Spiegdama nubėgau laiptais,įbėgusi į svetainę pamačiau mamą su Harry,kuris laikė Darsy ant rankų. Nežinau,kas tą minutę man pasidarė,tačiau priėjusi trenkiau jam į veidą rėkdama.
-Ar tu sušiktai juokauji? Kodėl paimei vaiką? Ar tu bent įsivaizduoji kaip aš išsigandau?
-Liusija nurimk.
Mama bandė mane nuraminti,priėjusi uždėjo ranką ant peties,kol Harry išsigandęs stebėjo mane. Jo akys po truputėlį niaukėsi.
-Tu man katik trenkei.
Tyliai pasakė,mama šiektiek žengtelėjo mano pusėn.
-Ir trenkčiau dar kartą! Ar tu žinai kaip aš išsigandau išėjusi iš dušo ir neradusi dukros lovyteje?
-Tu man trenkei Liuis,savo mamos ir mūsų dukros akivaizdoje.
-Harroldai.
Mama bandė įsikišti,tačiau Harry ją pertraukė.
-Paiimkite Julijana Darsy. Man reikia pašnekėti su Liusi.
-Harroldai. Liusi.
Mama dar kartelį kreipėsi jau į mus abu,paimdama anūkę ant rankų.
-Viskas bus gerai mama.
Spėjau pasakyti,kai Harry sugriebęs man už riešo išsivedė iš svetainės. Kilome laiptais tylėdami,net parėja į kambarį tylėjom.
-Liusi,kas po velniais tau darosi?
Pirmas prabilo Harry,atsiremdamas su petimi į sieną.
-Man kas darosi? Harry ar tu sušiktai juokauji?
-Tu man trenkei.
-Tu paimei,dukrą man nieko nepasakęs.
-Tu maudeis
-Visvieną galėjai pasakyti!
Nežinau kodėl aš rekiu,kas yra man pasidarę negerai?
-Taigi neišsivežiau aš jos į kitą pasaulio kraštą! Buvau svetainėje,beje su tavo mama!
Jis teisus,aš elgiuosi,perdaug paranojiškai,bet aš labai bijau,kad jis ją iš manęs atims.
-Atleisk. Aš, tiesiog labai išsigandau. Harry,aš bijau,kad tu ją atimsi iš manęs.
-Ką? Tu rimtai?
-Taip,mes taip ir nepakalbėjome apie viską! Gal tu nori atimti Darsy iš manęs,gal tu turi merginą ir nori su ja gyvent,Harry praėjo puse metų!
Mano balsas vėl pakilo,sukryžiavusi kojas atsisėdau ant žemės nugara atsiremdam į lovą. Skruostais riedėjo ašaros,paslėpaiu veidą delnuose.
Jis tuo metu,kurį laiką trypčiojo vietoje,poto atsisėdo netoli manęs,uždėdamas ranką man ant peties. Norėjau atsitraukti,bet nesugebėjau,mano kūnas priešinosi mano protui.
-Liusi,gal laikas viską išsiaiškinti?
Atsitiesusi nusivaliau ašaras,papurčiusi galvą giliai įkvėpiau.
-Harry,atsakyk prašau man į vieną klausimą,bet prašau nuoširdžiai.
-Klausau tavęs Liusi.
-Ar tu vartoji?