***Harry pov***
Nelabai suvokiu kas man darosi. Vien ta mintis,kad Tomlinson augina mano vaiką,labiau nei aš mane varo iš proto. Kodėl aš palikau ją dabar,nebaigęs pokalbio? Prie lauko durų,apsisukau ir užlipau laiptais atgal į viršų,nepasibeldęs įėjau atgal į kambarį. Jos čia nėra, šiektiek pravertos vonios duris,leido suprasti,kad ji ten. Tyliai žengiau link durų,šiektiek kyšteldamas galvą,Liusi stovėjo nugara į duris,giliai kvėpavo,manau ji verkia. Norėjau užeiti ir ją apkabinti,kai akies kraštu pastebėjau peiliuką padėtą ant kriauklės krašto. Ar ji?
-Kokį šūdą čia darai?
Surėkiau paspirdamas duris,ji pašoko išsigandusi iš rankų išmesdama mažą dėžutę.
-Harry išgązdinai mane!
Jos pirštai virpėjo,skruostaos riedėjo ašaros. Priėjas prie jos sugriebiau už riešų pasukdamas juos į save,idėmiai apžiūrėjau,nieko. Paleidęs juos,pakėliau jos palaidinę.
-Harry!
Ji surėkė,kol aš apžiūrėjau jos šonus,ieškodamas kažkokių sužeidimų,nieko nėra.
-Ką po velnių čia daro peilis Liusi?
Suraukusi antakius ji pažvelgė į kriauklės kraštą,atsitraukdama nuo manęs.
-Ar tu manei,kad aš darysiuos kažką sau?
-Aš nežinau. Turbūt.
Perbraukiau delnais per plaukus,tai durna, Liusi nekartą kalbėjo apie savęs žalojimą ir kaip tai nepaaiškinama ir nesuvokiama protu,bet ką man galvot apie visa tai?
-Tu turbūt durnas!
-Tu laiške minėjai,kad turėjai tokių minčių,nutraukti savo gyvybę!
-Tai nutraukti,o ne sužaloti save!
Negaliu valdytis,aš nežinau koki jausmai manyje verda! Aš pykstu,aš ilgiuosi,aš pergyvenu,aš noriu jos. Dabar.
Panaikinęs mus skyrusi mažą tarpą,žengiau link jos suimdamas už galvos,kol jos maži delniukai prisispaudė man prie krūtinės.
-Harry ką tu?
Užtyldžiau ją sujungdamas mūsų lūpas,neilgai trukus,jos kūnas atsipalaidavo,nebebuvo toks įsitempęs ir ji atsakė į mano bučinį. Pasiilgau jos,aš taip velniškai jos pasiilgau. Jos kvapas,jos švelni oda,jos prisilietimai,tos lūpos. Tos iki skausmo pažystamos į beprotybę varančios lūpos. Sukandęs jos lūpą įtraukiau į burną godžiai čiulpdamas,Liusi suaimanavo, ranka apglėbdama mano kaklą,klubais prisispausdama prie manęs. Suimiau už jos talijos pasodindamas ant spintelės krašto,visą šį laiką nenutraukiau bučinio. Rankomis suėmęs jos palaidinę kylstelėjau viršun,jos oda užsidegė nuo mano rankų prisilietimų.
-Aš taip sušiktai taves pasiilgau.
Suburbėjau jai į burną,kai ši aiktelėjo,mano rankai suėmus jos krūtį.
-Aš tavęs noriu Liusi. Dabar.
-Bet...
-Jokių bet,aš sušiktai neturėjau moters pusę metų.
Jos šypsena išdavė,kad ji tai norėjo išgirsti,jos kūnas dar labiau atsipalaidavo,ranką užkišdama už mano bliuzono. Švelni jos rankų oda slysčiojo mano kūnų,atsitraukiau nusiimdamas viršutinius drabužius,nuimdamas ir Liusi plaidinę. Jos akys begiojo mano kūnu,tuo tarpu aš stebėjau jos smarkiai besikilnojančią krūtinę,mane nustebindama ji atsisegė liemenėlę numesdama ją į šoną.
-O dieve!
Sumykiau,kai mano penis pradėjo veržtis į laisvę,spausdamasis į džinsus. Suimiau abi krūtis,vienos iš jų spenelį iškart apžiodamas,Liusi kojomis apkabino mano liemenį tvirtai įsikabindama nagais į mano pečius. Dusli aimana paliko jos burną,kai paleidęs krūtis delnu suspaudžiau jos tarpkojį,sukąsdamas švelnią kaklo odą.
-Harry.
Suinkštė nebegalėdama kankintis,greitu judesiu atsegė kelnias smukteldama jas žemyn,kylstelėjo dubenį duodama ženklą,man padaryti tą patį.
Kai abu buvome visiškai nuogi,jos žandai skaisčiai nuraudo,šiektiek nuleidusi akis apsilaižė lūpas,nedrasiai,bet tvirtai suimdama mano penį į ranką.
-Liusi...
Ji nušoko nuo spintelės,atsiklaupdama ant kelienių prieš mane. Jos ranka nenustojo tvirtai slankioti mano peniu per visą ilgį. Suvilgiusi lūpas seilėmis,pakėlė akis į mane prieš apžiodama jį. Dėl visko kas šventa! Vien jos tas tyras žvilgsnis! Turėjau smarkiai pasistengt,kad nebaigčiau iškart,jos ilgus plaukus apsukau aplink savo riešą,kita ranka padėjas viršugalvyje nevalingai judinau jos galvą,dubeniu bandydamas sugrūst kuo giliau penį į jos burną. Nenuleisdama akių nuo manęs,ji vis greitino burnos ir rankų darbą,šiektiek pavargusi nustodavo čiulpt,palikdama jį burnoje ir besidarbuodama tik ranka.
Kai liežuviu pradėjo sukti ratus aplink penio galvutę,cakcėdama nebesusilaikiau. Stumtelėjau Liusi galvą smarkiau,baigdamas jos burnoje.
-Šūdas!
Šiektiek sukosėjus,ji atsitraukė,nurydama visa turinį atbula ranka nusišluostė lūpas. Kylstelėjau ją į viršų,pasodindamas atgal ant spintelės,gosliai pabučiavau prieš prabildamas.
-Ačiū.