***Liusi pov***
Kalėdos. Kokia ištikrųjų banali ir nuvalkiota ši šventė. Aplink blizgučiai,dainos,sveikinimai. O viduje tokia tuštuma,tos netikros šypsenos ir viltis,kad viskas bus gerai. Gal ne šiandieną,gal ne rytoj,bet gal kitais metais? Žmonės laukia stebūklo,kas kart laukia kažko galingo,kas gali atsitikti. Bet paklausus kokio stebūklo jie laukia,jie ilgam užtyla,jų veidą papuošia dirbtinė šypsena ir jie truktelėja pečiais atsako "nežinau". Tai ko jūs laukiat? Kas ,,toookio'' turi nutikti,kad suprastumėt,kad esate laimingi? Jūs turite akis,kojas,rankas,galvą ant pečių! Jūs jau esate daug laimingesni,nei dalis žmonių,kuriem gyvenime ne taip pasisekė,bet ir tie netaip skundžiasi. Maža pinigų? Visada galima užsidirbti. Maža žinių? Visko galima išmokti.
Gyvenimas susideda iš smulkmenu! Štai,stebėdama einančius žmonės pro kambario langą,matau jauną mamą besivedančia gal ketverių metų sunelį. Jis dairosi aplink į krentančias baltas snaiges,jam tai taip gražu,jis tuo nuoširdžiai džiaugiasi! Didžiulis pravažiuojantis automobilis,kuris valo sniegą jam išvis suteikia beribį džiaugsmo antplūdį,sustojo net įsižiojęs. Mažom rankutėm suplojo,o kai vairuotojas pamatęs vaiką supypsino... Vaikučio rankos iškilo į orą,kojytėm pradėjo trypti neslėpdamas laimės.
Kodėl mes,suaugusieji pamirštam džiaugtis smulkmenomis,iš kurių ir susideda gyvenimas? Kodėl mes slepiam laimę,jos atsisakydami? Viskas yra šiam gyvenime įmanoma. Tačiau,kaip ir kiekviena taisyklė,yra išimtis kuri privalo patvirtinti taisyklę.
Negali priversti žmogaus taves mylėti. Negali priversti jo būti su tavimi,jei jis nenori. Sedėdama ant palangės savo kambaryje,pora dienų po kalėdų,glosčiau pilvą prieš akis laikydama jo nuotrauką.
-Žiūrėk Darsy,čia tėvelis. Ar matai,koks jis gražus?
Man visai stogelis pavažiavo.***Harry pov***
-Harry ar nori valgyti?
Kendal sušuko iš virtuvės,kai išlindau iš dušo.
-Ne,ačiū.
Užsidariau miegamajeme,paimdamas telefoną. Kažkoks noras paskambint Louis,gal netyčia ką pasakys,apie ją.
-Kalbėk.
-Ir tau labas.
-Sveikas,tai su šventėm.
-Dėkui ir tave.
-Kas gero Styles?
-Kas čia bus,kas pas tave?
-Tas pats. Va nesugalvoju su Klaudija kur naujus švest.
Kaip keista tai girdėti,kodėl jie nešvečia su šaika,kaip visada.
-O tai kaip kiti?
-Daug vandens nutekėjo Harry,viskas nebetaip.
-Aišku,tai gal į svečius atvažiuokit į Londoną?
Kurį laiką Tomlinson tylėjo. Aš puikiai žinau,apie ką jis masto.
-Žinai,gal ir gera mintis. Žinoma atvyksim. Tik adresą parašyk.
-Be problemų.
Padiskutavę apie kelis bereikšmius dalykus,atsisveikinome. Besukdamas telefoną rankoje,nejučiom eilinį kartą užėjau į nuotraukų galeriją. JI. Pasipuošusi mėlina suknele,per savo mamos vestuves. Tokia graži,tokia švytinti. Akys,jos akys blizga iš laimės. Negi viskas buvo tik apgaulė?***Liusi pov***
-Mažute,ar tu tikra dėl to?
-Žinoma mama! Važiuokit abudu su Styles,bent smagiai pabūsit.
-Bet kaip tu?
Nu ale ot,kokia ji įkiri,kokia iš manes dabar keliautoja? Aš sunkiai nulipu iš antro aukšto iki svetainės.
-Mama,taigi ar taip ar taip,aš gulėčiau prieš televizorių su kokiais raugintais agurkais ir pienu. O jūs varykit!
-Na gerai,tada ryt nuo ryto nuvyksiu į parduotuvę biškelį apipirksiu tave,kad nieko netrūktu,o po pietų su Ben išvažiuosime.
-Tvarkoje.
-Ačiū mažute,myliu tave.
-Aš ir tave myliu mamyte.***Louis pov***
-Jūs paliksit vieną ją?
Kreipiausi į tėvą,kol abu valėme sniegą nuo įvažiavimo.
-Na taip,ji pati taip nori. Gal užeisit jūs su Klaudija?
-Kad mes ryt išvažiuojam į Londoną.
Tyliai suburbėjau,nepatenkintas mintim,kad Liusi bus viena ir dar per naujus metus.
-A,ko?
-Pas Harry.
-Tai bendraujat?
-Jo,na kaip po jos gimtadieno aš jo nemačiau,bet karts nuo karto vis pasiskambinam.
-Perduok jam,kad pergreitai padarė išvadas. Ir kad vargu,ar dėl to bus laimingesnis.
-Apie ką tu kalbi?
-Sūnau,aš retai kišuosi į svetimus santykius,na nelabai turiu ką ir pasakyti,kai pats antrą kartą vedęs.
Bet žinok,taip lengvai spjauti į viską, nepabandžius išsiaiškinti perdaug lengvabūdiška. Ypač,po visko ką jie abu patyrė per tiek laiko.
Klausiau tėvo,negi jis žino kažką daugiau negu aš,tik man nesako? Aš nieko nesuprantu kas čia ble vyksta. Tačiau aš nebūsiu Tomlinson jei neišsiaiškinsiu!