4.25

1.1K 79 2
                                    

[Iškirpta dalis iš 23 skyriaus]

***Louis pov***

Stipriai suspaudžiau Klaudijos krūtį,priversdamas ją suinkšti. Mano judesiai greitėjo,su kiekvienu iš jų,Klaudijos nagai vis giliau ir smarkiau drėskė man nugarą.
-Pasiduok man meškute.
Sušvokščiau per sukąstus dantis.
-O dieve Louis!
Ji surėkė,išriesdama besipurtantį kūną,atsiduodama orgazmo palaimai. Dar porą judesių ir mano kūnas užgriuna ją pasiduodamas malonumo bangai. Liežuvio galu laižau jos spenelį kol ji glosto mano galvą.
-Mažyti,man labai malonu taip su tavim gulėti,bet prašau,leisk mane į dušą,aš tuojaus paveluosiu.
Suraukęs antakius pakėliau galvą į ją.
-Kur tu žadi vykti penktadienio vakarą?
-Louis,jezus marija,taigi su tėvais varom pas senelius.
-Važiuok ryt nuo ryto meškute.
Paprašiau pradėdamas vėl bučiuoti jos dailų kaklą.
-Negaliu Louis,paleisk,tuoj Adam bus čia.
-Ghrr...
Atsitraukiau nuo jos suurgzdamas ir išsitiesdamas lovoje šalia. Klaudija pabučiavo man skruosta,iššoko iš lovos visiškai nuoga nutipendama į vonios kambarį. Ji deivė,aš net norėčiau,kad ji pastotų,kaip Liusi.

Kai mano meškutė išvyko,įsijungiau žaidimą. Va tau ir penktadienio vakaras.
Skambantis telefonas mane išblaškė.
Tėvas.
-Alio?
-Sveikas sūnau.
-Nu labas,kas nutiko?
-Gal žinai kur Harry?
Ble jis mus paleido prieš porą valandų,tikrai turėtų jau seniausiai buti namuose.
-Ne,jis mane su Klaudija parvežė ir išvažiavo namo. Kasnors atsitiko?
-Liusi ligoninėje.
-Ką?
Pašokau nuo lovos,numesdamas ant žemės žaidimo pultelį.
-Atvežė greitoji be samonės,kaimynai iškvietė.
-Kas per šūdas? O tai kur Harry?
-To pačio bandžiau ir tavęs paklausti Louis.
-Šūdas. Ačiū tėti,kad pasakei,pabandysiu jam paskambinti.
-Gerai,jei ką pranešk.
-Gerai,kaip ji?
-Stabilizavosi,tačiau dėl kūdikio liks porą savaičių ligoninėje.
-Aišku,ryt atvyksiu aplankyti.
-Ok.Iki.
-Viso.
Vaiksčiojau susinervinęs po kambarį,rankose sukdamas telefoną. Kas blet vėl atsitiko? Surinkau Styles numerį.
Ilgą laiką nesulaukiau atsakymo,blet pakelk tą supistą ragalį,kad bent žinočiau kad gyvas.
-Taip.
-Harry?
-Nu lyg ir.
-Kur esi?
-Londone.
-Ką? Ko?
-Neturiu ką daugiau veikti Doncasterį Louis.
Jo balsas keistas,ne jis nevartojo,bet ir negirtas. Ar jis verkė?
-Kas atsitiko?
-Liusi,ji man tiesiai į akis pasakė,kad laukiasi ne mano kūdikio.
Kokį šūdą jis čia kalba? Gal visgi vartojo?
-Kas per nesamonės Styles?
-Louis blet,ji tiesiai šviesiai man tą pasakė supranti? Nenoriu t tiesą pasakius kalbėti sabar. Susiskambinsim kada.
-Nu gerai.
-Beje Tomlinson?
-Ką?
-Neprasitark,kad kalbėjom niekam. Nenoriu,kad kasnors žinotų,kur aš. Sutariam?
-Nu ok.
-Ačiū.
Baigęs pokalbį patryniau pirštais veidą,nu kas per šūdas?

[4.25 skyrius]

[Po beveik 3 mėnesių]

***Liusi pov***

-Liusija,prašau nustok burbėti ir valgyk sriubą.
-Mama man nebešešeri,gal gali nustoti man aiškint?
Ji pavartė akis išeidama iš virtuvės,likau sedėti viena prie sušikto bliuduko sriubos. Aš jau vos judu,dar niekada nesijaučiau tokia didelė,kaip banginis išmestas į krantą.O dabar dar tos sušiktos kalėdų nuotaikos ir visa kita.
Galiu drąsiai sakyti,kad esu labiausiai nervinantis žmogus visus aplinkinius,su mama dėl menkniekiu susipykstam kasdien,su Ben apskritai paskutinį kartą  šnekėjom gal prieš gerą savaitę,net Louis kuris dievina kalėdas ir jų laukimą,pas mus užeina labai retai. Na jis puikiai žino,kad man prasidės eilinis isterijos priepolis.
Kokia šlykšti aš pasidariau.

***Harry pov***

Varčiau laikraštį,kai iš miegamojo išėjusi Kendal padavė man skambantį telefoną.
Kaskart kai jis suskamba pamastau,kad galbūt tai ji,bet kaskart suklystu. Ko jai man skambint,turbūt maloniai leidžia laiką su savo dėstytojukščiu.
-Alio?
-Harroldai?
Tėvas,ko jam dar prireikė? Nors tiesą sakant,nemaniau,kad kadanors taip pagalvosiu,bet pasiilgau jo ir gal motinos. Ištiesų pasiilgau viso Doncasterio ir pačios Liusi,bet mano pyktis neleidžia perlipti per principus.
-Nu?
-Kaip tu?
-Normaliai. Kaip jūs?
-Gerai,ačiū. Klausyk,gal atvažiuosi šventėm?
Ko? Kad kaip debilas sedėčiau prie lango laukdamas jos,o poto pamatyčiau ją laimingą su tuo žąsinu?
-Ne.
Tėvas liudnai atsiduso,žinant jį dabar kasosi pakaušį.
-Kagi aišku. Tau viskas gerai?
-Taip.
-Na tai,gerai tada. Viso.
-Tėti?
-Ką?
-Linksmų švenčių. Ir mamai linkėjimus perduok.
-Ačiū. Tau taip pat sūnau,tau taip pat...

Really 2Where stories live. Discover now