitten die we voor haar in huis hadden genomen. Ik pak haar op en de kitten ook. Ik gooi mijn handdoek aan de kant en loop naar de meiden. "'De badboy' van de school heeft me gezoend. Daardoor is Evan boos op me geworden." Ze knikken begrijpend. "Die Daniël zeker." Zegt Melanie. Ik knik. "Hoe wist je dat?" "Dat was het zelfde bij mij. Ik ben daarna gelijk van die school afgegaan. Moet je ook maar doen. Hij geeft echt niet op." "Nee, ik ga hem even op zijn plek zetten." Sylvana barst in lachen uit en Melanie volgt. "Ik steun je erin." Zegt ze plots. "Ik ook!" Roept Melanie vrolijk. Ik kijk de hoofdschuddend aan en barst ook in lachen uit. "Oke is goed."

(Zondag)
Ik heb nog een schoolweek opgescheept gezeten met Daniël. Het is nu al een poosje weekend. Het is namelijk zondag. Nog een keer nemen we heb plan door. Maandag heb ik weer gym en Daniël doet gewoon mee. Hij heeft trouwens een keer bij mij met gym mijn shirt kapot geknipt. Alle jongens konden mijn bh er door zien. Ik was erg boos en had hem goed hard geslagen. Maar ons plan is eindelijk klaar. Melanie en Sylvana gaan tijdens de gymles zijn broek kapot knippen tot een korte short, zijn shirt knippen tot een croptop. En zijn onderbroek in de fik zetten wanneer hij gaat douche. Ook gaan ze tijdens de les in zijn shampoofles roze verf doen. En als hij terug van de gymzaal in school komt zet ik met mijn krachten zijn muziek van zijn telefoon aan waar dan k3 op staat. Leven de payback!!! "Oke, dus jullie gaan zelf regelen dat jullie morgen ziek zijn van school?" Ze knikken allebei. Daarna barsten we in lachen uit. Met een duf hoofd komt Evan binnen. "Kan het wat zachter ik probeer te slapen." Oh ja, had ik al gezegt dat het midden in de nacht is? Ik knik en zorg er voor dat de meiden stoppen met lachen ookal lukt het ze bijna niet omdat Evan zijn haar een beetje rechtop staat en hij alleen een boxer aan heeft. "Ga maar weer in bed liggen slaapkop. Ik kom zo wel." Ik sta op en geef hem een kus. De meiden lachen nog steeds. Ik draai me om en geef ze een waarschuwende blik. Gelijk zijn ze stil en trots draai ik me terug om naar Evan. Ik duw hem onze slaapkamer in en loop weer terug naar de meiden. "Sexy hoor!" Ik geef ze een grom waardoor mijn borstkast trilt. Ze staan op en zeggen gedag terwijl ze de spullen meenemen voor de payback. "Doei. Doe de kusjes aan Jurgen en Stefan." Gelijk krijg ik van hun twee een grom te horen. "Tja moeten jullie maar normaal doen tegenover mijn mate!" Roep ik ze lachend na. Gelijk hoor ik de meiden lachend naar het huis van de ouders van hun mate lopen. Ik loop de slaapkamer in en zie dat ik Evan heb wakker gemaakt. "Dat was een goede van je." Lacht hij. Ik doe de kleren die ik vandaag aan had uit en doe een shirt van Evan uit. Ik kruip ook in bed en nestel me dicht tegen hem aan. "Wat dacht je dan dat ik ze jou laat uit lachen zonder iets gemeens terug te zeggen?" Fluister ik in zijn oor. Hij glimlacht tevreden. Ik geef hem een kus en zet mijn handen in zijn haar. Ik doe zijn haar goed zonder dat hij het door heeft. Ik glimlach tevreden als het goed zit. Hij slaat zijn ene arm om me heen en de andere laat hij gewoon liggen. Ik pak die arm en begin met zijn vingers te spelen terwijl ik voorzichtig in slaap val. En hij ook.

for wolf to werewolfWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu