4.20

2.1K 85 2
                                    

***Liusi pov***

Pramerkiau akis nuo malonaus kvapo sklindančio iš virtuvės. Harry šalia manęs lovoje nebuvo,šiektiek pasirąžiusi paliečiau pėdomis šaltas grindis.
Susiradau Harry maikutę,užsimečiau  ją ant nuogo kūno ir basomis kojomis nužingsniavau šaltomis grindimis,tyliai atidariusi miegamojo duris,žingsniavau link virtuvės. Mano tyliai nebuvo taip tyliai,kaip aš maniau,kadangi Harry laukė manęs išsišiepęs viduryje svetainės su puokšte gėlių. Visa patalpa apkabinėta ryškiaspalviais balionais,o ant stalo garuoja didžiulė lėkštė,mano taip mėgiamų vaflių. Nesuvaldžiau kelių išsprūdusių ašarų,tai yra taip gražu ypač iš Harry. Tiesa pasakius tikėjausi iš jo kokios brangios dovanos,na tipiško hariško elgesio,bet tai,štai kas daro mane laiminga dėl to!
-Su gimtadieniu mano gyvenimo meile!
Jis padėjo geles ant stalo,žengė link manęs,iš pat pradžių suėmęs veidą švelniai pabučiavo. Apglėbiau jo kaklą,kol Harry rankos slinko žemyn ir tvirtai suėmęs klubus pakėlė mane į orą. Plačiai šypsodamasis suko mane.
-Katyti,paleisk!
-Ne! Angelai turi skraidyti.
Mūsų bendras juokas užpyldė visą būtą.

***Harry pov***

Pastačiau Liusi ant žemės,trumpam sujungdamas mūsų lūpas.
-Madam,ar galiu jus pakviesti pusryčiams?
Ištiesiau jai ranką,Liusi šyptelėjus šiektiek linktelėjo ir įdėjo savo mažą delniuką į mano delną.
-Taip.
Jos šypsena niekada nebuvo tokia plati,akys žibėjo iš laimės,labai džiaugiuosi,kad ji laiminga. Ką su manim darai? Bet man nusispjauti! Jei ta daro ją laimingą,aš galiu ir užsidėjąs zuikio ausytes čia šokinėti.
Palidėjau ją iki stalo,atitraukęs kėdę palaukiau,kol ši atsisėdo,pristumiau atgal. Prieš nueidamas ir atsisėsdamas priešais ją,pakštelėjau į žandą.
-Harry,ar tu iškepei man vaflių?
Su šiektiek pašaipiu tonu ji paklausė manes. Na tu gal visai nuo proto nušokai? Aš ir vafliai? Apskritai aš ir virtuvė,jau yra kažkas neaiškaus,o aš ir jų gaminimas,yra neimanomas dalykas. Bet negi aš jai sakysiu,kad prašiau jos mamos? O aš tik nuvykau jų pasiimt?
-Mažute,valgyk.
Suburbėjau paduodamas jai uogienę.
Kol mano princesė valgė neskubėdama,aš ją stebėjau su šypsena. Tai yra toks gyvenimas,kurio aš net nesu nusipelnęs. Gražiausia moteris pasaulyje,nešiojanti po savo širdimi mūsų dukrą,mane mylinti ir daranti mane laimingu. Aš sušiktai sugriebiau laimės paukštę už uodegos,ir jos nepaleisiu. Liusi atsitiesė kėdėje uždėdama ranką ant pilvo.
-Ačiū labai Harry,jaučiuosi pilna ir labai laiminga. Tai geriausia staigmena ir siurprizas mano gyvenime.
-Tai ne pabaiga.
-Ką?
Šiektiek pasimetusi ji paklausė.
-Pamatysi,gal į vonią?
-Kartu?
Išdykusi šypsena sužibo Liusi veide.
-Išdykele!
-Tikrai ne.
Pakilęs nuo kedės priėjau prie Liusi ištiesdamas jai ranką.
-Einam.

***Liusi pov***

-Einam.
Pažiūrėjau į Harry besišypsodama,padavusi jam savo ranką žengiau šalia kol ėjome į vonios kambarį. Įjungęs karštą vandenį dušo kabinoje atsisuko su plačiu šypsniu veide.
-Tu tikiuosi žinai,kad esi,tiksliau esate mano karalienės ne tik šiandieną?
-Beabejo žinau mažyti.
-Puiku.
Harry nuvilko savo maikutę,nuo mano kūno,besigerėdamas nuogu vaizdu prieš save. Droviau šyptelėjusi sukandau apatinę lūpą ir nuleidau akis. Jo pirštai palietė mano smakrą jį kylstelėdami.
-Ei,niekada nesidrovėk prieš mane, savo tobulo kūno.
Švelnūs jo pirštai slinko žemyn kaklu. Šiektiek sudrebėjau susimaišius šalčiui,stovint nuogai ir karsčiui kuris užplūdo po jo prisilietimo.
-Lipk mažute į dušą,nesušalk.
Atsistojau po karštu vandeniu,užmerkusi akis mėgavausi šia nuostabia akimirka.
Harry rankos apsivijo mano liemenį už nugaros prisiglausdamas. Šypsojausi užmerkusi akis,kol jis mažais bučinukais apipylė mano kaklą,klubais lėtai siubavau besitrindama į nuogą jo kūną.
-Ar gali buti,kad tai tesis amžinai Harry?
-Kas princese?
-Šis laimės jausmas?
-Taip Liusi. Manau laikas būti laimingiems.

Really 2Donde viven las historias. Descúbrelo ahora